You are not logged in.
Harrille pointsit hyvistä JA mieleenpainuvista otteista puolustuksessa, keskikentällä, piikissä SEKÄ sivurajalla
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ens viikolle höntsiä?
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Vopis. Tosin itsellä nilkka vähän paskana, mut voin vaik höndeillä veskana.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mezzissä
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
tänään?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Eilen alkoi futiskausi Toisen linjan areenalla. Nyt on paikkoja kipeänä. Tänään vois jatkaa, jos jostain löytyy höntsää.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Riippuu monelta.. Pitäis joskus klo 18 olla jo muualla
handisporukkamme suunnitteli täks päiväks kans jotai höntsää ku ois viikonloppuna turnee mut en tiiä tuleeko siitä mitää ja tuleeko tästäkään mitään.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
Tuu Okko bollikselle tai johonki tuli höntziä tai ei?
No mikä tilanne? Oisko joku klo 18:00 hötzääjiä vaikka tonne aiemmin mainitulle tokalle linjalle? Vastatkaa ja ottakaa pallo vai meneekö tämä näiden parin tyypin verryttely- ja hierontaharjoitteiksi
Last edited by Joe Caligula (27.06.2012 14:46)
tonne tokalle linjalle on ainakin jokunen tyyppi menossa, ite en kyl tänään pääse
Sade taitaa viedä mielenkiinnon.
Kääk! No tota ensi viikon uuteen yritykseen omalta osaltani kanssa sitten.
Tai jos noizeidea/hrmunoita ootte menossa tonne tokarille niin laittakaa textmessage hei tota
Tänään uutta yritystä?
Mulle sopis. Aika ja paikka? Voisin yhden kaverin saada mukaan.
no mulle käy koska vaan joskus kolmesta eteenpäin. Bragu, Bollis?
Eipä tää nyt taida onnistua ku muita ei saa mukaan. Meen sit varmaan lenkille.
Joo viis on vähän aikaista. Voi olla, että meen seiskan maissa Tokalle linjalle. Jos jaksan, ehkä en. Plus sade
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Mulle ei nyt niin tarkkaa ton ajan kanssa tänään ole.
Hyvät höntsät oli eilen Tokalla linjalla, ehkä vähän liikaa porukkaa yhdessä välissä. Välillä satoi, välillä paistoi - eikä vain pelisuorituksissa.
Parit hyvät passit tuli annettua vasemmalta luukulle, välillä aikamoista munimista omassa päässä. Ja kuntoa ei ole. Hauskaa hommaa kuitenkin.
Jäbältä muutama tosi hyvä keso
Ja hei sellasta infoa, et maanantaina ois Talissa hönzyt joskus kuudelta. Tulossa paria eri porukkaa. En tiedä lopulta kuinka paljon, mut joka tapauksessa ois kiva saada kunnon pelit aikaseksi.
Tiistaisin on myös Talissa kuudelta aina höntsää tarjolla jos innostaa lähteä paikoittain epätasaiselle nurmikentälle potkimaan. Pitäs kyl jotkut nappikset ostaa kun vanhoista näkyy varpaat, noilla tosin jeesusteipin avulla aattelin selvitä viel viikonlopun turneesta.
Joo nyt kun nappikset on kaivettu kaapista niin höntzyosasto kiinnostaa.
Sijoitus tulevaisuuteen: ensi viikolla Tokarilla ti ja ke klo 18.00. Tonne taliinhan on ihan homo matka hei loltzs!