You are not logged in.
bzort glorf bööth
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
on kyllä myönnettävä, että suurin osa ns. dubstepistä on harvinaisen puisevaa, mutta skrillex on saanut genreen edes hieman yritystä, onhan ne parhaat hitit (ruffneck, bangarang jne.) suorastaan nerokkaita. jotkut toki väittää, ettei skrillexillä ole juuri mitään tekemistä "oikean" dubstepin kanssa. mitä mieltä muut?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
skrillex-ipod
Ollu jo toisaalla kertaalleen mut kylhän tää ansaitsee kaiken kohdalle sattuvan toiston:
Älä päästä painiks sitä
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
We went to South/Central America and made a mini documentary. I had the honor to meet so many amazing people and play for some of the most passionate and emotive fans in the whole world. For your enjoyment
-Skrillex
PS: sorry but the embedded feature isn't working for me
EDIT: valitettavasti myös upotus toimii
SKRLX 4REAL
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
miks tää ei oo testikkelissä?
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
miks tää ei oo testikkelissä?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.