You are not logged in.
Äh.
(mieluummin ois ollu venäjä, mut ois voinu paskemminkin khyl käydä.)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Hassuttelija wrote:Vitun Ruotsi
smaa, paskaa.
jep
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
omat pisteeni:
Ukraina 12p
Ruotsi 10p
Romania 8p
Venäjä 7p
Viro 6p
Albania 5p
Kypros 4p
Ranska 3p
Espanja 2p
Tanska 1p
harmi kun porukka ei tajunnu ukrainan biisin ylivoimaa ja romaniakin olis ansainnut päästä paljon korkeammalle, mutta hyvinhän tässä muuten sitten kävi
en käsitä serbian suosiota, mutta hyvät ja komeat kisat ja hyvä voittaja
Top 5: Ukraina, Kypros, Ruotsi, Ranska, Turkki. Eihän se ihan putkeen menny, mutta silti toki paras voittaja vuosikausiin
This must be what jail / I will scratch
Niin, ja Albania myös aivan mahtava
Top 5: Ukraina, Kypros, Ruotsi, Ranska, Turkki.
turkki?
vaihda mieslaiva toki vaikka romaniaan
Ja vielä eritysmaininta Irlannille ultimaalisesta paskuudesta
Romania schmomania
Ja vielä eritysmaininta Irlannille ultimaalisesta paskuudesta
suihkulähde lavalla oli kyl siisti
Ranskan esitys tais kyllä mennä osittain pipariksi, koska tää originaaliversio(?) on paljon paree:
Islanti ja Tanska jatkoon???!!!
Ja ketkäköhän roikkuivat ikuisuuksia nollakerhossa ennen muutamia säälipisteitä? Tilalla olisi saanut olla vaikka Israel, Suomi, Latvia tai Bulgaria.
tigrushka wrote:Islanti ja Tanska jatkoon???!!!
Ja ketkäköhän roikkuivat ikuisuuksia nollakerhossa ennen muutamia säälipisteitä? Tilalla olisi saanut olla vaikka Israel, Suomi, Latvia tai Bulgaria.
Montenegro!
Laitetaas tänne kans gif maltalaisesta jalkatyöskentelystä .
Mä kyllä tykkäsin ihan Tanskan biisistä vaikka varsinkin viulistin pukeutuminen aiheuttikin pientä turnoffia euroviisukiiman keskellä.
Last edited by kuninkees (27.05.2012 11:25)
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Tykkäsin Ruotsin viisusta paljon, täydelliseksi euroviisukappaleeksikin taisin sitä eilen hehkuttaa. Venäjän hassuttelu lähinnä ärsytti ja Hantan tapaan Romania miellytti.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Malta
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
pahin oli ehkä se Tanska, joo, tuli joku horror musictv real life -nuoret mieleen apua.
ruotsi voitti ansaitusti, vitun kova biisi ja about ainoa jonka saan suorilta päähäni soimaan.
ukrainan dancebiisi oli kanssa kova, virossa oli ihan ideaa mut kaikki slovarit on euroviisuissa
aina ihan överi överi kitschiä, plus pakolliset isot rummut lopussa.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Onneksi Suomessa tekstitetään viisut. Ilman tekstitystä hupia olisi vähemmän.
San Marino oli skaban selkeesti paras. Heikko taso noin niiku yleensä.
Skele on nyt niin väärässä.
pahin oli ehkä se Tanska, joo, tuli joku horror musictv real life -nuoret mieleen apua.
ruotsi voitti ansaitusti, vitun kova biisi ja about ainoa jonka saan suorilta päähäni soimaan.
ukrainan dancebiisi oli kanssa kova, virossa oli ihan ideaa mut kaikki slovarit on euroviisuissa
aina ihan överi överi kitschiä, plus pakolliset isot rummut lopussa.
vitun hyvät viisut, ukrainan biisiä voisin vaikka dj-setissä pyörittää.
Tän vuoden viisut tuli katottuu vähän toisella silmällä vilkuillen. Onhan tuo Ruotsin esitys sittenkin tosi hyvä kun jälkeenpäin tarkemmin katsoo!
Nää huikeudet jäi mieleen:
Montenegro
Kypros
Moldova
Romania
Ukraina
Ruotsi
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Ivi Adamoun uusi kappale kuulostaa Ace of Baselta. (+sisältää hauskaa englantia ja kreikankielisen räpin!)
Säveltäjä on suomalainen. Tehnyt kappaleita mm. Kirsi Rannolle.
Last edited by barton_funk (28.05.2012 10:31)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Eurovision 2012 split jury-televote results revealed
ei yllätä, ettei raati arvostanut venäjää mutta pieni ylläri miksei äänestävä yleisö diggaillut ukrainaa.