You are not logged in.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Kaj Cydenius ~ Sinua sinua rakastan
Parasta aina.
*
Last edited by Pilke (28.06.2012 22:39)
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
kikke wrote:Kaj Cydenius ~ Sinua sinua rakastan
Parasta aina.
*
pakkomielle laulaa sinua sinua pakastan
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
The Byrds
bzort glorf bööth
The Shaggs :peuk:
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ääk, miten tää levy nyt yhtäkkiä osuu näin lähelle :peuk: Ei aurinko milloinkaan laske, tämä ja Supersankari koko maailman on ehkä parasta lyriikkaa mitä Rättö on koskaan kirjoittanut!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
jees.
Tenhi
Äsken pyörän selässä, vieläkin aika krapulaisena hirveässä vesisateessa toi uus levy :peuk:
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
huh-huh
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kaksi asiaa:
- Perjantain kolmituntinen levykauppakierros täällä hookyn kanssa, hyvät löydöt ja leppoisa meininki like good old times viikottain treella.
- Saint Etiennen ja Hot Chipin uudet levyt, jotka ovat molemmat räjäyttäneet pään ja palauttaneet uskon suurten löytämättömien albumien olemassaoloon. Uusien juttujen etsiminen kiehtoo enemmän nyt kuin aikoihin.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Pulpia ja CCR:ää sekä Soul Jazzin Chigaco Soul-kokoelmaa olen viime aikoina kuunnellut. Nyt pistin Rumban artikkelin innoittamana soimaan Sonic Youthin Murray Streetin ja täähän iskee kovemmin kuin koskaan. Tai en siis aiemmin oikein ole tästä innostunut, mutta nyt kyllä toimii!
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Pulpia ja CCR:ää sekä Soul Jazzin Chigaco Soul-kokoelmaa olen viime aikoina kuunnellut. Nyt pistin Rumban artikkelin innoittamana soimaan Sonic Youthin Murray Streetin ja täähän iskee kovemmin kuin koskaan. Tai en siis aiemmin oikein ole tästä innostunut, mutta nyt kyllä toimii!
Murray Street on kyllä kova kokonaisuus.
Tulee vaan mieleen, että jos näkisi Sonic Youthin Ilosaaren keikan vuodelta 2003 nykypäivänä niin ehkä siitä vois saada huomattavasti enemmän irti kuin silloin... Enhän mä edes muista siitä enää juuri mitään!
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
The Go Betweens - 16 Lovers Lane
en ole kolmekybänen emoboy
motown story first 25 years.
aamenmeinaan
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
edit: ei pitänyt tulla tota
NWO
Last edited by barton_funk (11.07.2012 12:59)
Parasta nyt Catherine Ribero + Alpes -boksi, etenkin Ame Debout ja Paix.
This must be what jail / I will scratch
GREEN RIVER - Dry As a Bone/Rehab Doll. Ensinmainittu puolisko etenkin.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Adanowsky ~ You Are The One (feat. Devendra Banhart)
Devendra taas mekko päällä.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Vanhat oopperalevytykset
Tällä viikolla varsinkin Rigoletto (1965) ja La Boheme (1959) :peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk:
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
karmee kansi (no nii oli ekassaki) ja aluksi oli hirvee pettymys mahtavan debyn jäljiltä mut kylhän tää nyt koukuttaakin
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Voi vittu
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.