You are not logged in.
danii-topiquessa tuli puhuttua biisien hidastamisesta.
tässä oli Brahmsin saksalainen sielunmessu, eka osa, hidastettuna oktaavin verran.
Konvertoin joku 64 mbps -laadulla että tulis enemmän sitä kaikkien rakastamaa ihanaa suhinaa saaundiiin.
edit: aika valmis dark ambient -julkaisu btw. ehkä bassoja vois miksata vielä vitusti lisää pintaan ja ajaa parin kasettimankan läpi.
Last edited by MMM (04.06.2012 14:37)
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Ihmisäänen hidastaminen on aina yhtä kiehtovaa.
tosin nyt tuli parempi projekti: nopeutan ja turbokompressoin yhden king tubbyn levyn,
niin pystyy sit kuunteleen tällästäki musaa.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
J Lon If You Had My Lovea (45rpm) tullut kuunneltua viime aikoina 33:lla. Toimii melkein yhtä hyvin kuin se originaali. Seuraavalle kesämiksille mukaan!
Last edited by Folkhälsan (04.06.2012 15:36)
Vuoden nuori muotoilija.