You are not logged in.
yrr wrote:paras bändi. ja keikka oli upea! :pint:
tul täs mieleen että menipä mulla ohi koko homma, musa on ihan vitun kovaa levyltä
kai oot jo Amanitan korkannu? se tuntuu kestävän kuuntelua vuosikaudet. ja alkoi muuten se atp keikka just sillä amanitan avausbiisillä, ilmankos syrämmein oli välittömästi syrjällään ja psykedeliasäröt tuntu sisuksissa asti.
milloin suomessa? Artemi, plz!!?
noniin, klikkaillaanpa BARDO POND FLOWHUN!
Last edited by yrr (15.05.2011 13:17)
1 likes this
noh, yritin parhaani.
Bufo Alvarius on kyllä aikamoinen mötkö. Hyvässä mielessä. Amen on aika definitiivinen lopetusbiisi. On The Ellipse kuulosti aluksi myös hyvältä, mutta ei ehkä loppujen lopuksi yllä aivan Bufon tasolle.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
olen kuunnellut tässä hiljalleen koko bardo pondin tuotannon, ja mun mielestä bufo alvarius on selvästi näiden huonoin levy. itseasiassa mun mielestä tää bändi tuntuu paranevan koko ajan. soittotaito on selvästi kehittynyt ja nykyään uskaltavat soittaa jotenkin roisimmin ja itsevarmemmin.
Last edited by ydinaukio (30.10.2011 13:09)
Hyvä bändi!
bzort glorf bööth
Pitäisköhän tuota Bufo Alvariusta joskus kokeilla jos Alxitykin kerran tykkää. Amanita ei oikein koskaan lähtenyt mutta Tommy Gun Angel on parhaita biisejä ikinä. Oon varmaan jo kirjoittanut nää samat jutut tähän topikkiin ennenkin.
^Ei oo kovin poppia
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
ja mun mielestä bufo alvarius on selvästi näiden huonoin levy
Kaikki muu kirjoittamasi saattoi sinänsä toki pitää paikkansakin
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Pitäisköhän tuota Bufo Alvariusta joskus kokeilla jos Alxitykin kerran tykkää.
En kyllä tiiä onko se sun musiikkia... Mutta kokeile nyt kuitenkin ihmeessä.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Bufo on aikamoinen rämpyttelylevy. Ysäriä. Pitäis myöhempiäkin ottaa haltuun.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Ei Amanitassa muistaakseni paljon muuta vikaa ollut kuin soundit, jotka oli kuin Albini äänittämässä My Bloody Valentinea.
Mun mielestä taas jotkut Amanitan parhuus-jutut perustuu nimenomaan niille soundeille.
Siis skitta-soudeille
Limerickin skitat
Mustakin se on hyvin taltioitu ja miksattu levy. Tykkään kun ne kitarat on enempi erillään kuin suurimmalla osalla muista Bardo-levyistä.
Älä päästä painiks sitä
Mustakin se on hyvin taltioitu ja miksattu levy. Tykkään kun ne kitarat on enempi erillään kuin suurimmalla osalla muista Bardo-levyistä.
Joo nimenomaan, jopa harmi ettei samantyylistä saundia oo muussa tuotannossa. Nää oli just muuten euroopankiertueella... mut ei nyt taaskaan ihan lähitienoilla.
Ja välinerunquille tästä vähän osviittaa Bardo Pond pedals
bardo pond, paras bändi ja smashing pumpkins kans.
kaik john peelit on ihan törkeen hyvii. mä haluan intiaaniksi tai syntyä kalaksi. en kestä
kah, uus splitti just tullu!
ja näemmä myös avattu uus saitti!
hyvä jami, olisinpa ollut paikalla
uuh, tasan vuosi sit tähän kellonaikaan:
bzort glorf bööth
Bardo tour august 2012!
01 Aug Hare & Hounds, Birmingham
02 Aug Nambucca, London
03 Aug OFF Festival, Katowice
04 Aug Huset, Copenhagen
05 Aug The Croft, Bristol
no voi juma ku tulee viime metreillä... kukas lähtee äkkilähdöllä lontooseen / köpikseen?
Artemiiiiii!
Last edited by yrr (24.07.2012 20:30)
yksinpuhelua, so not. kovassa iskussa vaikuttais olevan, sikäli kun sitä kukaan epäiliskään.
Jooh. Uusin levy on kyl aika mieletön pläjäys. B-puolen koko siivun mittainen tsibale on kyl sellanen et vois kuunnella sitä ikuisesti.
Jooh. Uusin levy on kyl aika mieletön pläjäys. B-puolen koko siivun mittainen tsibale on kyl sellanen et vois kuunnella sitä ikuisesti.
mistäs levystä sä puhut?
tästä. kyseinen biisi on nimeltään undone.
Last edited by rc-lungen (23.08.2012 12:01)
aivan. samalta levyltä löytyvä cracker wrist on mielestäni bändin koko uran paras kappale.
Last edited by ydinaukio (23.08.2012 12:41)