You are not logged in.
Luettu.
Ihan ok.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
jookcha wrote:huïg wrote:eijeijeijeijeijeijeijeijei hyi vittu
smaa.
nimi, piirrosjalki ja ns. vitsit tympii. kummelilla nama tms.
No, tanaan saapui Alison Bechdelin kokoama Best American Comics 2011 ja ekat pari stooria on ainakin vakuuttaneet.
Mangojauhe goddamn.
Mun viimesyksyisestä supersankarikurssista on kolmen sivun juttu uusimmassa Sarjainfossa
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME
Mun viimesyksyisestä supersankarikurssista on kolmen sivun juttu uusimmassa Sarjainfossa
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
barton_funk wrote:jookcha wrote:huïg wrote:eijeijeijeijeijeijeijeijei hyi vittu
smaa.
nimi, piirrosjalki ja ns. vitsit tympii. kummelilla nama tms.
No, tanaan saapui Alison Bechdelin kokoama Best American Comics 2011 ja ekat pari stooria on ainakin vakuuttaneet.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Läskimooseksen kolmas numero tuli tänään. Oon diggaillut tästä koko lailla. Hagelbergin tyyli tuntuu jotenkin kovin vapautuneelta ja rennolta tässä, jos raapekartonkitekniikka nyt ikinä kauheen vapautunutta voi olla. Kolmosnumerossa jopa kollaasia hyväksikäytetty.
Et niinku sitä mä vaan, et kantsii hypätä kelkkaan mukaan.
Mä tilaan nyt vaan kaikki invisiblesit itelle. Siinä on nyt sarjishankinnat.
Mä tilaan nyt vaan kaikki invisiblesit itelle
oikein
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Tän laitoin tilaukseen justiin, enkä malta odottaa et tulee 7.-25.5.
Mangojauhe goddamn.
paras
Tämmösen ostin
sarjisvinkki:
helkkarin hyvä
Tälläst:
Uusi sarjakuva aloittaa Nyt.fi:ssä
SARJAKUVAT Tänään, klo 9:31 Aino Frilander
Huraa, Nytissä alkaa uusi sarjakuva! Sarjakuvan nimi on Kerno, ja sen ensimmäinen jakso ilmestyy NYT! Pääset lukemaan sen ensimmäiset sivut täältä.Sarjakuva kertoo sympaattisesta virkatusta suohirviöstä, jonka täytyy voittaa mitali urheilukilpailussa säästääkseen perheensä suotorpan vampyyreiltä.
Kernosta tekee erikoisen se, että suohirviöiden tarinaan kuuluu ääniraita. Kymmenen yhtyettä tekee varta vasten Kernon taustalle yhden kappaleen kukin.
Sarjiksia on kiva lukea samalla, kun kuuntelee musiikkia. Ajattelin, että ne voisi miettiä etukäteen sellaisiksi, että ne sopivat yhteen, Kernon äiti Aiju Salminen kertoo.
Kernon tunnuskappaleen on tehnyt elektroartisti Kanttoripoika, ja sen voi kuunnella tuosta alta. Ensimmäisen jakson taustalla on helsinkiläisen Cattle Thieves -garagebändin kappale Vampire Girl, ja luvassa on musiikkia myös muun muassa Nightsatanilta ja Circle-yhtyeen Jussi Lehtisalolta.
Uusi jakso ilmestyy ensi viikosta lähtien joka sunnuntai.
http://nyt.fi/20120525-uusi-sarjakuva-a … more-24881
Kantsii seuraa - kovaa skeidaa on luvassa
No voi lol
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Viime aikoina lukenu paljon MANGAA. Lähinnä Naouki Urasawaa. Monsteria, 20th Century Boyssia ja Jupiteria löytyy hyvin kirjastosta. Hyvää kamaa, mut ei välttämättä tarttis olla miljoonaa osaa kun puoli miljoonaakin riittäis.
Last edited by barton_funk (15.06.2012 20:09)
FiveBooksissa:
Fed up of superhero films? Hiding your copy of Watchmen behind The Economist on the train? Comics are a serious literary form as well as being fun, says the author of a new book on Batman
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
kirjavinkki:
The Horror! The Horror! Comic Books the Government Didn't Want You to Read!
Eli toisin sanoen aiheena comics codea edeltävät kauhusarjikset. Fantsu opus, tosin itse sarjakuvia vois olla enempikin (sisältää enempi artikkeleita ja kansigallerioita). Mukana myös dvd, jolla ilmeisen sensaationhakuinen 50-luvun telsuohjelma aiheesta (en o vielä kattonu).
Abrams ComicArts -kustantamolta tämä, kuten niin moni muukin hieno sarjiskirja.
Tää oli hyvä, pitää lukee 2. osakin
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
http://www.rosebud.fi/img/kannet/9524717298.jpg
Joo kandee
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
kikke wrote:http://www.rosebud.fi/img/kannet/9524717298.jpg
Joo kandee
Paanpa mäkin varaten kirjastosta.
No jopas, meillä täällä Tampereella on vaan PC-koneita kirjastoissa
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.