You are not logged in.
perkeleen kova tää uus kausi, hyvät hulinat ja kuviot, tosin jonkun sivujuonteen ois voinut jättää pois niin
seurattavuus ja intensiteetti kohenis. esim. se saatana-vauva on aina itselle sellanen tylsempi kuvio, eikä
jasonin hommatkaan hirveesti oo napannu, vaikka mahtis hahmo onkin.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
perkeleen kova tää uus kausi, hyvät hulinat ja kuviot, tosin jonkun sivujuonteen ois voinut jättää pois niin
seurattavuus ja intensiteetti kohenis. esim. se saatana-vauva on aina itselle sellanen tylsempi kuvio, eikä
jasonin hommatkaan hirveesti oo napannu, vaikka mahtis hahmo onkin.
Täysin sama! Tai no Jason on niin huikea että ihan sama mulle mitä se tekee.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
toki season4:stä puhuin, en kolmesta
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Lueskelen tätä topikkia vaikka jätin sarjan kesken kolmen tai neljän jakson jälkeen. Olen salaseurueen salainen seuraaja.
Kolmoskausi alkoi hilittömällä tykityksellä joka kesti melkein loppuun saakka, ihan loppumetreillä puhti loppu jotenkin. Tää taas on alkanut hieman enempi vaivihkaa, mutta homma tuntuu koko ajan kiihtyvän. Parempi oikeastaan näin. Joo, aika paljon sivujuonteita kyllä on, ehkä vähän liikaakin noin kokonaisuuden kannalta, itse toki tykkään kun on vähän kaikenlaista ja paljon hahmoja.
Sent from my iPhone 16
juuumalauta kuinka tiukka toi uusin jakso! Alkaa oleen hyvät levelit.
MISSÄ HEHKUTUS!!!???
oho oho tässä hehkutus kohta paukkuu
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Aika hitaasti paukkuu...
Kauden aloitusjakso oli tuttua hulinaa.
"We fight like siblings, but fuck like champions".
Sent from my iPhone 16
ihajees
uskollisesti seuraan jostain käsittämättömästä syystä terv. nimim. ihan pihalla since neloskauden puoliväli '83
Mangojauhe goddamn.
Aloitin tän alusta ku joskus aikoi sitte jäi kesken neloskaudella. En muistanutkaan miten vitun rasittava hahmo Tara onkaan
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Kutoskaudesta eteenpäin ei oo enää jaksanu tätä...