You are not logged in.
Mielummin sitä, kuin 70-luvun lopun Floydia.
sitä -sanan paikalle voi laittaa ihan minkä tahansa asian.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Mielummin Timo T.A. Mikkosen joululevyä, kuin 70-luvun lopun Floydia.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
ydinaukio wrote:eloyn silent cries and mighty echoes on kyllä tökeröin shine on you crazy diamond-kopio mitä olen kuullut
Tuota vertausta en oo koskaan ymmärtäny Jos se jotain muistuttaa niin hieman Tangerine Dreamin Force Majeurea
alkaa siis täysin samanlaisella pitkällä synasoinnulla, sit kehiin lyödään muistaakseni sama sointuvaihdos kuin shine onilla, ja sitten kitaristi tekee parhaansa kuulostaakseen david gilmourilta. sitten taitaakin hidas ride-komppi lähteä päälle. vuosia sitten olen tuota viimeksi kuunnellut, mutta mielikuvat ovat vahvasti tämänkaltaiset. elikkä eikö se shine onkin mene jotenkin tälleensä siis?
Last edited by ydinaukio (30.05.2012 13:28)
jaxen wrote:Mielummin sitä, kuin 70-luvun lopun Floydia.
sitä -sanan paikalle voi laittaa ihan minkä tahansa asian.
turussa jaksetaan trollailla
Anttilasa oli tämmönen boxi:
Tämä hämmensi. Hämmensi myös että tuossa on mukana levyjä joista en tienny mitään.
Hinta oli myös aika kova
En oo koskaan kuullu muita Brainticket-levyjä ku Cottonwoodhillin, onks ne mistään kotosin? Semmonen käsitys, et on jokseenkin tavanomaisempaa progea mitä toi kreisibailaus.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
No eipä ne Psychonaut ja Celestial Oceankaan nyt niin pliisuja ole.
No eipä ne Psychonaut ja Celestial Oceankaan nyt niin pliisuja ole.
molemmat ihan vitun hyviä
hezma wrote:No eipä ne Psychonaut ja Celestial Oceankaan nyt niin pliisuja ole.
molemmat ihan vitun hyviä
Kyllä, tavallaan enempi tästä maailmasta ku debyytti et sikäli ymmärrän perusprogevertauksen. Taasen toisaalta ite en ole enää viime vuosina jaksanu oikein tota cottonwoodhilliä.
Mun korvissa just Cottonwoolhill on sellasta enemmän peruspsykeilua.
Ne muut on hienoja tilkkutäkkejä, joissa levyn aikana sattuu ja tapahtuu. Ja ne 70-80-luvun taitteen Brainticketin elektroniset levyt vasta hienoa musiikkia onkin.
Me ei ynistä, me tullaan Kymistä, KYMI, KYMI, KYMI !
Mun korvissa just Cottonwoolhill on sellasta enemmän peruspsykeilua.
Ne muut on hienoja tilkkutäkkejä, joissa levyn aikana sattuu ja tapahtuu. Ja ne 70-80-luvun taitteen Brainticketin elektroniset levyt vasta hienoa musiikkia onkin.
Noita 70-80-luvun taitteen levyjä en ole kuullu, mutta vuoden 2000 Alchemic Universe oli aika yhdentekevää huttua.
Tämä hämmensi. Hämmensi myös että tuossa on mukana levyjä joista en tienny mitään.
Hinta oli myös aika kova
Hämmästelin iteki tuota tässä pari viikkoa sitten, enkä kyllä tuohon hintaan edes harkinnut ostamista. Kolme ekaa löytyy älppäreinä, kaikki erinomaisia
Asiasta toiseen: Can - Lost Tapes ilmestyy ens viikolla, sämpleri ois Spotifyssa. Kovaa kamaa
viides biisi menossa canin the lost tapesilta, tänä vuonna ei tulla tätä parempaa musaa julkaisemaan, suvereenia toimintaa, naurattaa
tämä 16-minuuttinen graublau on niin täydellinen jumituksen, grooven ja möykän sekoitus että sanattomaksi vetää uuuhhhhhhh
Last edited by ydinaukio (18.06.2012 16:50)
Hankittu, kivan näkönen 10" boxi. Vielä korkkaamatta, mut vois kuunnella koko juhannuksen pelkästään tätä.
Jumalauta miten hyvän kuulosta musaa lost tapesilla. Paras bändi ikinä.
Kiinnostais ne loput 46 tuntia vai miten paljon sitä kamaa nyt arkistoissa olikaan.
latailin ton netistä, en ehtiny ku kakkosbiisiin (waiting for the streetcar, huh mikä hypnoMÖTKÖ) ku tuli mieleen että kai tää on pakko hankkia ihan omaksikin
Kiinnostais ne loput 46 tuntia vai miten paljon sitä kamaa nyt arkistoissa olikaan.
kyllä. olikohan se czukay joka sanoi että loput matskusta on "julkaisukelvotonta". tuo 3 ja puoli tuntia mikä nyt julkaistiin on sellaista herkkua, että vaikea kuvitella miten taso voisi laskea. the lost tapes voi hyvinkin olla canin paras julkaisu.
Joo onhan tää kyllä! Boxi on tosiaan hieno katsoa, mutta levyt ovat aika epäkäytännöllisesti siellä pahvisessa syvennyksessä. Vaikea niitä on sieltä esiin saada. Nitkutus kuitenkin palkitaan, sillä vaikka en ole ehtinyt kuunnella vasta kuin kaksi ensimmäistä levyä olen valmis yhtymään edellisiin kirjoittajiin. Aivan uskomatonta menoa ja vaikka eri aikakauden biisejä on levyllä hieman sekaisin tekee se kokonaisuudelle vaan hyvää.
Waiting for the Streetcar voisi olla Canin Waiting For My Man.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Nyt lähti ykkös-CD spotikasta soimaan. Pakkohankinta fyysisenä tämä varmaankin ennemmin tai myöhemmin, mut kuunnellaas nyt. Millionspelissä lähti ainakin huikee groove heti käyntiin!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Yksi biisi kuultu. Tajuton! Ostoon
bzort glorf bööth
HUH HUH Onpahan kyllä parasta musiikkia! Spoonin liveveto soi nyt, onhan se levylläkin tosi makee mut voi jummijammi mikä energia Miksei tällaista menoa oo enää, ihan suvereenia soittoa.
Last edited by Kalossimies (21.06.2012 15:51)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Jumalauta toi kakkoslevy en kestä teki mökille ajellessa monasti mieli pysähtyä pellon laitaan ja fiilistellä maisemaa musan kanssa, ihaninta kesämusaa tämä.
Niinpä! Dead Pigeon Suiten loppu on muuten Vitamin C. Tämän suuren havainnon tein tänään.
Kolmoslevyä kuuntelen tässä just. Onhan tää kyllä parhautta. Harvinaisen loistava tällaiseksi "ylijäämämateriaalikokoelmaksi".
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Niinpä! Dead Pigeon Suiten loppu on muuten Vitamin C. Tämän suuren havainnon tein tänään.
No eiks melkein koko biisi ole variaatiota siitä? Ainakin se alun melodia muistutti kans biisin outroa. Aika jännää tosiaan huomata tällaisiakin, että noinkin laajasta teoksesta on sit typistetty Vitamin C:n kaltainen lyhyt veto.
Vihkonen ei o just ny tässä mut olihan noita biisien taustoja selitelty siellä. Samoin sing swan songin raakileversio mukana kakkoslevyllä.
Suzukin jamesbrown-kiljaisu Dead Pidgeon Suitessa ennen Vitamin C-jamin alkua
Tipi & Sylvester Stallonen mahollinen kokoelma saattaa haastaa, mutta on tää mulle aika varmasti tän vuoden tärkein julkaisu ja vahvistaa faktaa et Can on maailman paras bändi.