You are not logged in.
Pages: 1
SE ON PETRIIIIIIIII
Petoksen ohella oikeastaan ainoa suomiräppäri mitä viittii kuunnella. Petri puhuu asioista niinku ne on ja kansanomaisella kielellä. Vituttaa kun kaikenlaiset FPS:n vartijoiden älykkyyosamäärällä siunatut kusipäät kuten Pyhimys julkaisevat jotain vitun kuumottavaa Sofian Maailma-paskaa ja leikkivät räppiälymystöä Asan hilipatihumppaakeikoilla. Pelkkää vitun isojen poikien rockindanorthia, jotka ylemmän keskiluokan kakaroiden täyttämässä Kalliossa viisastelevat kolmen päivän narsistiradalla purjehduskenkäpunkkareiden kotieläiminä.
Anna sitä märkää. DjPatelta ammentavaa rehellistä bailuräbää. Viikonloppu, vedetään volat kaakkoon, kiskotaan hirvilimuu ja märkää eikä yksikään kusipää pääse remmiin messiin. 5/5
"En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Olen shanks kylpyammeessa." Anteeksi, kuinka? "Ja homo."
eka levy viihdytti silloin ilmestyessään. paras biisi oli muistaakseni vitun suomirokki-singlen b-puoli nimeltään "mua vituttaa"
Foorumin uskottavuus romahti juuri.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Foorumin uskottavuus romahti juuri.
Yllättävän pitkälle "se" kestikin
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
jos sul on jano
suu auki
aah
"En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Olen shanks kylpyammeessa." Anteeksi, kuinka? "Ja homo."
Turha maalata mua huonoks ihmiseksi
Muutan negatiiviset positiiviseksi
Enkä puhu nyt sukupuolitestistä
Mitä sitten jos arvostan Vesa Keskistä
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
ONKS TÄÄ NYT SITÄ IRONISTA DIGGAILUA TAITAA OLLA OHO IRONISET CAPSIT SORI MEEN POIS
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ihmisen tarpeelle etsiä vakavia totuuksia huumorilla heitetystä läpästä
Reiluille jätkille
Emmä ny duunissa kehtaa
En o kuunnellu Petriä varmaan viikkoon.
la 6.10. Tavastialla. Liput ennakkoon 11,50
Näin eilen kun poliisit ruuvasivat Petrin keikkabussista kilpiä irti
Varikset komentavat
Oisit ottanut kuvan ja lähettänyt seiskaan niin olisit ainakin kolmesataa euroa rikkaampi!
emmäny
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Vanha tuotanto nyt spotifyssä.
Mee vittuu Petri yksi suosikeistani.
Näytän persettä, en lupauksiani lunasta
Ei mun viereen istu kukaan edes junassa
Konduktööri kysyy, "Missäs on pojan lippu?"
Ei missään, haista vittu!!!
Tuanoi saatana.
Jännä että äxässä ei ole yhtään tän tuotetta.
Jos parista ekasta levystä tulis vinyylipainos nii vois harkita. Svart records ottakaa koppi tästä.
Voisi kai se Levykauppa Äxkin ostaa. Tai se helsinkiläinen levykauppa.
bzort glorf bööth
Pages: 1