You are not logged in.
mä voisin mennä kattoo kotimaisten bassomusan edelläkävijlöiden festarin.
jos maksais kympin ja kalja neljä euroa
Flowssa kiinnostavimmat jutut on jotain klubihommia joita en oikein koskaan onnistu kuitenkaan katsomaan (ottaen huomioon edelliset vuodet)
kaikkea hyvää fetstarille, meitsi ei tuu.
Tuleeko fetstariton kesä? jännää
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
aikataulut julkistettu, en ehtinyt vielä tarkemmin katsoa mutta
Saint Etiennen keikka pilalla - Esiintyy päälavalla. :pint:
päällekkäisyyksiä:
a$ap rocky ja seremonia
frank ocean ja oneohtrix point never
no katotaan ny ees oonko menossa mut asap rocky pitäis kyl nähdä, muista tän vuotisista ei niin väliä, eikä toikaan varmaan niin kummoinen livenä
alustavaa suunnitelmaa, kaikista ei nyt niin väliä mut yritin laittaa niin ettei tule turhia taukoja:
monet menee toki päällekkäin, mutta tilanteen mukaan sit
Eipä paljoa päällekkäyksiä tullu kun ei ole mitään nähtävää. Mut jos Swansin lisäks The War On Drugsin ja Björkin näkee niin plussan puolella ollaan.
Jukka Poika perjantain eka esiintyjä jo 17:45!
mitenkähän tässä käy? ehtiikö mitten päälavalle joraamaan PLÄSKITANSSIA 2012?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ei oo kyllä tänä vuonna erityismielenkiintonen ohjelma, mutta täytyy mennä näyttäytymään, että jengi tietää mun olevan yhä skenessä.
Mutta Bobby Womack on tuolla, se satakymppikatu on aika kova biisi. Tänään vasta bongasin tuon tuolta ohjelmasta, mutta eipä oo paljoo tullut kateltua muutenkaan tota. Liput on.
mä voisin mennä kattoo kotimaisten bassomusan edelläkävijlöiden festarin.
Flowssa kiinnostavimmat jutut on jotain klubihommia joita en oikein koskaan onnistu kuitenkaan katsomaan (ottaen huomioon edelliset vuodet)kaikkea hyvää fetstarille, meitsi ei tuu.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
barton_funk wrote:mä voisin mennä kattoo kotimaisten bassomusan edelläkävijlöiden festarin.
Flowssa kiinnostavimmat jutut on jotain klubihommia joita en oikein koskaan onnistu kuitenkaan katsomaan (ottaen huomioon edelliset vuodet)kaikkea hyvää fetstarille, meitsi ei tuu.
Pekka Airaksinen suomalaisen bassomusazan edelläkävijä täällä
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Flow Festival Helsinki Heineken Open Source Stagen esiintyjät on julkistettu: Antero Lindgren, Asta Emilia & Omor, Crystal Clears, Hermanni Turkki, Kari Tapiiri + Akira + Dallas = Dakiiri, Karri Koira LIVE, Koponen & Sirén Drugz 'n' Pillz 88 BPM JAMZ, Kultabassokerho Freestyle Open, Memmy Posse, Phantom, Pretty Bruises Squad, Straktobeam sekä Veturimiehet heiluttaa plays Autiomaa.
Flow Festival Helsinki Heineken Open Source Stagen esiintyjät on julkistettu: Antero Lindgren, Asta Emilia & Omor, Crystal Clears, Hermanni Turkki, Kari Tapiiri + Akira + Dallas = Dakiiri, Karri Koira LIVE, Koponen & Sirén Drugz 'n' Pillz 88 BPM JAMZ, Kultabassokerho Freestyle Open, Memmy Posse, Phantom, Pretty Bruises Squad, Straktobeam sekä Veturimiehet heiluttaa plays Autiomaa.
Mitäs 10 euron tölkkibisselle tapahtui? Oli top 10:ssä nääs.
Jukka Poika perjantain eka esiintyjä jo 17:45!
mitenkähän tässä käy? ehtiikö mitten päälavalle joraamaan PLÄSKITANSSIA 2012?
tiukkaa tulee kyllä tekemään!
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Missä Dios Basadon hologrammi? :center:
Vuoden nuori muotoilija.
Nyt kun tuota ohjelmaa katteli niin varmistui ettei tuonne tänä vuonna tarvi mennä.
Guggenheimin kautta muutkin kansainväliset verkostot saivat oppia, että Suomeen ei kannata yrittää tulla.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
stratum wrote:Nyt kun tuota ohjelmaa katteli niin varmistui ettei tuonne tänä vuonna tarvi mennä.
Antti Blåfield wrote:Guggenheimin kautta muutkin kansainväliset verkostot saivat oppia, että Suomeen ei kannata yrittää tulla.
Kuka vaihtaan stratumin arvonimeksi "kansainvälinen verkosto"
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Lähipiirissä ois kolmen päivän lippu myynnissä. Ota yhteyttä jos kiinnostaa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Lähipiirissä ois kolmen päivän lippu myynnissä. Ota yhteyttä jos kiinnostaa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
AraabMuzik oli ihan miellyttävä Meltissä, samoin Hudson Mohawke. Molemmat aika yllättävän päteviä bookkauksia Flow'lta.
PASKAA
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Uusin flow-lehti oli enimmäkseen vähän väsynyt, mutta Kinnusen raportti Cannesista jaksoi naurattaa.
(sen sijaan kuvat oli vähä tylsiä)
Lisämaininta Janhusen Ooppera ja RnB -jutulle
Last edited by börjeslandet (22.07.2012 17:03)
en ole kolmekybänen emoboy
Apua! Ostin kaksi Flow- Lippua mutta nyt selvisi että yhdelle niistä ei olekaan käyttöä!
Myyn kahden päivän liput (perjantai& lauantai) HALVEMMALLA!!
Olisin tosi kiitollinen jos auttaisit minua pääsemään eroon joko yhdestä tai molemmista lipuista.
Olisiko joku kiinnostunut?
Pe-la
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
tutustun nyt vihdoin kunnolla tohon ohjelmaan (vasta perjantaissa) ja täytyy sanoa, et kyllähän tuolla katsottavaa löytyy vaiks lippua ostaessa oli just aika "hoh-hoijaa" fiilarit
aikatauluja päällekkäisyyksien kannalta en oo uskaltanut vielä vilkaista..
ps: BONGO RHINO
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
HUOM! Sisäänkäynti on vaihtanut paikkaa http://www.flowfestival.com/kartta/
en ole kolmekybänen emoboy