You are not logged in.
Götzen penkittäminen
Nanin ja Varelan tuhrimiset
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
HELDER POSTIGA
Kisu8D: joo, tekihän se hommia alaspäin kuin pieni (iso?) eläin, mut toisaalta luulis niihin hommiin löytyvän parempiakin kuin parimetrinen targetti.
Olipahan muuten tuskaa kuunnella tätä OOOOOHHH AAAAAHH CRISTIANO, OTA MINUT -selostajaa
Varikset komentavat
Podolski on kyl mun mielestä vähän turhan yksipuolinen kaveri.. hakee ja hakee sitä pommia mutta eihän se seiso kuitenkaan
Varikset komentavat
Antti Koivukangas ei mun kuullen ainakaan hehkuttanut yhtään. Taisit mennä väärällä kielellä.
Schürrle seuraavaan peliin avaukseen!
Olipahan muuten tuskaa kuunnella tätä OOOOOHHH AAAAAHH CRISTIANO, OTA MINUT -selostajaa
ei onneksi BBC:llä tällaista
Alan Shearer tosin sanoi ennen matsia "I fancy the Germans, just look at their team!"
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Gomezin hiukset
Koneet :peul:
Mats Hummels
Last edited by Folkhälsan (10.06.2012 11:52)
Vuoden nuori muotoilija.
Michael Björn-Dählie
Sneijder kans liekeissä. Hollanti näytti suunnilleen parhaalta jengiltä eilisissä peleissä mut nyt kävi näin.
Älä päästä painiks sitä
Saksa oli kyllä pettymys, mutta toivottavasti saavat vielä pelin uomiinsa.
En pääse tuonne fantasyyn. Enkä tajua sitä vaihtosysteemiä, vissiin vielä jotain vaihtoja voi tehdä kierroksen aikanakin?
joo, saman pelikierroksen (jengien ekat pelit tässä tapauksessa) aikana voi aina vaihtaa ne penkillä olevat pelaamattomat äijät kehiin jos se vaihdettava ei ole ottanu punasta.
stratum wrote:Saksa oli kyllä pettymys, mutta toivottavasti saavat vielä pelin uomiinsa.
En pääse tuonne fantasyyn. Enkä tajua sitä vaihtosysteemiä, vissiin vielä jotain vaihtoja voi tehdä kierroksen aikanakin?
joo, saman pelikierroksen (jengien ekat pelit tässä tapauksessa) aikana voi aina vaihtaa ne penkillä olevat pelaamattomat äijät kehiin jos se vaihdettava ei ole ottanu punasta.
Missasin ton fantasyn tosta välistä ja olin et
Saksan ainoa kone tais eilen olla Gomez ja ehkä pirteästi liikkunut Özil. Toki pakit pelasivat hyvin, mutta niin pelasi Portugalillakin. Jos Pottukaali ei ois saanu kahta ylärimaa ja yhtä muuta avopaikkaa, niin ois voinu sanoo että aika tasanen mutta tylsähkö peli. Toivotaan että Saksa joutuu taistelemaan enempi jatkopeleissä. Muuten taas tuttuun tapaan tiedossa tylsiä pelejä ja eivät kyllä taaskaan mene finaaliin.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Tai meniväthän ne viime em-kisoissa juu, mut mm-kisoissa ei juunou.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Epsanja näyttää lähtevän Italia-peliin ilman hyökkääjiä. Spallettin Roma vuosimallia 2007 ja 4-6-0 nevöfoget.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Vai onko Fabregas sittenkin kärjessä? Kuulostaa Stuart Baxterin kuningasidealta.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Fabregas se tosiaan taitaa olla se ylin mies. Saa nähdä miten homma käytännössä toimii, Italialla kun on kolme topparia kehissä.
Italiahan ei oo ollu hassumpi, De Rossi toimii hyvin topparina, Di Natale kehiin ja pirlomagian avulla verkot tötterölle? Epsanja on kyllä peelottava ja veikkaisin silti että avaavat maalinteon aika pian
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Di Natale kehiin ja pirlomagian avulla verkot tötterölle?
Alko olikin jostain syystä tänään kiinni joten piti tyytyä lähikaupan antimiin oluiden osalta:
2/5, aika peruslager ei oikeen muuta
2/5, hintsun verran parempi ehkä kuin toi toinen mut ei tää nyt ole muuta kuin kännejä varten..taino hyvä janojuoma kyllä
Ihan kiva höntzä. Kohta toinen.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Hyvä peli, mutta pakko valittaa taas Ennekarin España-mehustelua.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
CMOOOOOOOOON THE LADS!!!
Mulla on Given fantasyssa maalissa, mutta hyvällä tuurilla se saa muutaman säälipisteen kun puski komeasti pallon omaan maaliin.
Perunat
lol @ xavi ja barsamainen "jos ei voiteta, tulos on väärä" -asenne http://www.football-italia.net/19823/xa … ed-victory
Irkut oli kyllä vanhanaikaisin jengi arvokisoissa vähään aikaan.
Teräviä huomioita Cat 8d:lla jatkuvasti
Italian kärjissä on kyllä mehusteltavaa, niihin ei joukkue kaadu
Jahas, kisoja takana kolme päivää ja jo kaksi matsia missattu häiden takia. Juuri vielä nuo itselle tärkeältä tuntuneet lauantain pelit. Kommettien perusteella ihan hirveästi ei sentään tullut missattua, pitää katsella jotkut highlightit. Ainakin on jo panosta keskiviikkona, kun pelataan Hollanti-Saksa.
Italia on hulinakärkiensä ja Pirlon seksikkyyden takia varsin positiivinen ilmestys näissä kisoissa. Myös De Rossi topparina vaikuttaa hyvältä vedolta. Espanjan 4-6-0 taktiikkaa voisi ehkä vähän miettiä, tarvitaanko kentällä yhtä aikaa Xavi, Xabi Alonso ja kurkkija-Busquets? Cesc, Iniesta ja Silvakin tuppaavat olemaan hieman samantyylisiä pelaajia. No, kai se barcamainen possession on tavoitteena, Messi vaan puuttuu ratkaisemasta matsit.
Tänään Englanti-Ranska
Balotellin läpiajo eilen
Varikset komentavat
Götzen penkittäminen
Nanin ja Varelan tuhrimiset
Näille eiq vai miten tää nyt menee? Mua muuten hämmensi kuinka paljon mä sitten lopulta kuitenkin olin Portugalin puolella tossa matsissa. Tarkoittaako tää sitä, että tämän päivän jälkeen olenkin Ranskan vaunussa?
Varela ja Götze on ehkä mun eniten odottamat pelaajat näissä kisoissa, siis niistä joita ei sillai jo koko maailma tunne.
Last edited by leposi (11.06.2012 15:58)
Giaccherini
Vielä 08-09 kaudella serie c:ssä, muistaakseni jotain juttua että olis ollu lähellä fudiksen jättäminenkin, nyt sitten scudetto plakkarissa ja maajoukkueuran avauksessa epsanjaa vastaan monen mielestä joukkueen paras pelaaja. Feels good man?