You are not logged in.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
The Complete Works: Ranking All 62 Stephen King Books
62. Rose Madder
61. The Tommyknockers
60. Dreamcatcher
59. Insomnia
58. The Regulators
57. Rage
56. The Dark Tower VI: Song of Susannah
55. Blaze
54. Gerald's Game
53. Cell
52. Blockade Billy
51. Cycle of the Werewolf
50. The Colorado Kid
49. Black House
48. Needful Things
47. The Long Walk
46. Christine
45. Duma Key
44. Four Past Midnight
43. Firestarter
42. Nightmares & Dreamscapes
41. The Running Man
40. Bag of Bones
39. Just After Sunset
38. The Dark Tower V: Wolves of the Calla
37. Faithful
36. Everything's Eventual
35. The Dark Tower: The Wind Through the Keyhole
34. Cujo
33. Thinner
32. Full Dark, No Stars
31. The Dark Tower III: The Waste Lands
30. The Girl Who Loved Tom Gordon
29. Desperation
28. The Dark Half
27. The Eyes of the Dragon
26. The Dark Tower VII: The Dark Tower
25. Carrie
24. 11/22/63
23. The Green Mile
22. Hearts in Atlantis
21. Night Shift
20. Roadwork
19. The Dark Tower II: The Drawing of the Three
18. Pet Sematary
17. Dolores Claiborne
16: From a Buick 8
15. The Talisman
14. The Dark Tower I: The Gunslinger
13. Skeleton Crew
12. Under the Dome
11. Danse Macabre
10. Lisey's Story
9. The Dead Zone
8. 'Salem's Lot
7. The Dark Tower IV: Wizard and Glass
6. Misery
5. Different Seasons
4. The Shining
3. IT
2. On Writing
1. The Stand
Last edited by jookcha (25.04.2012 10:56)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Lukeeko porukka e-kirjoja? Sain lahjakortin Elisan e-kirjakauppaan ja yritin löytää sieltä jotain ostettavaa mut eihän siellä oo mitään järkevää. Toi valikoima on ihan psykeä kamaa, esimerkiksi filosofia-kategoriasta löytyy jotain Tommy Hellsteniä, Lenita Airistoa ja Ozzy Osbournen aforismikokoelma tms. En tajuu kenelle noi oikein on suunnattu. Fiktiopuolelta ei löydy edes Hunger Gamesia, joka nyt vois olla ihan hauska lukaista e-kirjana. On tää taas vaikeeta
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
ei
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Lukeeko porukka e-kirjoja? Sain lahjakortin Elisan e-kirjakauppaan ja yritin löytää sieltä jotain ostettavaa mut eihän siellä oo mitään järkevää. Toi valikoima on ihan psykeä kamaa, esimerkiksi filosofia-kategoriasta löytyy jotain Tommy Hellsteniä, Lenita Airistoa ja Ozzy Osbournen aforismikokoelma tms. En tajuu kenelle noi oikein on suunnattu. Fiktiopuolelta ei löydy edes Hunger Gamesia, joka nyt vois olla ihan hauska lukaista e-kirjana. On tää taas vaikeeta
OIS VITTU NYT SYYTÄ LÖYTÄÄ LUETTAVAA SIELTÃ!
SE ON UUSTOTUUS UUS TYEBSISYYS SAATANA!
Kirjoitin tämãn tabletilla, nojoke,
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
homo
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Outo tie : kamppailuni Jumalan, elämäni naisten ja helluntaiherätyksen kanssa / Jouko Piho
joku on ollut espoossa hereillä
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Huomenna on Bloomsday. Eli kaikki vaan Ulysses kauniiseen käteen ja Sandymounttiin dallailemaan
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
UNDERGROUND NEW YORK PUBLIC LIBRARY
The Underground New York Public Library is a visual library featuring the Reading-Riders of the NYC subways.
Olikos joku lukenut tän?
Kiinnostaa paljon, mut onko lukemisen arvoinen? Kansi on ainakin katsomisen arvoinen.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Osaisko joku suositella jotain Andy Warholin elämänkertaa?
*
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Osaisko joku suositella jotain Andy Warholin elämänkertaa?
*
http://www.otava.fi/kirjat/pokkarit/201 … dy_warhol/
Tommonen löytyi pokkarina suomalaisesta. Hintaryhmä G, olisko se jotain 12e ollut?
En ole ehtinyt vielä lukea, mutta vajaat 400 sivua pientä pränttiä, eli aika laajalta vaikuttaa
Pilke wrote:Osaisko joku suositella jotain Andy Warholin elämänkertaa?
*
http://www.otava.fi/stc/bookCovers/8553 … warhol.jpg
http://www.otava.fi/kirjat/pokkarit/201 … dy_warhol/
Tommonen löytyi pokkarina suomalaisesta. Hintaryhmä G, olisko se jotain 12e ollut?
En ole ehtinyt vielä lukea, mutta vajaat 400 sivua pientä pränttiä, eli aika laajalta vaikuttaa
Mä oon pläräilly tota useesti, mut ajattelin, et josko lainaisin kirjastosta. En haluis hyllyyn pölyttymään semmosia, joita en lue kuin kerran. (toisinaan pitää kyl ostaa omaksi lainaamisen jälkeen) Laitahan raporttia sitten kun oot muodostanu mielipiteen.
*
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
tuli muuten yhtäkkiä ihan hirveä tarve lukea henry milleriä pitkästä aikaa
onks kukaa lukenu tota atlas shruggedia? kiinnostais vähän tutustua libertardien jumalaan
jos Holmes tekee "sitä" naisten kanssa, syön hatullisen paskaa
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
noiseidea wrote:onks kukaa lukenu tota atlas shruggedia? kiinnostais vähän tutustua libertardien jumalaan
Eipä ole tullut luettua. Joskus hieman periaatteessa kiinnostanut, mutta... mutta... 1168 sivua saatana. Plus kirjastossa on kaksi kappaletta (jatkot salaliitto-topicissa!) ja varauksia 39.
Judging a Book by Its Cover: A 6-year-old Guesses What Classic Novels Are All About
Steppenwolf
That looks VERY CREEPY!!! (My daughter insisted that there be three, exactly three exclamation points). It looks like it would be scary and very very strange and about creepy things. The story is about a very very hairy eagle who hangs out with fancy ladies.
Judging a Book by Its Cover: A 6-year-old Guesses What Classic Novels Are All About
Steppenwolf
That looks VERY CREEPY!!! (My daughter insisted that there be three, exactly three exclamation points). It looks like it would be scary and very very strange and about creepy things. The story is about a very very hairy eagle who hangs out with fancy ladies.
vitun hipsterit ei tajuu ees hävetä
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni