You are not logged in.
En ole kyllä koskaan kuullut puhuttavan World in Motionista klassikkona mut enpä kuule tiijä.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
En ole kyllä koskaan kuullut puhuttavan World in Motionista klassikkona mut enpä kuule tiijä.
luetaan sitä foorumia ;)
no makuasioita nämä, mutta mulle new order nyt vaan on yksi kolmesta suuresta (ne muut on syd barrett ja the fall) ja loput tulee perässä, ja world in motion on yksi parhaista biiseistä ikinä. mutta syy, miksi tästä pitää nostaa meteli on se, ettei kyseessä kuitenkaan ole mikään yksittäinen satunnainen suosikki, vaan bändin ainoa listaykkönen ja muutenkin ihan yleisellä tasolla merkittävä klassikobiisi, piti siitä sitten tai ei.
Emmä ala biisiä klassikkojalustalta alas tönimään, ansaitsi se tommosen meriitin tai ei. Ei ihan hirveesti jaksa kiinnostaa nuorgamin klassikkolistaukset
Jos ny makuasioista jatketaan ni mä taidan olla foorumin ainoa tyyppi kuka ei erityisemmin välitä Joy Divisionistakaan
Jos ny makuasioista jatketaan ni mä taidan olla foorumin ainoa tyyppi kuka ei erityisemmin välitä Joy Divisionistakaan
Enpä usko.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Uudet housut ja paita wrote:Jos ny makuasioista jatketaan ni mä taidan olla foorumin ainoa tyyppi kuka ei erityisemmin välitä Joy Divisionistakaan
Enpä usko.
No kunhan kärjistän hiukan ajankuluks, sitä tuntuu olevan ilmoilla tässä topikissa
kiitos viihdyttävästi kirjoitetusta avautumisesta
Tähän sama
Itsekään en ole World In Motionia niin erityisenä pitänyt (en tosin tiennyt että oli listaykkönen enkä myöskään että oli viimeinen Factory-single), mutta Regret olis syytä listalta löytyä!
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
nyt en muista onko täällä asiaa puitu, mutta mikähän siinä, että yhtye on aina karttanut cover-versioita (toisaalta ihan hyvä juttu), ja ne kaksi jotka on virallisesti julkaistuja on kumpikin reggae-juttuja (keith hudson ja jimmy cliff). livenä toki soitelleet mm. velvet undergroundia ja sex pistolsia.
Ei tietenkään
Uudet housut ja paita wrote:Jos ny makuasioista jatketaan ni mä taidan olla foorumin ainoa tyyppi kuka ei erityisemmin välitä Joy Divisionistakaan
Enpä usko.
Jep.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
joo ostinpa viimein revengen tuplakokoelman one true passion V2.0, joka siis kokoaa jossain määrin yhteen tämän hookyn 90-luvun alun sooloprojektibändin tuotokset. hieman vain hämmentää hookyn tekemä biisilista, alkuperäistä one true passion -albumia kun ei ole laitettu oikeaan järjestykseen vaan mm. 2 biisiä on heitetty bonuslevylle, joitain biisejä on editoitu, 7 reasons -ensisinkusta on mukana vain demoversio ja muuten tuolta löytyy kaikenlaista demoa, joitain remixejä yms. ihan mielenkiintoinen paketti kyllä, ei siinä, ja ainakin mulle tuo revengen levy oli aika isokin tapaus aikanaan, mutta onhan se tunnustettava, ettei tämä loppupeleissä mikään suuri klassikko ole, itse asiassa ainoa todellinen klassikkobiisi on alkuperäisen albumin (ja myös tämän kiekon ykköslevyn) päättävä it's quiet. toki muitakin hyviä on, mutta tiedä sitten voiko puhua klassikoista, big bang, pineapple face jne. john calen amsterdamista löytyy myös hieno tulkinta.
New Order: a marvellously unexpected rebirth
Bernard Sumner and Gillian Gilbert reflect on Joy Division, Peter Hook and 30 years of chaos
marvellously unexpected rebirth my ass, eihän se oo new order ilman hookya mut sais noi silti suomeenkin tulla
Lonesome Tonight.
Miks tää ei oo jättihitti eikä pidetä suurena klassikkona?!1
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Kysynpähän vaan.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
sama
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
NO NYT... tai siis ensi vuonna, suomeen pls
myös movement-keikkoja tulossa
tähänkö tää nyt kaatu
Alcoholism is a terrible disease. I was lucky that I managed to survive without losing everything. I'm happier now, but once I stopped drinking, I couldn't put up with bulls*** any more. This is one of the problems with New Order. When you're not drinking, you have no escape. In the old days, if something happened in the group, I'd get twatted. Whenever I got angry, I'd get rat-arsed. Once that stops, you have to live your life in a different way.
mutta edelleen rivien välistä olen lukevinani, että hookyn ja barneyn sovinto ei suinkaan olis täysi mahdottomuus, I WANT TO BELIEVE
hookyn new order -kirjaa odotellessa ja seuraavaa suomenkeikkaa, hooky on peukutellut kaikkia meitsin helsinki-toiveita facebookissa wow awesome
mutta edelleen rivien välistä olen lukevinani, että hookyn ja barneyn sovinto ei suinkaan olis täysi mahdottomuus, I WANT TO BELIEVE
smaa
hookyn new order -kirjaa odotellessa ja seuraavaa suomenkeikkaa, hooky on peukutellut kaikkia meitsin helsinki-toiveita facebookissa wow awesome
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Tossa biisissä on kyl yhdet parhaimmaista säkeistöistä, erityisesti toisen säkeistön alku kertsin jälkeen. Itse kertsi on sit vähän... no ihan jees mut ei mitään parhautta. Tokan kertsin jälkeen biisi sitten lässähtääkin täysin.
Vielä Nuorgamille henkilökohtaisen vittuilulinjan jatkamisesta
nuorgamin kokkarihipstereille vielä DING DING DING
nuorgamin kokkarihipstereille vielä DING DING DING
Onko veikkauksia vuoden -93 Nothing Compares 2 U:sta?
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Hali Hantta. World in Motion sentään mainittu sata kertaa tossakin.
"No more mistakes, like the last one."
Hali Hantta. World in Motion sentään mainittu sata kertaa tossakin.
joo mutta myönnä nyt että sen jättäminen koko listalta oli täysin anteeksiantamatonta. mutta siinä olen samaa mieltä, että regret oli tietynlainen päätepiste, ympyrän sulkeutuminen. suuri harmi ettei se ehtinyt ilmestyä factorylla. olikohan sille silti myönnetty joku epävirallinen factory-numero?
luin: "Hail Hantta "
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?