You are not logged in.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Uudella levyllä on nähtävästi biisi nimeltä Kuin sä heittaat
no nyt se on sitten varmaa
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Pannan nyt vielä videokin:
Ei suinkaan niin kammottava mitä oletin, mikä toisaalta ei Jukka Poika-standardeilla kovin kaksinen uutinen ole. Tai siis, eiks se oo tehnyt kutakuinkin saman biisin uudestaan ja uudestaan vuodesta toiseen? Mut onhan tää äijä jo ihan sketsi, mitä vittua nyt toi videokin
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Jos kaksi miinusta laitetaan yhteen, tulee plussa. Näin ajateltuna vesisade ynnättynä Jukka Poikaan pitäisi olla positiivinen elämys, mutta pian käy selväksi, ettei Ruissalossa päde matematiikan lait. Jukka Pojan jollotus lemmestä ja lämmöstä on sadekuuron keskellä vastemielisempää kuin viime vuonna samassa paikassa keskellä paahtavaa hellettä.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Tänään näemmä A-studiossa Jukka Poika. Lihavan madon taika. Reportaasi reggaemies Jukka Pojan elämästä ja suosiosta. Ygösellä ysiltä.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Jukkiksen fanit
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
sori mut tuo siideripissis biisi (ok myönnettäköön et video voi olla vielä etovampi) mut aaaASSDF
eivittu koko jannu
pää taas räjähtää
Last edited by mitten (24.07.2012 18:33)
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Voihan perse, toi A-studio tuli uusintana tänään, mut unohdin. Eilen en siis kattonu.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Mä törmään jatkuvasti sellaseen ilmiöön että kivat ja fiksut kaverini (tytöt/naiset) diggaa yhtäkkiä jukka poikaa. Yhteistä niille ihmiselle on musiikkimaun jonkinlainen sofistikoitumattomuus, mutta music aside, mä en käsitä miten joku voi olla täysin sokea jukkixen TOTAALISELLE ÄLLÖYDELLE
no eiks jukkapojassa ihmiset yleensä vihaa omaa menneisyyttään?
jos ei oo nuorena pukeutunut hipahtaviin vaatteisiin ja diggaillut doorsia ja bob marleyta,
voi sellaisen henkilön olla myöskin vaikea sisäistää miksi jukka poikaa pitäis vältellä.
nää jutut pitää elää jotta niitä voi sit jälkikäteen katua.
nimim. kyökkipsykologi
(edit: kirjoitusvirhe)
Last edited by MMM (24.07.2012 23:11)
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
olipa mukavan ja fiksun oloinen tyyppi. se nimmari rintoihin oli kieltämättä aika överiä mut hei
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
no eiks jukkapojassa ihmiset yleensä vihaa omaa menneisyyttään?
jos ei oo nuorena pukeutunut hipahtaviin vaatteisiin ja diggaillut doorsia ja bob marleyta,
voi sellaisen henkilön olla myöskin vaikea sisäistää miksi jukka poikaa pitäis vältellä.
nää jutut pitää elää jotta niitä voi sit jälkikäteen katua.nimim. kyökkipsykologi
aika mehtään menee psykologisointi kyllä tässä mutta yritykselle
ton dokkarin vinjettikuva kyllä, riipumatto ja djembe, ei helvetti nyt oikeesti
MMM wrote:no eiks jukkapojassa ihmiset yleensä vihaa omaa menneisyyttään?
nää jutut pitää elää jotta niitä voi sit jälkikäteen katua.nimim. kyökkipsykologi
se että joku ylipäätään vastaa täällä johonkin mitä mä kirjotan niin on jo riittävä saavutus, meni itse asia oikein tahi ei.
MMM wrote:no eiks jukkapojassa ihmiset yleensä vihaa omaa menneisyyttään?
sama
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Vittu toi dokkari
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
MISTÄ JOHTUU NEGISTELY
Facebookin suositellut sivut: Jukka Poika
tigrushka wrote:Facebookin cover-photomatskua
Joo, tää taitaa olla nyt pakollinen
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Profiilikuva peittää tekstiä liikaa
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Nyt joku rotsien FB-flashmob käyntiin ja kaikille Jukkis kansikuvaksi
Nyt joku rotsien FB-flashmob käyntiin ja kaikille Jukkis kansikuvaksi
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.