You are not logged in.
No niin. Tässä teille.
Saa spämmiä myös esim. tv-sarja-boxiostokset
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Viimeisimmät taitavat olla Angels in America boksi, Buffy vampyyrintappajan eka kausi ja tokan kauden eka puolisko.
Eokuvista taisin viimeksi ostaa Blade Runnerin kun on kerta julkaistu uusi laitos.
Eokuvista taisin viimeksi ostaa Blade Runnerin kun on kerta julkaistu uusi laitos.
Missäs tämä Eokuvi sijaitsee
En oo mitään tv-sarjabokseja ostanu.
This must be what jail / I will scratch
Missäs tämä Eokuvi sijaitsee
Gilmore girlsin vitosboksin ilmestymistä odotellaan joo
Varikset komentavat
"Modstrilogin" oli taannoin niin kova dvd-ostos, ettei mikään tunnu enää miltään. "Arvottomat" toki hiukan.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
En oikein osaa ostaa näitä. Viimeksi hain makuunin VHS( ) -poistoista neljä kasettia Monty Pythonia ja Kusturican "Arizona Dreamin". Ostosvinkkinä muuten edellisen ohjaajan Underground jota näkyi anttilassa 6,90e -laarikaupalla.
I love you and dream about the Führer
Viimmeks oon tainnu ostaa Fellinin kasipuolen. Leffojen ostelu on jotenki turhaa. Ei niitä tuu ikinä himassa katteltua. Päden mielummin levy- ja kirjahyllyllä. Aika liittymätön spämmi muuten.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
CD WOW!:
- Wimbledon (2004) (R2) (£3,99)
Play.com:
- An Evening with Kevin Smith [2-disc] (R2) (5,99 )
Wimbledon-dvd:n ostin pelkästään tenniksen ja tietenkin myös Kirsten Dunstin takia.
An Evening with Kevin Smith katsottiin tänään kokonaisuudessaan kaverin kanssa. Pakko sanoa, että kyseessä on ehkä kokoelmani hauskin dvd. En ole pitkään aikaan nauranut yhtä paljon. Aivan hulvattomia juttuja, ja Kevin Smith on loistava tarinankertoja. Suosittelen!
Oliver Stonen JFK ja Woody Allenin Matchpoint. Lisäksi Rimakauhua ja rakkautta 1. tuotantokausi DVD.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Lisäksi Rimakauhua ja rakkautta 1. tuotantokausi DVD.
Sain just kaverilta takaisin lainasta kaudet 3.-5.
Pitänee taas joku kerta vetäistä toi setti läpi. Vasta kahdesti olen katsonut.
Mä Helen Baxendale 4eva.
Tero saatana, s'olet gay!
CD WOW!:
- Lilo & Stitch 2: Stitch Has a Glitch (R1) (6,35 )
- Mononoke-hime (Princess Mononoke) [2-disc] (R3) (6,35 )
- The Old Grey Whistle Test [2-disc] (R0) (2,41 )
Åhå! Mitäs tohon kuuluu?
Lainaappas viikonlopuks muutama levy
Varikset komentavat
Tuo on todella hyvä paketti, plärää läpi kaikki vaiheet kaikilla mantereilla ja vivahteet joita peli on kokenut vuosisatojen aikana. Hitosti jänniä ekstrojakin. Paketissa kerrotaan juurta jaksain monta mielenkiintoista tapausta jalkapallon historiassa ja oiotaan mm. kuuluisa "death match" -legenda. Hienoa hienoa, ainut vaan että se on tehty jo vuosituhannen alkupuolella. Itse playcomista tilasin ja onkin jännä jos tosiaan ei suomenkielisiin haastiksiin oo laitettu ihmisten tietoja kuten arvostelussa sanotaan.
Ja ylläolevaan viestiin viitaten: "oikean" footballin pääliigan pleijarit ovat olleet todellista draamaa. Nyt on kaikki pelit katsottuna ja Patriots tulee taas viemään kaiken, Chargers kaatui paineiden alla vaikka Brady antoi kolme INT:a pelissä. Bradyn pää kuntoon niin ei ole enää epäselvyyksiä, veikkaan mä.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
toi "oikea football" nyt on pelkkä jenkkien ja homojen laji.. pitäydyn jatkossakin kuningaspelissä.
Sporttilassa nämä, mutta "eri".
Jefu on kyllä siistein laji ikinä. Sääli, että sen "skene" on Suomessa niin pieni, että harrastelupelailuun ei oikein ole mahdollisuuksia. Itsellä laji jäi aika pian lippupallon jälkeen sikseen, kun oikeassa jefussa vaihtoehdot oli kahdeksat treenit viikossa tai ei pelaamista ollenkaan, eikä tuo kovin hyvin sopinut teini-ikäisen pirtaan. Sittemmin on todella ollut ikävä soikean pallon hippaa, mutta kun ainoana vaihtoehtona tosiaan on mennä suoraan mukaan vakavaan pelailuun ja päivittäiseen raudan pumppaamiseen, eikä siihen kyllä ole intoa yhtään.
Tero saatana, s'olet gay!
toi "oikea football" nyt on pelkkä jenkkien ja homojen laji.. pitäydyn jatkossakin kuningaspelissä.
Kurpitsankannolle toki jykevä
CD WOW!:
- Butch Cassidy and the Sundance Kid (Ultimate Collector's Edition) [2-disc] (R1) (10,60 )
Play.com:
- King of the Hill - The Complete Fourth Season [4-disc] (R2) (23,99 )
King of the Hill -boksin mukana tuli tämä (miinus tölkki):
[quote:de04678e59="Sidewalker"]
King of the Hill -boksin mukana tuli tämä (miinus tölkki):
[/quote:de04678e59]
Juo.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Rimakauhua ja rakkautta kaudet 1-4, 10e per kausi Tunnelin Anttilasta.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Play.com:
- Memoirs of a Geisha (R2) (7,49 )
The History of Football 7-levyn boxi.
Sama. 19,95 Anttilassa.
edit: ja lisäks Kummisetä ja Amelie halvalla
"A repo man's always intense"
Olisit jättänyt sen Amelien ostamassa. Paska elokuva
Joo, no se ei oikeestaan ollu mulle.
"A repo man's always intense"
Olisit jättänyt sen Amelien ostamassa. Paska elokuva
Ei vaan upean surullinen tutkielma ujoudesta ja yksinäisyydestä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.