You are not logged in.
Helvetin usein tämä: Kim Gordon
Kyllä.
Neil Young
Mick Jagger
Bob Dylan
Sent from my iPhone 16
Neil Young
Bob Dylan
Dyltsärin suhteen SMAA
Niilon suhteen olen iän myötä pehmennyt, Harvest Moon saa aina tipan linssiin
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
J Mascis oli pitkään tämmöinen. Nykyään pystyn jo kuuntelemaan ilman ihmeempää reaktiota.
Siitä Placebon horosta en liiemmin tykkää.
Mut nää riippuu kaikki musasta. Jossain mölymusassa jotkut tekniset tai melodiset vokaalit on kuin pökäle lumihangessa. Kuvitelkaa jos thom yorke rupeis unsanen laulajaks.
En tykkää Thom Yorkesta, mutta en kamalaksi silti sanoisi, se on vaan semmosta ininää jossa ei oo mitään tunnetta.
Last edited by hezma (25.05.2012 00:30)
KYLLÄ THOMILLA ON TUNTEET PELISSÄ
Neil Young
Usein smaa, joskus kylläkin
Last edited by E (25.05.2012 02:10)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
hrmunoita wrote:Helvetin usein tämä: Kim Gordon
Kyllä.
Sama.
Ei nyt kyllä muuten ketään poikkeuksellisen kauheita tule mieleen, paitsi nää Dream Theater-osaston progehevikiekujat, chisu-jennivartiais-hönkijät ja ylipäätään laulajat, joiden äänessä kuuluu sellanen ihme teeskentely. Thom Yorkekin pännii välillä.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
KYLLÄ THOMILLA ON TUNTEET PELISSÄ
KYLLÄ
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
kate bush on kamala mut james blunt hyvä? voi herttileijaa miten surrealistinen mielipide!
yleensä niitä kamalia laulajia on ne, joilla on kamalia biisejä joten paskinta juuri nyt -ketjusta voipi kaivaa näitä. klassisesti kehnoääninen laulaja pääseekin yli vajavaisuuksistaan käyttämällä ääntään eri tavalla tai tajuamalla millasiin biiseihin ääni voi sopia. mikä tahansa ääni voi kuulostaa hyvältä oikeessa kontekstissa. lol but it's true
Kate Bush nyt vaan sattuu laulamaan sellasilla taajuuksilla, jotka ärsyttää mun kuulohermoja. Ja kylhän mä tiedän, et Freddiekin on taitava laulaja, mut sillä on mun mielestä sietämätön ääni ja laulutyyli.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Jos tätä olisi kysytty pari vuotta sitten, oisin vastanut empimättä Avey Tare, mutta nyt olen jostain kumman syystä kääntynyt taas faniksi.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Tom Waits
hezma sano joi tärkeimmät mutta jatketaan listaa: skrillex, tapani kansa, king diamondin kiekuja, geddy lee, brokencyden jamppa, linkin parkin laulaja, mike patton, jimi pääkallo/constantine, steven wilson, timo ta mikkonen, chad kroeger, bono, irwin goodman, petri nygård, cheek, se uniklubin tyyppi, 51 koodia janari jne
Mike Pattonissa on kyllä kans ollut aina jotain hyvin ärsyttävää. Teknisestihän se on helkkarin hyvä laulaja, mutta jokin siinä soundissa pännii. Ja tosiaan nää 51koodiat, Happoradiot, Uniklubit sun muut. Hyi vittu mitä ähkimistä, ja Happoradio-äijän falsetit joka jumalan biisissä
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
skrillex
laulaako se?
Okko wrote:skrillex
laulaako se?
joskus suihkussa
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
psykokarkki wrote:Okko wrote:skrillex
laulaako se?
joskus suihkussa
Sillä on salattu menneisyys emobändissä
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
bernardblack wrote:psykokarkki wrote:Okko wrote:skrillex
laulaako se?
joskus suihkussa
Hän on Forbesin mukaan 92. vaikutusvaltaisin kuuluisuus
Last edited by barton_funk (27.05.2012 22:21)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tolto wrote:bernardblack wrote:psykokarkki wrote:Okko wrote:skrillex
laulaako se?
joskus suihkussa
92.
Höh, ehit just editoida ennen ku quottasin
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Älä päästä painiks sitä
TINA TURNER. Kuinka saatoinkaan unohtaa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
TINA TURNER. Kuinka saatoinkaan unohtaa.
*
ERI! Tina
Nälkä.
Ja tosiaan nää 51koodiat, Happoradiot, Uniklubit sun muut. Hyi vittu mitä ähkimistä, ja Happoradio-äijän falsetit joka jumalan biisissä
Unohtamatta Toni Wirtasta
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
mars voltan laulaja unohtui mainita.
Se Mewin janari.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mietin tossa Pattonia johon oon käyny ihan vitun kuumana 15-vuotiaasta ja käyn yhä, ja totesin että vaikka taiteilijana arvostankin sitä loputtomasti ja haluaisin kovasti nussia sitä en kyllä kauheesti diggaa sen laulutyylistä.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ööh, musta Tina Turner ja Bono on aika helvetin hyviä laulajia.