You are not logged in.
Tällä hetkellä kierroksella olevista seurannassa:
- Shield
- Kotikatu
- The Wire/Langalla
Sopranos tulee toki seurattua ohjelmistossa ollesaan. Ozin uusintakierrosta ei ole jaksanut myöhäistunneilla sinnitellä. Deadwoodin jätin ekan kauden lopulla sikseen syystä jota en enää muista. Roomaan vittuunnuin jo ensi jaksossa, kuten Weedsiin.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
housea ja twin peaksia lähinnä.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
[quote:b61cce266b="forssto"]
Pako (en tosin osaa vielä päättää onko liian paska)[/quote:b61cce266b]
Eikö se ole tullut jo aika kauan? Vai alkoiko siitä uusi kausi tai jotain? En o ikinä katsonut enkä taida katsoa jatkossakaan.
Eikö se ole tullut jo aika kauan? Vai alkoiko siitä uusi kausi tai jotain? En o ikinä katsonut enkä taida katsoa jatkossakaan.
Joo, mä olen kattellut jäljessä kaverin DVD-boksia. Tosin vasta 2 jaksoa alla, enkä tiedä osaanko taikka jaksanko osata. On kuitenkin Oz ja Gilmoren Tytöt odottelemassa osaamista.
Tero saatana, s'olet gay!
näitä tulee katottua:
oz
deadwood
kotikatu
lost (tosin tällä hetkellä ollaan yksi jakso jäljessä, dvd:ltä kattellaan)
amazing race
twin peaks
sitte tietty salkkareita aina ku ehtii. niin ja sopranos toki, kunhan palailee ohjelmistoon.
niin ja sopranos toki, kunhan palailee ohjelmistoon.
Mutta meinaako se siis oikeasti vielä palata? Mä kun käsitin, että ne ovat nyt sitten lopettaneet tuohon 6. kauteen, joka juuri Suomessa loppui. Ainakaan jenkeissäkään ei ole tullut tuon jälkeen yhtään jaksoa ja tällaista lopettamiestietoa olin jostain lukevinani.
[quote:54d2ed5b8c="psykokarkki"]niin ja sopranos toki, kunhan palailee ohjelmistoon.
Mutta meinaako se siis oikeasti vielä palata? Mä kun käsitin, että ne ovat nyt sitten lopettaneet tuohon 6. kauteen, joka juuri Suomessa loppui. Ainakaan jenkeissäkään ei ole tullut tuon jälkeen yhtään jaksoa ja tällaista lopettamiestietoa olin jostain lukevinani.[/quote:54d2ed5b8c]
loppuiks se kausi jo? luulin että se jäi vaan joululomalle tai jotain ja että olis vielä jokunen jakso esittämättä... eihän nyt noin nerokasta sarjaa voi jättää noin kesken...
loppuiks se kausi jo? luulin että se jäi vaan joululomalle tai jotain ja että olis vielä jokunen jakso esittämättä... eihän nyt noin nerokasta sarjaa voi jättää noin kesken...
Joo, jos se vika jakso oli siis se, jossa ne kerääntyy lopussa viettämään joulua keskenään. Se on 6. kauden vika jakso. Tuskin jatkuu ihan vähään aikaan Suomessa, kun tosiaan edellinen jenkeissä esitetty jakso on esitetty tv.com:in mukaan kesäkuun alussa 2006.
Yhdeksän jaksoa tulee vielä.
Tv:stä Oz ja Kotikatu, videoilta ja dvd:lta Seinfeld, Twin Peaks ja Cold Feet.
No you mind yer bleedin own you two bob cunt
Näitä varmaan tulee eniten katseltua:
Frendit
Simpsonit
South Park
Simpsonit vaan pyörivät uusintana jo ties kuinka monetta kertaa Subilla, että kaikki jaksot on yleensä jo moneen kertaan nähty..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:668d1a641c="psykokarkki"]loppuiks se kausi jo? luulin että se jäi vaan joululomalle tai jotain ja että olis vielä jokunen jakso esittämättä... eihän nyt noin nerokasta sarjaa voi jättää noin kesken...
Joo, jos se vika jakso oli siis se, jossa ne kerääntyy lopussa viettämään joulua keskenään. Se on 6. kauden vika jakso. Tuskin jatkuu ihan vähään aikaan Suomessa, kun tosiaan edellinen jenkeissä esitetty jakso on esitetty tv.com:in mukaan kesäkuun alussa 2006.[/quote:668d1a641c]
Siis tuo 6. kausihan on "kaksiosainen". En kyllä tajua mikä idea tuossa on. Miksei saman tien ne seuraavat yhdeksän jaksoa voi olla 7. kausi. Mutta ei taida tosiaan ihan vähään aikaan jatkua. Vituttaa vähän kun taas ehtii unohtaa kaiken tapahtuneen.
Näitä lähinnä, osa taitaa olla tauolla.
High Stakes Poker
Poker After Dark
24
Prison Break
Heroes
Twin Peaks
Oz
Shield
Ja tietty RAW'ta ja Smäkdaunia.
Deadwood
Kymmenen käskyä
Twin Peaks
Tabu
Muut on aika vahvasti tauolla.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
south park
twin peaks
shield
oz
70's show
enpä mä taida muuta katsoa. sopranoskin on tauolla.
twin peaks
24
oz
eipä muuta.
ja kun suomi pelaa lätkää
se iskee joka jätkään
kaljaa koneeseen ja ukkometsoon
[quote:ea8e15ff98="noiseidea"]Deadwood
Kymmenen käskyä
Twin Peaks
Tabu
Muut on aika vahvasti tauolla.[/quote:ea8e15ff98]
Näiden kaveriksi tullee nyt toi Iso Love. Helvetti kun ei meinaa aika riittää näidenkään kanssa, eilen katsoin pari jaksoa Deadwoodia ja vielä on kai pari rästissä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Näiden kaveriksi tullee nyt toi Iso Love. Helvetti kun ei meinaa aika riittää näidenkään kanssa, eilen katsoin pari jaksoa Deadwoodia ja vielä on kai pari rästissä.
Eka jakso jätti vielä vähän koleaksi, mutta kaipa tota tulee sivusilmällä seurailtua.
Oho, en oo spämminy tähän topikkiin -späm.
Sent from my iPhone 16
Ainiin...
Lost
Prison Break
Twin Peaks
Eipä oikeastaan muuta.
Sent from my iPhone 16
Huippumalli haussa
Gilmoren chicksit
Twin Peaks
Amazing Race
Mullon tosihyvämaku, mut syytän työtäni.
Katselisin Jimiltä näitä jos minulla oisi digiboksi, koska ennakkonauhat olivat tosihyvei:
Sleeper Cell
Brotherhood
Ens viikolla alkaa:
Criminal Minds - FBI-tutkijat, joka on yllättävän hyvä, ainakin jos sarjamurahajat kiinnostaa.
Lostissa huonointa on, että "se" loppuu joka kerta. Ja nyt "se" loppu syksyyn asti!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Ramsay's Kitchen Nightmares Revisits
bzort glorf bööth
onneksi on kännykkämuistutukset olemassa, kotikatu alkaa! jäi väliin torstaina kun vaimo halus kattoo idolssia.
Olipa aivan helvetin upea kauden päätösjakso Asema 62:ssa. Tosin Loulle kävi just niin klassisen ohraisesti, kuten kri ennalta arvasikin.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Olipa aivan helvetin upea kauden päätösjakso Asema 62:ssa. Tosin Loulle kävi just niin klassisen ohraisesti, kuten kri ennalta arvasikin.
Oli kyllä upee.
Unohdin aiemmasta katselulistastani MUUN MUASSA Deadwoodin, eipä hävetä, ei.. Avatarini tuijottaa minua kaksin silmäparein syyttävästi.
Joo en tajuu miten niin hyvä ja erilainen sarja voi tehdä noin klassisen ja tylsän juonenkäänteen? Olis parempi mieli, jos olisivat jättäneet koko epsiodin pois.