You are not logged in.
1. pixies - gigantic
2. new order - fine time
3. sonic youth - teenage riot
4. mudhoney - touch me i'm sick
5. my bloody valentine - you made me realise
6. public enemy - bring the noise tai joku muu hyväno en jaksa miettii enempää
EDIT: mitäas ihmettä, dinon freak scene tietty varmaan muitaki huippuja unohtunu
mudhoney ja pixies (eri biisillä) meni jo, public enemy tänään (tosin odotin vähän black houria, mut varmaan trickyn versio sit myöhemmin, koska se nyt ilmestyikään) ja don't believe the hype toki hyvä valinta. jos nuorgamilla järkeä löytyy niin lopussa pakko olla:
1. teenage riot
2. freak scene
3. you made me realise
vähän veikkaan, että juntit ei tajua fine timen ikuista hienoutta ja neroutta, ja varmaan kaivavat jostain neljänneksi jonkun onnettoman poppihitin tai heviklassikon, tai sit joku uugee-teknojutska. itse asiassa veikkaan että a guy called geraldin voodoo ray voisi olla tarpeeksi merkittävä näin ylös. pooh sticksin on tapea lienee turha odotella, kuittasivat sitä skeneä jo anorak cityllä. mutta noiden kolmen neroutta ja suurta merkitystä tuskin tyhmempikään voi kiistää. paitsi ehkå nuorgam ja yksi ongelma, että nuo on jossain määrin turhankin samanlaisia, mutta minkäs teet
kattellaan
3. you made me realise
oli jo paikalla #15. nyt kävi näin.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
psykokarkki wrote:3. you made me realise
oli jo paikalla #15. nyt kävi näin.
no sit on enemmän tilaa new orderille
korjaan siis veikkaukseni:
1. sonic youth - teenage riot
2. dinosaur jr - freak scene
3. new order - fine time
4. a guy called gerald - voodoo ray
toisaalta tuli mieleen että spacemen 3:n revolution vois kanssa olla mahdollinen, toisaalta onhan noita 88-biisejä...
Aika jännä joo ettei ton korkeammalle päässyt, kun tietää että varmaan jokainen nuorgamisti arvostaa näitä. Itse tosin odottelen että millähän sijalla Straight Outta Compton mahtaa olla
olin tosiaan unohtanu että tuo ilmestyi myös -88, mutta mikä on top-2, toisen niistä pakko olla freak scene tai en ala
Kalossimies wrote:Aika jännä joo ettei ton korkeammalle päässyt, kun tietää että varmaan jokainen nuorgamisti arvostaa näitä. Itse tosin odottelen että millähän sijalla Straight Outta Compton mahtaa olla
olin tosiaan unohtanu että tuo ilmestyi myös -88, mutta mikä on top-2, toisen niistä pakko olla freak scene tai en ala
mutta la's oli turha kakkosena, olis kelvannu korkeintaan sijalle 28
toisaalta talteen tämä
nrgm pls
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
on kyllä aika ankeita biisejä toistaiseksi 1990-listalla, eikö silloin tehty muka mitään hyvää
nopeasti miettien oma top-3 josta varmaan unohtunut jotain ja voisin kuvitella lähinnä kahdella näistä olevan realistisia mahiksia mukaan nuorgamin listaukseen:
1. new order - world in motion
2. the fall - bill is dead
3. pale saints - babymaker
4. my bloody valentine - soon
5. lush - deluxe
primal screamin loaded varmaan myös aika korkealla vaikkei niin huippuhyvä nyt olekaan. mutta olihan toi nyt kuitenkin grungen ja shoegazingin aikaa, vai -91 vasta paremminkin?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
lopetan nuorgamin tilaukseni jos world in lotion ei oo ygösenä :center:
vs.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
"Being Boring" has been played regularly at concerts and is widely considered amongst the greatest, most beautiful Pet Shop Boys songs by fans. Ironically, due to various factors (including it being hard to sing), it wasn't initially performed on 1991's Performance tour; leading to many fans, including Axl Rose of Guns N' Roses, complaining about its omission.
Puhelu Äxlille ni eiköhän ykkönen oo varma.
"No more mistakes, like the last one."
jännitys tiivistyy, tosiaan being boring meni jo ja soon, sundays oli hyvä lisä, olin ihan unohtanut. oliskohan sitten
1. world in motion
2. enjoy the silence
3. loaded
4. joku unohtunut turhempi juttu
jännää
oliskohan sitten
1. world in motion
2. enjoy the silence
3. loaded
4. joku unohtunut turhempi juttujännää
nelonen oikein
mutta tuolla mainitaan että se skinhead o'connorin prince-coveri-kammotus ilmestyi myös 1990, toivottavasti vain maininta siitä riittää listalle mutta pahalta näyttää
psykokarkki wrote:oliskohan sitten
1. world in motion
2. enjoy the silence
3. loaded
nelonen oikein
mutta tuolla mainitaan että se skinhead o'connorin prince-coveri-kammotus ilmestyi myös 1990, toivottavasti vain maininta siitä riittää listalle mutta pahalta näyttää
kolmonenkin oikein
kimppaloton paikka?
bzort glorf bööth
sv :grinni::peuk:
bzort glorf bööth
psykokarkki wrote:psykokarkki wrote:oliskohan sitten
1. world in motion
2. enjoy the silence
3. loaded
nelonen oikein
mutta tuolla mainitaan että se skinhead o'connorin prince-coveri-kammotus ilmestyi myös 1990, toivottavasti vain maininta siitä riittää listalle mutta pahalta näyttääkolmonenkin oikein
jos huomenna futiskisojenkin kunniaksi ykkönen ei oo new order, on uskoni ihmiskuntaan mennyttä, mutta hieman silti jännittää
psykokarkki wrote:psykokarkki wrote:psykokarkki wrote:oliskohan sitten
1. world in motion
2. enjoy the silence
3. loaded
nelonen oikein
mutta tuolla mainitaan että se skinhead o'connorin prince-coveri-kammotus ilmestyi myös 1990, toivottavasti vain maininta siitä riittää listalle mutta pahalta näyttääkolmonenkin oikein
kakkonenkin
jos huomenna futiskisojenkin kunniaksi ykkönen ei oo new order, on uskoni ihmiskuntaan mennyttä, mutta hieman silti jännittää
Popklassikot 1990: #1 Sinéad O'Connor - Nothing Compares 2 U
Ollos hyvä Ei New Orderilta varmaan enää kuin yhdellä biisillä mitään saumaa näihin (Regret) mutta se nyt saisi olla oman vuotensa top tenissä.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
vetäkää vaan vittu päähänne saatanan mulkut :center::center::center:
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
missä ice ice baby turpaan kaikille nuorgamin tyypeille ja topikki lukkoon ja vielä maailman paskin biisi ykkösenä lol nrgm pls
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
psykokarkki wrote:psykokarkki wrote:psykokarkki wrote:oliskohan sitten
1. world in motion
2. enjoy the silence
3. loaded
nelonen oikein
Ostin just World in motion-sinkun.
olo on kuin vaali-iltana, ainahan sitä luulee että muutkin kuuntelee sydäntään, ja äänestää tasa-arvon, oikeudenmukaisuuden ja heikommista huolehtimisen puolesta, mutta aina vaan saa pettyä kun siellä hilluu ne samat kokoomusmulkut. Nuorgamkin paljasti nyt henkisen kokoomuslaisuutensa, vaikka otan tämän toki myös henkilökohtaisena loukkauksena. Koko 90-lista muutenkin tuntunut siltä että väkisin kaivettu jostain biisejä kun ei oikein keksitä kolmeakymmentä klassikkoa. Toisaalta kuukausi jatkuu vielä, ehkäpä huomenna erikoisbonusylläri kun nuorgamilaiset tajuavat nolon mokansa...
Mitä väliä?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Nothing compares 2 u
Varikset komentavat
:center::center::center::center::center::center::center::center::center::center::center::center::center::center::center::center::center::center::center::center::center::center::kuale:
Varikset komentavat
no kyllähän toi sinead vähän säälittävältä tossa näyttää, tajuaa varmaan itsekin ettei ansainnut voittoa
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?