You are not logged in.
millon tänviikon matsi? uskon selättäneeni muutamassa päivässä post-primis flunssan ja oon lomalla eli kaikki käy
Lue mieluummin sähköpostis ja tuu pörisemään
Älä päästä painiks sitä
millon tänviikon matsi? uskon selättäneeni muutamassa päivässä post-primis flunssan ja oon lomalla eli kaikki käy
Tässä tuskin aikaisemmin kuin ens viikon keskiviikkona tulee pelailtua, mutta todennäköisesti menee juhannuksen yli ainakin mun seuraavat pelit ellei sitten joku viikonloppu vetäse sellasen (aamu)päivän pelin.
Pitäiskö tänään pökkiä vai meneekö kaikki finskille kattomaan kun suomalaiset naiset potkivat palloa tekonurmella?
Eiq äh. Meenki varmaan leffaan illalla.
MUT MITEN OLISI JUHANNUKSEN JÄLKEEN TIISTAINA?
Last edited by leposi (20.06.2012 12:36)
MUT MITEN OLISI JUHANNUKSEN JÄLKEEN TIISTAINA?
ja jos joku muukin on kaupunkijussia viettämäs nii vois myös pökkiä nyt sitä ennen, mun setti on (kai) kellarikomerossa tallessa
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Noo, miten ois ens torstai, perjantai tai sunnuntai ennen em-finaalia?
Ens viikolla?
Ihan hyvin käy.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Mulle passaa ti-to ihan mihin aikaan tahansa, joten jos jollain on duunia tms. ni vopite ehdotella aikaa (ja päivää)?
Onko kaikille tiistaina klo 16 ok vai alotellaanko myöhemmin?
Tarttis ehkä varmistuksia, että tuleeko neljää pelaajaa vai oliko tämä nyt tässä taas. Bedderi puhu, että se kai voisi tulla. Mut mut. Mulle passaa myös keskiviikko, jos tiistai näyttää huonolta.
mä voisin ehkä?!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Oon todnäk reissaamassa tiistaina, en pääse geimeihin
Älä päästä painiks sitä
Jeah, eli saadaan siis pelit huomenna, jos bedde tosiaan vielä tulee. Onko se n. klo 16 hyvä?
Vois näillä näkymin tulla, jos alottelette vähän myöhemmin. Noin 16.45 olisin pelipaikoilla..
edit. Pitää käydä keskustassa duunin jälkeen. Menis jonnekki 17.15
Last edited by asleep (02.07.2012 19:35)
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Kyllä mulle ainaski klo 17 alotus (tai siis radan teko alotus) passaa. Jos grasskirt ja muut tarttee lomakaljaseuraa eikä jaksa käydä kodin kautta töiden jälkeen ni vopitehan sitä mennä nauttimaan auringosta porukalla puistoon ja vartoilla asleeppia. Hyvä suunnitelma!
Last edited by leposi (02.07.2012 20:04)
Kyllä mulle ainaski klo 17 alotus (tai siis radan teko alotus) passaa. Jos grasskirt ja muut tarttee lomakaljaseuraa eikä jaksa käydä kodin kautta töiden jälkeen ni vopitehan sitä mennä nauttimaan auringosta porukalla puistoon ja vartoilla asleeppia. Hyvä suunnitelma!
Missä tää olis tarkoitus olla?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Taitaa jäädä väliin. Kipeä olo
Tuun jos tuun, älkää laskeko mun varaan ja alottakaa kun siltä tuntuu!
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
leposi wrote:Kyllä mulle ainaski klo 17 alotus (tai siis radan teko alotus) passaa. Jos grasskirt ja muut tarttee lomakaljaseuraa eikä jaksa käydä kodin kautta töiden jälkeen ni vopitehan sitä mennä nauttimaan auringosta porukalla puistoon ja vartoilla asleeppia. Hyvä suunnitelma!
Sibeliuspuistossa ollaan oltu viime kerrat. Lähempänä Mechelininkatua kuin rantaa.
Käykö yhä se klo 16 osallistujille? Olettaen nyt, että asleep jää pois. Tuota paljoa aikaisemmin en paikalle ehdi.
barton_funk wrote:leposi wrote:Kyllä mulle ainaski klo 17 alotus (tai siis radan teko alotus) passaa. Jos grasskirt ja muut tarttee lomakaljaseuraa eikä jaksa käydä kodin kautta töiden jälkeen ni vopitehan sitä mennä nauttimaan auringosta porukalla puistoon ja vartoilla asleeppia. Hyvä suunnitelma!
Sibeliuspuistossa ollaan oltu viime kerrat. Lähempänä Mechelininkatua kuin rantaa.
Käykö yhä se klo 16 osallistujille? Olettaen nyt, että asleep jää pois. Tuota paljoa aikaisemmin en paikalle ehdi.
Joo.
Hei mites, onko palloja tarpeeksi jos tultaisiin tytön kanssa kahden hengen Tamperekroketti-edustuksena paikalle? Oltais varmaan joskus 10-15 yli neljä mestoilla Sibelius-puistossa..
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Hei mites, onko palloja tarpeeksi jos tultaisiin tytön kanssa kahden hengen Tamperekroketti-edustuksena paikalle? Oltais varmaan joskus 10-15 yli neljä mestoilla Sibelius-puistossa..
Palloja on kahden setin verran ja ehjiä mailoja vähän vähemmän, mutta riittävästi.
aqzu wrote:Hei mites, onko palloja tarpeeksi jos tultaisiin tytön kanssa kahden hengen Tamperekroketti-edustuksena paikalle? Oltais varmaan joskus 10-15 yli neljä mestoilla Sibelius-puistossa..
Palloja on kahden setin verran ja ehjiä mailoja vähän vähemmän, mutta riittävästi.
Näemme siis vähän yli neljä - oletan että suht samoilla mestoilla missä aiemmissa peleissäkin käynyt..
Monta paikkaa vapaana?
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Mukaan vaan, jos kerran palloja riittää. (enemmän nöyryytettäviä)
Luulin jo että viideltä aloitus
En mitenkään enää ehdi neljäksi. Ehkä tuun sitten myöhässä hengaamaan
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Luulin jo että viideltä aloitus
![]()
Meneehän tossa ainakin se 30min, että ylipäätänsä saadaan rata ja trukit kasattua. Kävelemälläkin ehtii.
Bedderi wrote:Luulin jo että viideltä aloitus
![]()
Meneehän tossa ainakin se 30min, että ylipäätänsä saadaan rata ja trukit kasattua. Kävelemälläkin ehtii.
![]()
![]()
![]()
asssdf neljältä mahottoman aikainen aloitus mullekin voee, tosin tänään niin yliväsyyt et pakko feidaa kaikki ja himaan sammumaan naamalleni anyway MUTHEI MELKEIN PÄÄSIN PAIKALLE
ENS KERRALLA TAPAHTUUUU?!
Last edited by mitten (03.07.2012 16:11)
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho