You are not logged in.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Vittu.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Kiss From A Rose - taas
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Vittu.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Hassuttelija wrote:Vittu.
ihan törkeen hyvä biisi, kaikkien aikojen parhaita videoita myös
En suostunu junnuna uskomaan et toi kääpiö on Paul Simon -späm
Älä päästä painiks sitä
Chevyn rinnalla kaikki näyttävät kääpiöiltä
sekä fyysisessä että henkisessä mielessä
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Chevyn rinnalla kaikki näyttävät kääpiöiltä
sekä fyysisessä että henkisessä mielessä
Kuvat, joissa Elvis on
jonkun kanssa ovat
epäselvempiä kuin kuvat,
joissa Elvis on yksinään
Älä päästä painiks sitä
You Never Give Me Your Money
how they run this show.
Sokka irti
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
addicted to love
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
APUA JUOSKAA
Ja tuon ihanuuden inspiroimana Feggy perusti tämän FB-ryhmän: http://www.facebook.com/groups/335999529820449/
Hitto, ei pitäis ikinä avata tätä ketjua. Nää päässä soivat biisit on meinaan tarttuvaa sorttia.
Vitun Lastenlaulu soi siis nyt
täysin tyhjästä päässä alkoi soida WHAT IS THIS THAT STANDS BEFORE ME????? ja hirveä mielihalu kuunnella black sabbathia. tämä todellakin hämmensi
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
täysin tyhjästä päässä alkoi soida WHAT IS THIS THAT STANDS BEFORE ME????? ja hirveä mielihalu kuunnella black sabbathia. tämä todellakin hämmensi
kuulostaapa hyvältä
Moronica wrote:täysin tyhjästä päässä alkoi soida WHAT IS THIS THAT STANDS BEFORE ME????? ja hirveä mielihalu kuunnella black sabbathia. tämä todellakin hämmensi
kuulostaapa hyvältä
mahtavaa! kuunteletko pään sisällä vai korvien kautta? ;D
miul alkoi tämän johdosta soimaan toistaiseksi tuntematon Sabbath-riffi repeatilla, sama riffi loputtomiin. hyvä riffi onneksi!
"to hope for more antennae" -Melvins
Moronica wrote:Moronica wrote:täysin tyhjästä päässä alkoi soida WHAT IS THIS THAT STANDS BEFORE ME????? ja hirveä mielihalu kuunnella black sabbathia. tämä todellakin hämmensi
kuulostaapa hyvältä
mahtavaa! kuunteletko pään sisällä vai korvien kautta? ;D
miul alkoi tämän johdosta soimaan toistaiseksi tuntematon Sabbath-riffi repeatilla, sama riffi loputtomiin. hyvä riffi onneksi!
Supernautti !
nyt soi tämä
The Bug - Angry ft Tippa Irie
http://www.youtube.com/watch?v=qRdyUqNpMcU
Tippa sopisi nimeksi myös väkijuomista pitävälle härmä-toustaajalle [tähän puujalka-hymiö]
Last edited by Esa Pakarainen (09.08.2012 17:15)
"to hope for more antennae" -Melvins
how they run this show.
Varikset komentavat