You are not logged in.
peaking lights
tämähän sijoittui hyvin vuoden levyt -äänestyksessä, eikä mulla ole oikein aavistustakaan mitä tää oikein on. joku vois tehdä topikin ja kertoa
en löydä otsikkoa yup:lle, sattumalta löysin täältä mökiltä normaalien maihinnousun ja täähän on suunnilleen parasta ikinä
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Tykkääks kukaan muu Laura Marlingista?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Shpongle
Kalossimies, perustapa!
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Kuuntele paremmin
Hyvä consept, vaikka toteutus ei ehkä ihan paras mahis
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Townes Van Zandt/Gram Parsons yms. fanien kantsii tsekkaa Willis Alan Ramsey. Yhden albumin ihme 70-luvun alkupuolelta, mutta vallan mainio tuo s/t ainakin on. Mies on vielä jopa elossa, ja mukamas kakkoslevyä vuosikaudet työstänyt, saapa nähdä...
Mainostetaan tässä yhteydessä täällä myös Joe Elyn Honky Tonk Masqueradea, joka varmasti monille myös jo tuttu, mutta ei nyt ole täällä sattunut silmään.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
how they run this show.
The Last Poets, mitä mieltä?
Pari levyä oon hommannu ku oon halvalla saanu; Delights of the Garden (1977) ja Freedom Express (1988).
Jotain alkupään juttuja tsekkasin spotifystä kauvan sitten ja en tykänny, ne oli lähinnä höpötystä epämääräsen kolistelun päällä, ei kauheen musiikillista meininkiä. Mut sitte nää myöhemmät on ollu ihan jees, varmaan se näitten välissä oleva levykin on ihan jees. Uudempi kama myös arveluttaa, liekkö liian hiphoppia?
eka levy
On niillä ihan hetkensä kyllä, mut enpä oo kyllä jaksanut vuosiin kuunnella. Muutama levy löytyy hyllystä. En kerro mitkä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
nastaa musaa
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
nastaa musaa
joku vopis väsätä sen topikinkin ja näähän soittaa flowssa, mutta kyseessä ei silti ironinen hipsteriprojekti, kuulemma
itse asiassa biisintekijällähän on nikki täälläkin, ei vaan oo hetkeen spämminy
Missä ihmeessä Big Starin topikki? Bändistä on tekeillä dokumentti, joka toivottavasti ilmestyy vielä joskus.
Searchilla ei löydy.
Last edited by hiirimattona (01.06.2012 17:06)
bzort glorf bööth
Missä ihmeessä Big Starin topikki? Bändistä on tekeillä dokumentti, joka toivottavasti ilmestyy vielä joskus.
Searchilla ei löydy.
Joten muistelisin, että topic olisi, mutta en minäkään löydä...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
ZZ Topille pitäis varmaan vääntää oma otsikko, mut mulla on tieto sen verta hajanaista vielä, etten ny alota. (Siis ainakaan ZZ ja Top sanoilla ei löytyny eikä zztop.) Joka tapauksessa XXX ja Mescalero on aika pervoa musaa, helvetin rupista junttausta ja sit kaiken maailman moderneja härpäköitä ja tyylikeinoja seassa. Kuitenkin pääasiassa "bass, drums & fuzzy guitar", vakuuttava laulu ja soitto + hyviä biisejä. Raskasta rockia, sano. Toimii varsinkin tuolla kylillä autolla ajaessa, epäilemättä toimii myös Tehasissa.
ZZ Topille pitäis varmaan vääntää oma otsikko, mut mulla on tieto sen verta hajanaista vielä, etten ny alota. (Siis ainakaan ZZ ja Top sanoilla ei löytyny eikä zztop.) Joka tapauksessa XXX ja Mescalero on aika pervoa musaa, helvetin rupista junttausta ja sit kaiken maailman moderneja härpäköitä ja tyylikeinoja seassa. Kuitenkin pääasiassa "bass, drums & fuzzy guitar", vakuuttava laulu ja soitto + hyviä biisejä. Raskasta rockia, sano. Toimii varsinkin tuolla kylillä autolla ajaessa, epäilemättä toimii myös Tehasissa.
http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?id=3871
vois toki siirtää fiksumpaan paikkaan
Mihinä Shpongle-topiks? Miks näitten levyt on niin kalliita ..tai ton uusimman sais järkevään hintaan, muttei niitä muita
Lasken kyllä yhdeksi tämän foorumin ansioista sen ettei täällä ole Shpongle-topikkia
Last edited by suomenajokoira (30.08.2012 15:54)
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Lasken kyllä yhdeksi tämän foorumin ansioista sen ettei täällä ole Shpongle-topikkia
Koskaan kuullukkaan mistään Shponglesta.
how they run this show.
Koskaan kuullukkaan mistään Shponglesta.
sama, kuulostaa keksityltä
Tämän oon postannu pari kertaa facebookiin
Tämän oon postannu pari kertaa facebookiin
Pakko myöntää, että digasin tästä stygestä kymmenen vuotta sitten
Juno Reactor. Bändeistä paras.
Hexvessel kiinnostaa. Mikä tää on?
Hexvessel kiinnostaa. Mikä tää on?
En tiiä, mut aika hyvältähän tää kuulostaa. Täytyy vissiin pistää hommaten toi uus levy.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Piti ruveta nukkumaan, mut en sit nukukaan kun kuuntelen Hexvesseliä (vesseliä, hih). Hyvä etten ruvennu itkemään ku kuuntelin Diamondsin! Kuulostaa aika Tim Buckleylta tuo laulaja välillä. En olekaan tykänny tämmösestä muzaiikista ennen. Saa nähdä kantaako tämä niin, että jaksan levyn poistaa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.