You are not logged in.
eiq
bzort glorf bööth
mutta nyt takas ruotuun
EDIT: paitsi ettei näy video, joten
Last edited by TWISTED BITCH (27.03.2012 18:33)
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
New Order's "Elegia" for Ian Curtis Gets Vinyl Release
New Order's tribute to Ian Curtis, "Elegia", was originally released on their 1985 album Low-Life in a truncated form. But now, the full 18-minute version is being released on vinyl, as Dummy reports. The track is out on a 3-track 12" EP via Slow to Speak and available via Dope Jams. The 12" also includes a Peel Session take on "5-8-6" off Power, Corruption & Lies, as well as Movement's "The Him", which was also written for Ian Curtis.
mutta:
From the record label's description of the EP:
"While they were able to ride briefly off the creative fumes of Joy Division, New Order eventually lost their way and became the band that fills dollar bins worldwide. This 12" is a brief look into the few years before that happened."
Kuuntelin just potsifaissa ja hämmennyin: olen kuullut tämän n kertaa ennenkin ja luullut tätä aina Curen biisiksi :i'llgetmecoat:
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
luulin sua vanhaksi new order -faniksi
unettaa -topikissa nämä, mutta näin unta että stupidossa (se oli tosin ihan erilainen ja eri paikassa kuin oikeasti, itseasiassa se saattoi olla tallinnassa) oli suuri kyltti että huomenna ilmestyy new orderin odotettu kokoelmalevy (olikohan nimeltään collection tai jotain muuta yhtä hienoa). mietin että turha ostos, mutta sitten luin pienen präntin että "täällä äxässä (sic) huolehdimme että saat levyn mahdollisimman halvalla" ja että se olis joku limited deluxe-triplavinyyli, jonka kannet on aitoa nahkaa. päätin et pakkohan se on sitten hommata
luulin sua vanhaksi new order -faniksi
En ole, olen vanha Joy Division -fani. New Orderin koko tuotannon löysin vasta paljon myöhemmin, vaikka Blue Mondayta olenkin rakastanut sen ilmestymisestä asti.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Popklassikot 1989 #23: Electronic Getting Away With It
ihan mukava juttu, vaikka pahoin pelkään että tällä tekosyyllä jätetään new order pois koko '89-listasta, vaikka mr. discon pitäisi olla ykköspaikalla. toisaalta pelkästään se seikka, ettei fine time päässyt mukaan 88-listalle
ihan mukava juttu, vaikka pahoin pelkään että tällä tekosyyllä jätetään new order pois koko '89-listasta, vaikka mr. discon pitäisi olla ykköspaikalla. toisaalta pelkästään se seikka, ettei fine time päässyt mukaan 88-listalle
just just
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
no mitäs, fine timehän on suunnilleen paras biisi koskaan missään
ainoa parempi saattaa olla regret ja jos se ei voita aikanaan -93 listaa niin nuorgamin voi lopettaa.
toisaalta jos 1990 paras biisi ei muka ole world in motion niin...
psykokarkki wrote:jos se ei voita aikanaan -93 listaa niin nuorgamin voi lopettaa.
Haistappa C.R.E.A.M.
kakkosella nämä
lol apua
ultravox
no mitäs, fine timehän on suunnilleen paras biisi koskaan missään
ainoa parempi saattaa olla regret ja jos se ei voita aikanaan -93 listaa niin nuorgamin voi lopettaa.
toisaalta jos 1990 paras biisi ei muka ole world in motion niin...
mun mielestä taas ihan kevyesti heikoimpia. ei oikeestaan tuu muuta kuin skipattua. kuuntelin nyt kokonaan ja ehkäpä kerran vuodessa voi harkita jaksavansa. pump up the jamia kuunneltu ja sehän oli jo ajat sitten techniquen soundit ei muutenkaan mee mut round & round, vanishing point ja dream attack ihan kivoja.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
let's agree to disagree sitten, parhaat piisit fine time mr disco ja all the way
let's agree to disagree sitten, parhaat piisit fine time mr disco ja all the way
juu, joka toinen biisi sulle ja joka toinen mulle. tai siis no sulle koko levy onhan se hyvä että ihmiset diggaa
lol apua
ultravox
round & round, vanishing point ja dream attack ihan kivoja.
Levyn kolme parasta
Last edited by kumpiseta (18.05.2012 21:48)
uudessa rumbassa muuten hookyn haastis
lol apua
ultravox
lol apua
ultravox
pakko vielä itkeä täälläkin tätä nuorgamin worldinmotion-gatea. joo ymmärrän (pitkin hampain) että jättivät fine timen pois 88-listalta, onhan se hieman marginaalinen biisi vaikkakin parasta ikinä mutta että bändi, joka on 80-luvulla kasvanut joy divisionin varjosta yhdeksi omaperäisimmistä ja nerokkaimmista orkestereista, julkaissut läjän upeita albumeita sekä loistavia singlejä, ja 90-luvulle tultaessa homma kruunataan vielä kaikkien aikojen parhaalla futisbiisillä, ja ylipäätään ehkä jopa koko 90-luvun hienoimmalla viisulla (joo, regret on kyllä mahdollisesti vielä parempi, mutta muilla artisteilla ei taida olla saumaa), joka vielä menee listaykköseksi, ja taisi jäädä myös yhtyeen viimeiseksi factory-sinkuksi. mutta mitä tekee nuorgamin riemuidiootit vielä futis-em-kisojen huipennuksen alla: jättävät tylysti biisin veke koko listalta. :center:
vaikken ole vainoharhainen, niin tuntien muutamankin nuorgamissa vaikuttavan henkilön voisin jopa epäillä pientä salaliittoa / henkilökohtaista vittuilua. tai sitten uutta lordi/circle -tyyppistä vedätystä, kuten suominerojen listauksessa. mutta eipä ole anteeksipyynnöt vielä tänne asti ehtineet. varmaan hädissään pitävätkin nyt kesätaukoa miettiessään, millä tekosyyllä saavat 91-listalta pudotettua smells like teen spiritin (jonka ykkösasema olisi toki vastaava selviö kuin new orderin '90) tai julkaisevat kohta anteeksipyydellen listan kaikkien aikojen futisbiiseistä. oli miten oli, päätän katkeran tilitykseni absoluuttisen nollapisteen sanoihin: "tämä on isäsi, vitsi oli huono." :center:
kiitos viihdyttävästi kirjoitetusta avautumisesta
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Samoilla fiiliksillä tuosta tempusta - pelisilmää ja oikeita mielipiteitä NRGM:lla nolla.
Oma New Order -angstini:
MIKSI HEMMETISSÄ TURNIA EI JULKAISTU SINGLENÄ! Maailman suurimpia vääryyksiä - WFTSC:n ehkä parhaiten aikaa kestänyt kaunis kappale (tälläkin hetkellä korvissa), josta vielä Singles -kokiksella löytyy se lyhennetty versio. Ei voi ymmärtää.. Seitsemän vuotta, ja olen edelleen katkera asiasta.
Toivottavasti uusittu NO tulee näille huudeille, kesän kiertuetta ei jaksanut/ehtinyt/pystynyt lähteä mihinkään katsomaan. Olisi kuitenkin kiva nähdä myös Gilliallinen NO.
Topikki on taas raiteillaan.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Samoilla fiiliksillä tuosta tempusta - pelisilmää ja oikeita mielipiteitä NRGM:lla nolla.
Ois kuukauden päästä ollut melko noloa nostaa joku World in Motion - joka on melko keskinkertainen styge mun mielestä - ykköseksi kun kisat onkin ohi. Hantta, NRGM ei mun tietääkseni valitse about 10000 lukijan joukosta ketään yksittäishenkilöä, jota koetettais kusettaa
Ois kuukauden päästä ollut melko noloa nostaa joku World in Motion - joka on melko keskinkertainen styge mun mielestä - ykköseksi kun kisat onkin ohi.
lol ja nyt puhutaan kuitenkin KOKO 90-luvun toiseksi parhaasta biisistä
ei tässä selitykset auta, tämä puute oli vielä nolompi kuin petsareiden west end girlsin unohtaminen listalta aikanaan.
Ihan ok biisi mut ei mitään klassikkoainesta
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Ja Bricolle: Älä siinä selitä, sä oot jääny kiinni jo!
Eiq
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
[hanttaälälue]Minusta tuo World in Motion on lopulta vähän niin kuin kännisten lädien Den glider in.[/hanttaälälue]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
en ole ainakaan tietoisesti tainnut kuulla koko biisiä
en ole ainakaan tietoisesti tainnut kuulla koko biisiä
Sama, meinasin aamulla tsekkaa mutta en sit jaksanut. Ei ole muutenkaan mun musaa. Muutossa meinasin heittää techniquen roskiin mutta tyttöystävä kielsi.
no makuasioita nämä, mutta mulle new order nyt vaan on yksi kolmesta suuresta (ne muut on syd barrett ja the fall) ja loput tulee perässä, ja world in motion on yksi parhaista biiseistä ikinä. mutta syy, miksi tästä pitää nostaa meteli on se, ettei kyseessä kuitenkaan ole mikään yksittäinen satunnainen suosikki, vaan bändin ainoa listaykkönen ja muutenkin ihan yleisellä tasolla merkittävä klassikobiisi, piti siitä sitten tai ei.
itehän en kiimaisimpina new order -diggailukausinakaan koskaan tykänny world in motionista. jopa niin että olisin saanut hanttamaisen reaktion jos biisi olisi valittu listalle, koska OLISIVAT VOINEET VALITA JONKUN NEW ORDER BIISIN JOKA KUULOSTAA OIKEASTI NEW ORDERILTA EI OO TERPEEKS UUGEE, OLEN KÄNKKÄ RÄNKKÄ TEINI. samalle playlistille vaan chumbawamban tubthumpingin kanssa ja bröm brön
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!