You are not logged in.
Kalossimies wrote:No mitä vittua nyt taas hei
Aika hämmentävää matskua. Hiljaiseksi veti.
soinu koko päivän päässä
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Pope wrote:Hassuttelija wrote:
NICKI MINAJ
NICKI MINAJ
NICKI MINAJ
NICKI MINAJ
NICKI MINAJ
NICKI MINAJ
just mehustelin starshipsiä kaljan korkattuani
levy on ylipitkä mutta onhan siellä melkoisia tykityksiä. mut ei mikään voita super bassia
Mun ei muutenkaan oikeastaan tee mieli kuunnella ns. kaupallisia räppilevyjä kokonaan, mut yksittäiset biisit voi toimia tosi hyvin. Kyl mä pidin siitä mehiläisbiisistä Minajilta.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
sheino wrote:Kalossimies wrote:No mitä vittua nyt taas hei
soinu koko päivän päässä
Joo tuo taitaa jäädä ikävän helposti soimaan päähän
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
barton_funk wrote:sheino wrote:Kalossimies wrote:No mitä vittua nyt taas hei
soinu koko päivän päässä
Joo tuo taitaa jäädä ikävän helposti soimaan päähän
millä täältä pääsee pois
Missä Spekti?
No Uniikin videolla!
bzort glorf bööth
Tää on kyllä ihan väärä ketju, mutta en oikein hiffaa tota The Black Keysin juttuu. Onhan ne periaatteessa ihan jees, mutta kun samat jutut on tehty aikoja sitten niin paljon paremmin ja mielenkiintoisemmin. Ehkä noi vois livenä kyl toimii mut levyltä ei oikein lähe.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
"Olli Lindholm laulaa tuutulauluja" kuulostaa jotenkin niin...
en katso videota, ei se kumminkaan vastaa mielikuvia
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Radio Suomessa sunnuntaina 29.4. klo 18.09-20.00
Jokaisella meillä on ehdoton musiikillinen inhokkimme, biisi, jota vaan ei voi sietää, syystä tai toisesta.
Radio Suomen Vihatut levyt -toivekonsertti tarjoaa mahdollisuuden jakaa oma inhontunteesi muiden kanssa! Kerro, mitä laulua et voi sietää ja miksi. Avautuminen voi olla terapeuttista! Ehkä uusi kuuntelukokemus muuttaa mielesi!
Juontajina Tero Liete ja Kai Ulmanen.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Tää on kyllä ihan väärä ketju, mutta en oikein hiffaa tota The Black Keysin juttuu. Onhan ne periaatteessa ihan jees, mutta kun samat jutut on tehty aikoja sitten niin paljon paremmin ja mielenkiintoisemmin. Ehkä noi vois livenä kyl toimii mut levyltä ei oikein lähe.
Sama
huhhuh
Last edited by ydinaukio (06.06.2012 23:49)
^ :roller:
Onpahan tyylitajutonta opportunismia. Brostep on muutenkin varmaan tylsimmin toteutettu genre ikinä, toi skrillaus kuulostaa lähestulkoon aina juurikin samalta. Vähän sama ongelma kuin jossain Pendulumissa, että idea on itse asiassa aika siisti, mut siitä ideasta on näemmä vain yhteen biisiin.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Hassuttelija wrote:Tää on kyllä ihan väärä ketju, mutta en oikein hiffaa tota The Black Keysin juttuu. Onhan ne periaatteessa ihan jees, mutta kun samat jutut on tehty aikoja sitten niin paljon paremmin ja mielenkiintoisemmin. Ehkä noi vois livenä kyl toimii mut levyltä ei oikein lähe.
Sama
sama ja oon luullut jotain kaksi vuotta että Black Lips tai joku semmone on sama bändi. no, samapa tuo.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
kumpiseta wrote:Hassuttelija wrote:Tää on kyllä ihan väärä ketju, mutta en oikein hiffaa tota The Black Keysin juttuu. Onhan ne periaatteessa ihan jees, mutta kun samat jutut on tehty aikoja sitten niin paljon paremmin ja mielenkiintoisemmin. Ehkä noi vois livenä kyl toimii mut levyltä ei oikein lähe.
Sama
sama ja oon luullut jotain kaksi vuotta että Black Lips tai joku semmone on sama bändi. no, samapa tuo.
Black Lips on hiton hyvä, toisin ku Black Keys.
Moronica wrote:kumpiseta wrote:Hassuttelija wrote:Tää on kyllä ihan väärä ketju, mutta en oikein hiffaa tota The Black Keysin juttuu. Onhan ne periaatteessa ihan jees, mutta kun samat jutut on tehty aikoja sitten niin paljon paremmin ja mielenkiintoisemmin. Ehkä noi vois livenä kyl toimii mut levyltä ei oikein lähe.
Sama
Black Lips on hiton hyvä, toisin ku Black Keys.
Joistain Black Keyssin biisistä oon tykänny, pääosin ihan tosi tylsää.
Kerkko Koskisen Kullektiivi
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Kerkko Koskisen Kullektiivi
ootiksä kultaa ja nyt tuli karvas pettymys ?
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
työkaverin Radio Helsingistä parhaillaan soiva biisi. paljastui, että kyseessä on Samae Koskisen Läski mulkku. hirvittävä kasa paskaa. mitä sille on tapahtunut
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
mitä sille on tapahtunut
Tätä on tullut ihmeteltyä.
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
kuuntelin taas circlee. musaklinikka ei vieläkään avannut oviaan mulle.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
pmmp - jeesus ei tule oletko valmis
huhhuh mitä
hämmentävä tämä levy muutenkin. yhdessä biisissä on täysin sama kertsi kuin jossain magenta skycoden rallissa.
harvoin myöskään kuulee näin törkeästi ja huonosti kompressoituja rumpuja.
siis tällaista suht karmeaa, väsynyttä iskelmää tuntuisi suurin osa levystä olevan.
tää "räppibiisi" ei morjens
Last edited by ydinaukio (15.06.2012 12:54)
linkkii
PiL:in uudelta levyltä It Said That kyllä yks huonoimpia biisejä koskaan
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
ydinaukio wrote:tää "räppibiisi" ei morjens
linkkii
Tai mikä ton biisin nimi edes on.
how they run this show.
Skeletonni wrote:ydinaukio wrote:tää "räppibiisi" ei morjens
linkkii
Tai mikä ton biisin nimi edes on.
tytöt
No joo, olihan noi aika paskaa molemmat biisit, mutta silti juuri sellaista mitä PMMP:ltä odottikin.
Last edited by Hassuttelija (16.06.2012 14:43)
how they run this show.
pmmp - jeesus ei tule oletko valmis
huhhuh mitä
hämmentävä tämä levy muutenkin. yhdessä biisissä on täysin sama kertsi kuin jossain magenta skycoden rallissa.
harvoin myöskään kuulee näin törkeästi ja huonosti kompressoituja rumpuja.
siis tällaista suht karmeaa, väsynyttä iskelmää tuntuisi suurin osa levystä olevan.
jeesus ei tule on ihan jees (tosi perus sjöroosia jos ny edes lol on sen biisi),
vitun hyvät lyriikat (tai no vähän vitusti liikaa totista saarnaamista nykyään näillä mut menkööt).
mut huonosti kompressoidut rummut what does it even mean
ne räpit oli kans ihan hauskat
pyytäspä ne james ferraroo remixaamaan jonkun biisin nii ydiskin vois digata
No joo, olihan noi aika paskaa molemmat biisit, mutta silti juuri sellaista mitä PMMP:ltä odottikin.
Tämä. Tympeää Sjöroos-soundia vuodesta toiseen.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
mut huonosti kompressoidut rummut what does it even mean
sjöroosilla on esim. näitä ällöttäviä "basari ja virveli kyykyttää haikkaa"-kikkoja joita en vaan siedä oli musa mitä hyvänsä
sanottakoon vielä että tuon uuden pmmp-levyn ongelma on siis lähinnä kevyet iskelmälliset sävellykset, joita sjöroos (tai kuka hyvänsä) voi tehdä tuosta vain hutaisten. pmmp:n vahvuus on mielestäni kuitenkin aiemmin ollut paikoin hyvinkin oivaltavat melodiat.
Last edited by ydinaukio (16.06.2012 21:23)