You are not logged in.
aloitin Taivaan Pilarit. Vähän jäykähköltä tää vaikuttaa, muit onneks on Lovejoy.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Game of Thrones meni tauolle ja Mad Men menee ens viikon jälkeen. Pitäis keksiä uutta katottavaa ehkä.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
ancient aliens
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
KOMISARIO LEWIS
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Mad Menin ja Veepin kaudet loppus. Pitäskö sitä nyt alottaa Game of Dongs?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
curb your enthusiasm s08
louie s02
simpsonit s06
seinfeld kolmas kierros putkeen menossa taidan olla kaudessa 6
Last edited by ydinaukio (13.06.2012 13:31)
KOMISARIO LEWIS
Hathaway on niin KUUMA!!! -> ihanat miehet rannalla -topic
noiseidea wrote:KOMISARIO LEWIS
jaahas, pakko tsekata tää
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
kri wrote:noiseidea wrote:KOMISARIO LEWIS
hathaway on kuuma, myönnetään, mut on tää aika heikko sarja verrattuna vaikka morseen. kaavoihin kangistunut ja liian kulunut toteutustapa,
kri wrote:noiseidea wrote:KOMISARIO LEWIS
bzort glorf bööth
Laitetaan luotiliivit - iha jees
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
olipas huono tuo louien afganistan-jakso. hämmentävää.
Onkos kukaan kattonut tota Roomaa koskaan? Pari kautta sitä kai on tehty. Kattelin vaan, että kirjastossa oli hyllyssä eka kausi ja meinasin lainata lomakatsottavaksi, mutta jätin kuitenkin hyllyyn. Mutta jos kehuja siitä satelee niin ehkä sitä vois kattella sitten kuitenkin. hmmm.
Onkos kukaan kattonut tota Roomaa koskaan? Pari kautta sitä kai on tehty. Kattelin vaan, että kirjastossa oli hyllyssä eka kausi ja meinasin lainata lomakatsottavaksi, mutta jätin kuitenkin hyllyyn. Mutta jos kehuja siitä satelee niin ehkä sitä vois kattella sitten kuitenkin. hmmm.
eka kausi on ihan hyvä. jos kiinnostaa aihe niin suosittelen.
Roomasta oon nähnyt kai vaan ekan kauden, kuten yllä sanottiin, jos aihe kiinnostaa niin antaa palaa. Melkein pelkästään Polly Walkerin takia
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
olipas huono tuo louien afganistan-jakso. hämmentävää.
Mä pidin siitä jaksosta, koska se oli virkistävän erilainen hupsuudessaan. Toki sarjan vakavamielisemmät teemat ovat se pohja, jolle tuollaista hetkellistä irrottelua voi toimivasti rakentaa. Mulla oli katsoessa koko ajan mielessä, että tämä on Louien uni, jonka vuoksi jakso toimi.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Alettiin katsomaan Dirk Gently sarjaa. Ihan katottavaa, mutta vähän rasittaa Dirkin esittäjä joka näyttelee rooliaan samalla lailla kuin aina ja leikkauksen sekä kuvauksen tyyli joka taas on tämän hetken perus-britti tyyliä, nopeaa ja ahdettua.
How I Met Your Motheria tullut kahlattua läpi. Top5 sitcomeihin täpärästi, kyllähän tällä kesää tappaa.
How I Met Your Motheria tullut kahlattua läpi. Top5 sitcomeihin täpärästi, kyllähän tällä kesää tappaa.
just tänään ajattelin tätä spämmiä ja mietin onkohan tuo hyväkin sarja
(ja tulin ajatelleeksi kyseistä spämmiä, koska odottelen yhä sitä killdozer-meiliä offtopik)
eastboundia vielä neljäskin kausi
offtopikia tosin
eastboundia vielä neljäskin kausi
offtopikia tosin
Joko tänä syksynä Yle näyttää kolmannen kauden?
offtopikia tämäkin
bzort glorf bööth
Southlandin kolmoskausi pyörinyt näköjään MTV3:lla jonkin aikaa. Saatanan paskanaamat, kun hylkäävät parhaat sarjansa tällaisiin aikoihin. Vitoskausi on tuotantoyhtiöltä USA:ssa tilattu, joten tämä ilo kuitenkin jatkuu vielä pitkään. Ladattuna.
ei lähteny kyllä yhtään tämä ylen uusi internetissä lähetettävä vaihtoehtokulttuurin ohjelma (vaikka olikin tuttuja haastateltavina). jotenkin itsestäänselvät aiheet (mitä uutta kerrottavaa näistä?) lopun lehtikatsaus täysin tarpeeton ja huono. ohjelmasta tulee jotenkin kiireessä tehty fiilis kuten suuresta osasta journalismia. lisäksi kolme ÄIJJÄÄ studiossa.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
lol nää musat ja tunnari ja painimatolla chillailu.
ekana uutisena joku random kanadan popparijannu edit: kirjoitusvirhe
apua toi "kävelen ruudusta kanadaan" -läppä
pohjoisamerikkalainen populaarimusiikki mainittu
sit noi haastattelut no joku tyyppi huutaa kameraan eix ne tee tätä kans vicellä
lopuksi vielä: herkkä naispohjainen musisointi mainittu
taidanpa mennä tästä naispohjailemaan
Last edited by MMM (10.07.2012 14:17)
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Southlandin kolmoskausi pyörinyt näköjään MTV3:lla jonkin aikaa. Saatanan paskanaamat, kun hylkäävät parhaat sarjansa tällaisiin aikoihin. Vitoskausi on tuotantoyhtiöltä USA:ssa tilattu, joten tämä ilo kuitenkin jatkuu vielä pitkään. Ladattuna.
Otin testiin. Kahden ekan jakson perusteella vakuutti, joten eiköhän tuota tule loppuun saakka vahdattua. Ilmeisesti vaan paranee ajan kanssa.
Trololoo uusin Louie-jakso, tipahdin aika täysillä varsinkin ekaa kertaa katsoessa vaikka olihan SE kohta sellaista materiaalia jolle ei tietenkään saisi nauraa...
Veep on kyllä yllättävän :pelu: Jostain syystä odotukset olis voineet olla korkeammallakin.
Maanantaina ykkösellä alkanut mokumentti Lontoon olympialaisten järjestelyistä (oisko ollut Twenty Twelve) kanssa paikoin oikein
Ja sit sellainen aussisarja kuin Angry Boys kanssa vaikutti hyvältä menolta.
Last edited by Folkhälsan (12.07.2012 14:26)
Vuoden nuori muotoilija.
Veep on kyllä yllättävän :pelu: Jostain syystä odotukset olis voineet olla korkeammallakin.
Monilla olikin odotukset korkeemmalla. Itellä meni aikalailla just kohilleen, vaikka alku oli vähän kankea ja vika jaksokaan ei tainnu ollu ihan parasta. Mut puolivälissä oli hyvää hulinaa
Veep oli kyl ihan jees, julia vetää hyvin.
Louie kanssa alkanut kiehtomaan, aloitin oudosti kolmoskaudelta enkä alusta.
se ei-oikein-mitään-tapahdu-ja-välillä-törkyläppää -tatsi ponnahti suoraan sydämeen.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Twenty Twelve ihan pl
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.