You are not logged in.
Pages: 1
No niin, kamat siirretty kirppis Oivaa, Kolmas linja jotain. Siinä melko lähellä Hämeentietä.
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Minibisnes jatkuu..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Venlasta ostin toissa viikolla Foilin levyn, mut muuten oli kyllä vähän ylihinnoiteltua. Mut jos pidät noi Venlan vikan päivän alennukset tuolla, ni vois kävästä uusiks!
I knew you'd come.
Korttitilanne
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
äh, vanhat hinnat oli, ilmota ku tipautat puolet pois ni käyn hakee parit.
I knew you'd come.
Jees ehkä loppukuusta, en kyllä enää jätä mitään Fugseja, David Bowieta tai esim. Klaus Schulzea myyntiin 3e/levy
Oon muuten ostanut uusiakin levyjä, joista osa menee myyntiin, menkää vaikka ensi viikolla tsekkaamana tilanne uudestaan.
siis huom, mullahan oli Venlassa pari vikaa päivää kaikki levyt 3e tai alle!
huom! Lisää kortteja lisätty myyntiin. Kaupunkinäkymiä 60/70-luvun Helsingistä! Käyttämättömiä! Myös niitä vitun rumia eläinnukkekortteja on tullut uudenlaisia! Kip Kap oivaan! Levytkin on huippu halpoina hyllyssä
Pages: 1