You are not logged in.
unohdin
Arvasub.
Tulokset:
1. leposi (eka voitto sitten 11.10.2009, en aio edes laskea kuinka monta kakkos- tai kolmossijaa siinä välissä on tullut.)
2. aqzu (3. lyöntiä jäljessä keppiin)
3. bedderi (5 lyöntiä jäljessä keppiin)
4. stratum (1 portti)
5. ILR (4 porttia)
6. grasskirt (6 porttia)
7. Niilo (7 porttia)
7. shanks (7 porttia)
Hieno peli, hieno ilma. Kauniilla kauko(mummo)lyönnillä läpi ja voittoon.
Last edited by leposi (22.05.2012 20:58)
Ihan hyvä avaus kaudelle.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Eka kerta kun en päässy kepukkaan kiinni niillä jatkolyönneillä. Onhan niitä sysimustia hetkiä ennenkin nähty ja koettu mutta nyt kyllä kynnettiin syvällä pitkään ja hartaasti.
Rataan olen silti tyytyväinen ja kyllähän siellä pari kertaa vesiestekin roiskui
Älä päästä painiks sitä
Ikuinen kakkonen leposi
Varikset komentavat
Neljä voittoa putkeen 2009. New York Islanders -hetkeni.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Ikuinen kakkonen leposi
Nyt on päässyt käymään näin. En vaan ole syntynyt valokeilaan. Mutta aika hyvin kuitenkin, että 29 ottelusta 21 on palkintopallisijoituksia.
Last edited by leposi (23.05.2012 16:08)
Mitens sen lauantain pelin kanssa? Vois alotella viimeistään kuudelta, jotta ehtii sitten varmasti kattomaan telkkarista tota Turkki-Suomi potkupalloa. Yle Femmalta nimittäin alkaa klo 20.55.
Vois mun mielestä aloittaa paljon aiemminkin.
Joo, munkin puolesta, mutta Shanks höpisi jostain Ville Leinosen keikasta, joka loppuu joskus neljän jälkeen.
No pannanko sitten 16.30?
k
Älä päästä painiks sitä
Jeah, eli selvennetään spämmin keskeltä: krokettia la klo 16.30. (Neljä tulosa tähän spämmiin mennessä, eli kyllä me pelit saahaan.)
Suattaisin tulla pitkästä aikaa. Saatte taas selittää krokkaussäännöt uudestaan jne. En jaksa mitään ohjeita lukea
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Vähän ruuhkaiselta näyttää, mutta ehkä täytyy yrittää tulla.
turston wrote:
Selkä on niin jumissa, etten pysty taipumaan lyöntiasentoon. Ei pysty tänään.
turston wrote:
Voisin ottaa Bedderin paikan
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Ehkä vanha vielä vertyy. Selkä aukesi mukavasti aamulenkillä. En tiedä, voi olla että pitää tehdä game-time decision vielä. Ja kyllähän tuolla iso lauma menee pienemmällä porttimäärällä.
turston wrote:
Ehkä vanha vielä vertyy. Selkä aukesi mukavasti aamulenkillä. En tiedä, voi olla että pitää tehdä game-time decision vielä. Ja kyllähän tuolla iso lauma menee pienemmällä porttimäärällä.
Jee! Mullakin on vamma, kun lensin tenniskentällä päin aitaa; jalassa on kirvelevä asfaltti-ihottuma ja käsivarressa patti, joka tuntuu pahemmalta hetki hetkeltä.
Last edited by leposi (26.05.2012 13:42)
Kerrassaan hieno peli
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Kerrassaan hieno peli
![]()
![]()
Minähän olin matkalla ylivoimaiseen voittoon kunnes bedderi krokkasi vastaantulevana ja siitä se puppelointi sitten aloi.
Tässä nyt kaivataan tuloksia spekulaation pohjaksi.
Yleisesti erittäin viihdyttävä, vaikkakin heikkotasoinen, peli. Vanhat mestarit ontuivat taas pahemman kerran.
Omakin peli oli paikoitellen tasokasta, paikoitellen virhealtista. Helppojen virheiden vastapainoksi tuli muutama "tässä kannattaisi lähestyä, mutta nyt on pakko mennä läpi"-suoritus. Krokkauspeli oli kohdallaan. Tulin krokatuksi ainakin kolme kertaa, mutta aina nousin mukaan kärkikahinoihin. Itse taas krokkailin grasskirtin, leposin ja Laatun pelin ainakin jossain määrin pilalle. Erityisen maukas oli tuo leposin varman voiton tuhoaminen. Kesän paras suoritus.
Asleep oli selkeästi paras viimeisillä porteilla. Johtoasemassa tuli muistaakseni vain yksi selkeä huti. Se on kovassa paineessa huikea suoritus. Itse tein takaa-ajossa kaksi selkeää virhettä, mikä oli tarpeeksi kakkossijaan.
turston wrote:
asleep
Bedderi + 1 lyönti
ILR + 4 lyöntiä
leposi + 2 porttia
Laatu + 3 porttia
shanks + 4 porttia
grasskirt + 8 porttia
turston ja minä ei jaksettu loppuun
En enää koskaan pelaa humalassa.
Pitäisköhän perjantaina koittaa jälleen johonkin aikaan? Mulle passaa periaatteessa ihan monelta tahansa, joten ehdotuksia kehiin ne joilla on aikatauluja. Ennusteiden mukaan ilmatkin taas vähän lämpenee.
millon tänviikon matsi? uskon selättäneeni muutamassa päivässä post-primis flunssan ja oon lomalla eli kaikki käy
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho