You are not logged in.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
R.I.P. Ray Bradbury
His grandson, Danny Karapetian, shared these words with io9 about his grandfather's passing:
"If I had to make any statement, it would be how much I love and miss him, and I look forward to hearing everyone's memories about him. He influenced so many artists, writers, teachers, scientists, and it's always really touching and comforting to hear their stories. Your stories. His legacy lives on in his monumental body of books, film, television and theater, but more importantly, in the minds and hearts of anyone who read him, because to read him was to know him. He was the biggest kid I know."
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
ilmeisesti itsari
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tuolla joku ystävä kertoi syövästä. Spekuloida voi mut vaikuttaa olleen tapa välttää hidasta loppua.
"No more mistakes, like the last one."
Tuolla joku ystävä kertoi syövästä. Spekuloida voi mut vaikuttaa olleen tapa välttää hidasta loppua.
Sama tuli mullakin mieleen... RIP joka tapauksessa.
Last edited by Alxity (08.06.2012 19:17)
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Ilkka Koivistokin
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
RIP
bzort glorf bööth
No voi ei
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Pääsi taivaallisimmille hot dog kojuille nautiskeleman herkkunsa ekstrasinapin kera.
muistelen että täällä on jossain kokonainen kuvatopikki tälle hienolle miehelle, mutta en äkkiseltään löytänyt.
muistelen että täällä on jossain kokonainen kuvatopikki tälle hienolle miehelle, mutta en äkkiseltään löytänyt.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Hieno nimi
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Voi ei!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Jon Lord