You are not logged in.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
aijai, oli sairaan hyvä. Pakko lukea lisää. Vakoojamenolle ja notkealle kielelle
Last edited by Pope (31.05.2012 21:10)
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
barton_funk wrote:aijai, oli sairaan hyvä. Pakko lukea lisää. Vakoojamenolle ja notkealle kielelle
Samat fiilikset ton ekan lukemani Carren jälkeen. Vois ottaa kesällä ns. projektiksi.
Pope wrote:barton_funk wrote:aijai, oli sairaan hyvä. Pakko lukea lisää. Vakoojamenolle ja notkealle kielelle
Samat fiilikset ton ekan lukemani Carren jälkeen. Vois ottaa kesällä ns. projektiksi.
Ostettiin TTSS Aberdeenista, luen sitten myöhemmin kesällä.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Kvanttivaras oli hämmentävän hyvä, suorastaan loistelias
Nyt Ellroyn jenkkitrilogian vikan osan kimppuun.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Kvanttivaras oli hämmentävän hyvä, suorastaan loistelias
en tajua miksi en ole vieläkään lukenut tätä
Kollegan kirjan käsikirjoitusta. Vaikka on ihan kiinnostava, nukahdin sen ääreen hetkeksi töissä.
Rimmisen Nenäpäivää alottelin duunissa. Noin 70 sivua tais mennä. Hyvältä vaikuttaa.
Rimmisen Nenäpäivää alottelin duunissa. Noin 70 sivua tais mennä. Hyvältä vaikuttaa.
olis kyl riittäny noi 70 sivuakin
Onks kukaan lukenu Shutter islandia, ois tossa tarjolla. Kantsiiko?
Ystävät hämärän jälkeen oli hyvä! Ja eilen aloitin Zadie Smithin Nimikirjoitusmiehen lukemisen.
Varikset komentavat
Onks kukaan lukenu Shutter islandia, ois tossa tarjolla. Kantsiiko?
tarttis olla aika vitun huono kirja jotta ois paskempi kuin se vitun paska leffa
No nimi oli tuttu jostain elokuvasta, en oo nähny. Täytyypi kokeilla jos se olisikin luettava.
Varikset komentavat
alotan tän nyt!
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Asiallisesti kirjoittettu kirja. Jos aihe kiinnostaa, voi suositella.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Melkosta krebaa ja en kyllä osaa yhtälöitä hyvin seurata. Mutta sen hiffaan, että näiden pohjalta klassista työarvoteoriaa on kuitenkin voitu testata simulaatiomalleilla ja kehittää etiäpäin.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
hyvältä vaikuttaa
Kävin hankkimassa kirjastokortin vihdoin ja viimein
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Kesti vähän aikaa ennenku pääsin sisälle tähän, sit tykkäsin aika tavalla, mut toisaalta jossain vaiheessa alkoi jokseenkin myös ärsyttää toi metailu ja ylinokkela meininki. Pääasiassa kumminkin tosi hyvä, vaikkei oikeastaan tullutkaan semmosta fiilistä että haluaisin lukea paljon lisää.
Nyt:
bernardblack wrote:Kesti vähän aikaa ennenku pääsin sisälle tähän, sit tykkäsin aika tavalla, mut toisaalta jossain vaiheessa alkoi jokseenkin myös ärsyttää toi metailu ja ylinokkela meininki. Pääasiassa kumminkin tosi hyvä, vaikkei oikeastaan tullutkaan semmosta fiilistä että haluaisin lukea paljon lisää.
Nyt:
Nautin tästä tavattoman paljon. Mahtaiskohan täs löytää noi jälkimmäisetkin osat huokeaan hintaan, olis mainiota kesälukemista.
Nyt tuli vähän tenkkapoo että mitäs seuraavaks lukis. En tajunnu aamulla lainata mitään kirjastosta, ja lukemattomien kirjojeni pinossa ei ollu mitään mikä ois just nyt jaksanu innostaa, joten selasin kirjahyllyä ja mietin et hmm, oisko nyt sopiva hetki lukea (taas) uudelleen Carson McCullersin tuotanto, mut sit ei sekään innostanut ja loppujen lopuks nappasin hyllystä Robert Rankinin The Antipopen. Saas nähä miten tää maittaa, en oo tainnu lukea mitään Rankinia sitten 90-luvun.
Kesti vähän aikaa ennenku pääsin sisälle tähän, sit tykkäsin aika tavalla, mut toisaalta jossain vaiheessa alkoi jokseenkin myös ärsyttää toi metailu ja ylinokkela meininki. Pääasiassa kumminkin tosi hyvä, vaikkei oikeastaan tullutkaan semmosta fiilistä että haluaisin lukea paljon lisää.
tua noinnii ehkä kannattaa lukea muutkin Ambergris-jutut jos jäi yhtään kiehtomaan. Ne ei oo tuollaista fragmentaarista kikkailua (mistä tosin ite tykkään ihan homona) vaan ihan oikeita romaaneja.
vaikuttaa varsin kiinnostavalta
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Nyt Ellroyn jenkkitrilogian vikan osan kimppuun.
Tää on kyllä ollu silkkaa todellista tykittelyä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Jean-Babtiste wrote:Nyt Ellroyn jenkkitrilogian vikan osan kimppuun.
Tää on kyllä ollu silkkaa todellista tykittelyä
:peuk:
Robert Rankinin The Antipopen. Saas nähä miten tää maittaa, en oo tainnu lukea mitään Rankinia sitten 90-luvun.
No täähän oli lystiä. Alotin saman tien myös:
Olikko nää bblack AS Byattia lukenu
Olikko nää bblack AS Byattia lukenu
en (vielä)
Tätä nyt luen kun joku kehui tätä tässä ketjussa. Suomeksi toki.
Tästä on näköjään tehty vasta elokuvakin, onko joku nähnyt?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.