You are not logged in.
Joku Nösse sen nimi oli. Ja homman ideana oli ilmeisesti se, että välistä Otto-Frusciante soittaa jotain kitaralla ja sitten luetaan paskoja runoja, jotka vissiin oli kirjoitettu 5 min ennen esityksen alkua. Nösse ei tosin meinannu ensin kehdata edes lukea tekstejään, mikä taso huomioonottaen oli ihan ymmärrettävää.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Eilen oli hieno ilta 45:ssa. En ole koskaan erityisemmin YUP:sta pitänyt, mutta lupauduin veljelleni seuraksi Jarkko Martikaisen soolokeikalle. Kannatti mennä: mies ja kitara, pari tuntia soittelua, tarinoita, juttuja ja kaljan juontia. Kauko Röyhkääkin Jarkko versioi (biisi oli Rauno rokkaa). Nyt kiinnostaisi saada Martikaisen uusin soololevy kuunteluun.
45:n dj:kin soitti mainiota musiikkia. Posiesin Dream All Day ja Morrisseyn Every Day Is like Sunday taisi olla kovin kaksikko.
Ruotsalainen David & the Citizens on mukava nähdä, samoin kuin Risto (taas). Ja taitaapi Laurilakin tulla Tuiraan.
Meteli.netin mukaan Risto soittaisi Park 57:ssa 10. helmikuuta. Homman nimi on Rotos loves Paskis ja mukana on myös mm. Echo Is Your Love ja Fun.
Tiedä sitten kuinka varmaa tietoa tuo on.
[quote:8d0aa016cf="jn85"]Meteli.netin mukaan Risto soittaisi Park 57:ssa 10. helmikuuta. Homman nimi on Rotos loves Paskis ja mukana on myös mm. Echo Is Your Love ja Fun.
Tiedä sitten kuinka varmaa tietoa tuo on.[/quote:8d0aa016cf]
Kyllä toi ihan paikkansapitävää tietoa on ja mukana vissiin muitakin aika huippuja bändejä.
Meikä feidaa tällä kertaa vielä vähän toipumistilassa olevan syrämen takia ja Funin Vesa paikkaa Echon bassohommissa.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:f050a78782="jn85"]Meteli.netin mukaan Risto soittaisi Park 57:ssa 10. helmikuuta. Homman nimi on Rotos loves Paskis ja mukana on myös mm. Echo Is Your Love ja Fun.
Tiedä sitten kuinka varmaa tietoa tuo on.[/quote:f050a78782]
Ei juma!
[quote:66dc945cb3]Perjantaina 9.2.2007
MANIFESTO JUKEBOX
DELTA FORCE 2
BLASTER MASTER
LAURILA
Lauantaina 10.2.2007
RISTO
ECHO IS YOUR LOVE
FUN
THE SULTANS
PUNAISEN KUNINGATTAREN PERIAATE
PARK 57 (Tuira)
järjestää: Rotos ry & Paskakaupunni ry
2pv ennakosta 15e / 10e ilta.[/quote:66dc945cb3]
Manifesto Jukeboxiakin voisi mennä katsomaan, paitsi että noista muista illan pändeistä ei ole oikein mitään käsitystä. EIkä kyllä lauantainkaan kahdesta alemmasta mutta onhan tuossa ylempänä jo niin kova kolmikko että aika poikkeuksellista jo Oulussa.
Peukkua vielä että keikat on viikonloppuna.
Blaster Master on Suomen kovin ska-bändi. 2-tone -meininkiä, eikä mitään ankeaa punkkiskata. Sultans on Läjä Äijälän garagebluussibändi. Delta Force on Chuck Norris -hardcorea.
DF 2
Pätevää crossoveria, repertuaarissa mm. JUDGE-laina "New York Crew" joka on suomentunut kovin JKL-romanttiseksi. Pitkän linjan scenettäjiä kokoonpanossa.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Pätevää crossoveria, repertuaarissa mm. JUDGE-laina "New York Crew" joka on suomentunut kovin JKL-romanttiseksi. Pitkän linjan scenettäjiä kokoonpanossa.
Ketäs siinä nykyään on? Änkkä varmaan ainakin vielä. Onko Tapsa? Mä oon niin pihalla.
Ketäs siinä nykyään on? Änkkä varmaan ainakin vielä. Onko Tapsa? Mä oon niin pihalla.
Tietääkseni: Mikko huutaa, Ängeri kitarassa, Marko bassossa ja Allu rummuissa.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Meikä feidaa tällä kertaa vielä vähän toipumistilassa olevan syrämen takia ja Funin Vesa paikkaa Echon bassohommissa.
Hmm. Tommi poistui rumpujen takaa, Funista Riku tilalle. Bassotommi kipeenä, Funista Vesa tuuraamaan. Jos tää olis sellanen 'täydennä sarjasta puuttuva kohta' -aiheinen tehtävä, niin Nean tuuraajaksi saataisiin komiasti - Teemu!!
Ei vaan, hyvä kattaus noilla keikoilla. Blaster Master on tosiaan toodella mainiota ska'ta, riehakas livebändi. Ja Sultans, aijai. Monotonista ja minimalistista garagebluesia. Avanto-keikkansa oli hypnoottisessa ankeudessaan todella mainio. Ne vois käydä Helsingissä useammin keikoilla kuin kerran kymmenessä vuodessa.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Hmm. Tommi poistui rumpujen takaa, Funista Riku tilalle. Bassotommi kipeenä, Funista Vesa tuuraamaan. Jos tää olis sellanen 'täydennä sarjasta puuttuva kohta' -aiheinen tehtävä, niin Nean tuuraajaksi saataisiin komiasti - Teemu!!
Teemu on tuurannut kerran Vellua bassossa jollain Oranssin keikalla n. vuonna 1999 tms.!!!
Fun on meidän farmiliiga.
Ja Sultans, aijai. Monotonista ja minimalistista garagebluesia. Avanto-keikkansa oli hypnoottisessa ankeudessaan todella mainio. Ne vois käydä Helsingissä useammin keikoilla kuin kerran kymmenessä vuodessa.
sama
[quote:6d03161385="forssto"][quote:6d03161385]Perjantaina 9.2.2007
MANIFESTO JUKEBOX
DELTA FORCE 2
BLASTER MASTER
LAURILA
Lauantaina 10.2.2007
RISTO
ECHO IS YOUR LOVE
FUN
THE SULTANS
PUNAISEN KUNINGATTAREN PERIAATE
PARK 57 (Tuira)
järjestää: Rotos ry & Paskakaupunni ry
2pv ennakosta 15e / 10e ilta.[/quote:6d03161385][/quote:6d03161385]
Onpas muuten kovat bändit etenkin lauantaina! Pakkohan tuonne on ainakin lauantaina mennä.
<@DBGene> senkin karkki
Homman nimi on Rotos loves Paskis
ihmettelin eka että viitataanko tuossa erääseen forumistiin, mutta tossahan se kerrottiinkin:
[quote:30e4967cf6]järjestää: Rotos ry & Paskakaupunni ry
[/quote:30e4967cf6]
spÅm
Ruotsalainen David & the Citizens on mukava nähdä
Näin nää Ruotsissa vuonna 2004. Olivat kyllä tosi kivoja. En ole kuitenkaan jaksanut levyltä muutamia biisejä lukuunottamatta ollenkaan. Mut kai sitä tulee Turun keikalle mentyä, jos vaan puhti riittää...
[quote:3dd29a72d3="forssto"]Teemu on tuurannut kerran Vellua bassossa jollain Oranssin keikalla n. vuonna 1999 tms.!!!
Fun on meidän farmiliiga.[/quote:3dd29a72d3]
Peukkupystyshymiö.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Peukkupystyshymiö.
Jannella on vasta 61 viestiä vyön alla, joten Janne välttelee vielä hymiöiden käyttöä, mutta kohta Janne löytää vapaan keskustelun ja ennenkuin huomataankaan, vääntää Janne kättä Popedan sinkkujen paremmuusjärjestyksestä komeiden center angry center -tandemien ryydittämänä.
[quote:72e238103b="janne m."]Peukkupystyshymiö.
Jannella on vasta 61 viestiä vyön alla, joten Janne välttelee vielä hymiöiden käyttöä, mutta kohta Janne löytää vapaan keskustelun ja ennenkuin huomataankaan, vääntää Janne kättä Popedan sinkkujen paremmuusjärjestyksestä komeiden center angry center -tandemien ryydittämänä.[/quote:72e238103b]
mullakin meni 999 viestiä ilman hymiöitä mut sit repes...
[quote:93c76ee9e6="forssto"]Jannella on vasta 61 viestiä vyön alla, joten Janne välttelee vielä hymiöiden käyttöä, mutta kohta Janne löytää vapaan keskustelun ja ennenkuin huomataankaan, vääntää Janne kättä Popedan sinkkujen paremmuusjärjestyksestä komeiden center angry center -tandemien ryydittämänä.
mullakin meni 999 viestiä ilman hymiöitä mut sit repes...[/quote:93c76ee9e6]
Aluksi spämmääminen on niin kivaa, että se pelkästään riittää. Siinä tuhannen viestin paikkeilla alkaa sitten tuntua, että tässäkö tämä nyt oli. Uutuudenviehätys on poissa ja kaikki on tylsää rutiiniä. Onneksi tässä vaiheessa mukaan astuvat erilaiset hymiöt ja kokemuksen ja uskalluksen karttuessa myös hymiöyhdistelmät. Tällä tavoin spämmäri voi pidentää antoisaa foorumisuhdettaan ainakin sinne 10 000 viestin tienoille.
<@DBGene> senkin karkki
[quote:1ba3ff1cb1="psykokarkki"][quote:1ba3ff1cb1="forssto"]Jannella on vasta 61 viestiä vyön alla, joten Janne välttelee vielä hymiöiden käyttöä, mutta kohta Janne löytää vapaan keskustelun ja ennenkuin huomataankaan, vääntää Janne kättä Popedan sinkkujen paremmuusjärjestyksestä komeiden center angry center -tandemien ryydittämänä.
mullakin meni 999 viestiä ilman hymiöitä mut sit repes...[/quote:1ba3ff1cb1]
Aluksi spämmääminen on niin kivaa, että se pelkästään riittää. Siinä tuhannen viestin paikkeilla alkaa sitten tuntua, että tässäkö tämä nyt oli. Uutuudenviehätys on poissa ja kaikki on tylsää rutiiniä. Onneksi tässä vaiheessa mukaan astuvat erilaiset hymiöt ja kokemuksen ja uskalluksen karttuessa myös hymiöyhdistelmät. Tällä tavoin spämmäri voi pidentää antoisaa foorumisuhdettaan ainakin sinne 10 000 viestin tienoille.[/quote:1ba3ff1cb1]
Mä olen kohta viidessätonnissa ilman ainuttakaan keltaista naamaa. En kehuskele, kunhan vain kumoan edellisen puheen.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Mä olen kohta viidessätonnissa ilman ainuttakaan keltaista naamaa. En kehuskele, kunhan vain kumoan edellisen puheen.
jotain hymiön tapaisia on kuitenkin matkan varrella nähty... ei ehkå keltaisia, mutta kumminkin.
spåm
Meinaan kuule Tupou huomenna käydä hakemassa liput. Pannan mennen molempina päivinä.
<@DBGene> senkin karkki
No nyt on liput hallussa. Oli kyllä aika epäilyttävät sinällään... Sellainen maailman geneerisin lippu, jossa lukee "pääsylippu" ja siinä on joku haaleahko leima vielä. Keltasella perjantaina ja punasella lauantaina, vai mites se nyt olikaan... No hyvä kuitenkin, että tuli hankittua ja samalla tänne spämmättyä.
<@DBGene> senkin karkki
Tänään en jaksanut lähteä festaroimaan. Mieluummin jäin kotiin juomaan olutta.
Huomenna sitten Risto, Echo Is Your Love ja lisää
Onneksi lippu on jo hankittu.
[quote:f126e0ac8e="jn85"]Tänään en jaksanut lähteä festaroimaan. Mieluummin jäin kotiin juomaan olutta.
Huomenna sitten Risto, Echo Is Your Love ja lisää [/quote:f126e0ac8e]
ja FUN jota itse ehkä eniten odotan.
Onneksi lippu on jo hankittu.
Luin ensin "jippu"
Eilisestä voisi kirjoitella jotain, mutta nyt en oikein jaksa. Kerrotaan kuitenkin sen verran, että meinasin nukahtaa Manifesto Jukeboksin keikan aikana...