You are not logged in.
^en tajunnut varmaan yhtäkään noista kuvateksten vitseistä / ne oli ihan paskoja ja tekemällä tehtyjä vitsejä.
pitäs kyl olla klikkaamatta pitchfork-linkkejä.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Joku parempikin saatto olla
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Tosta Pearsonista tulikin hämmentävällä tavalla mieleen:
Harmi tosin etten löytäny tosta alemmasta parempaa kuvaa ja kuin kaksi marjaa -topicissa nämä, mutjoo.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Älä päästä painiks sitä
Last edited by barton_funk (01.03.2012 16:42)
Mun Crosby Stills ja Nash tietämys ei ole sillä tasolla että olisin tienny tän levyn. Olin ihan varma, että tää on chopattu Tajuttoman mageet kannet!! Koska kuu on juustoa niin tottakai siellä kasvaa tikkujen päässä nakkeja!
Onneks bändillä on myös siistejä kansia
^80-luvun levyisä tais muutenki olla parhaat kannet nuilla, vaikka osa niistä levyistä onki aika huonoja
En ole edes tainnu kuulla noiden 80-luvun levyjä. Nyt muutenkin 70/80-luvun taitteen saksalevyt tuntuu tosi mahtavilta, ehkä noita uskaltais yrittää kans.
Pannan nyt tännekin vielä liuta näitä Flower Kingsejä. Välillä hämmentää se totaalinen visuaalisen tyylitajun puute noiden uusien progebändien kanssa. Vaikka ei se musiikillinenkaan tyylitaju kovin kaksinen ole...
Vois joskus jopa ihan kuunnellakin näitä, ja heittäytyä 130-minuuttisten levyjen ja 25-minuuttisten eeppisten sävellysten ihmeelliseen maailmaan.
EDIT: ja vielä nämä. Argh.
Last edited by Kalossimies (29.05.2012 21:30)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Välillä hämmentää se totaalinen visuaalisen tyylitajun puute noiden uusien progebändien kanssa. Vaikka ei se musiikillinenkaan tyylitaju kovin kaksinen ole...
Jpp.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
^ öh, mikäs noissa nyt niin erikoisen hämmentävän tyylitajutonta? aika peruskamaa, jopa ihan kelvollisia osaksi ja toi Spock's Beard -kansihan vahvan Hipgnosis-vaikutteinen (jos ei jopa oo ns. aito asia)
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Toi alin on ihan jees, mutta noi muut
no onhan noi ny aika kauheita
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
ei mitenkään erityisen
toisin kuin ne Flower Kingsit
Ja taas yksi hirveä progekansi:
Näilläkin on joskus ollut vaikka kuinka hienoja kansia, mitä vittua nyt taas? (EDIT: näkyiskö nyt? RYMista ei vissiin onnistu suoralinkitys)
Ja pannan nyt Trisector tähän kans, sekin on niin mauton että oksat pois:
Presentin kansi sen sijaan on ihan tyylikäs, siinä on vielä vanha logokin:
Last edited by Kalossimies (23.06.2012 17:20)
ei näy mut ehkä parempi niin
edit: haha lensflare ja aika pahat fontit, mut ei nyt muuten järin kauheet, toi Alt aika herttainen
Last edited by bernardblack (23.06.2012 19:14)
Last edited by hrmunoita (04.09.2012 13:11)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tää varmaan jo olikin, mut.
^ tuskinpa, paitsi ehkä hienoimmissa
Hyvät, parhaat ja rumat Nuorgamin opas loistaviin rumiin levyihin
samaa mieltä ainakin birthday partysta ja mercury revistä, mutta mun mielestä grand prixin kansi on hieno eikä tossa smogissakaan vikaa, symppistä hassuttelua.