You are not logged in.
VARAMUMMO
Varikset komentavat
vitun kauheeää tää tanskan hyvännäköiset syrjäytymisvaarassa olevat ilmaisukerhon nuoret -paska
TÄPSELT
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
näitä green room -haastatteluita käytetään sadan vuoden päästä lähdemateriaalina
kun halutaan todentaa miksi EU kaatui omaan mahdottomuuteensa
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Russkij Standartia mummoille!
Unkarin Hurts.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
mistäs linkin park -tand in -castingistä nää unkarilaispojut ovat tupsahtaneet?
mahtava toi koneita soittava kaveri, joka näyttää siltä kuin huojuisi merimyrskyssä laivan
kannella ottamassa tukea midikiipparista
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Itävalta-Unkarilla ei mene hyvin.
postikortista kommentti: ihania noi Azerbaidanin nuore jotka ei hiplaa iphonea ja istu baareissa vaan chillailevat
nuotion ääressä liekkien yli hyppien
Moldovan Colin Farrell, sanoi BBC:n setä. Paikoitellen kuulostaa vetävähköltä, mutta ei oikein lähde. Silti paree kuin romahtaneen kaksoismonarkian kandidaatit.
Loppuis jo tää hirveä trumpettiperseily.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Jedwardista minulle tulee mieleen dystooppinen scifi.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Irlannilla todella väsynyt ja mitäänsanomaton yritelmä. Sähköjäniksetkään eivät jakaa heilua kuten viime vuonna. Yawn.
noi taas
Mangojauhe goddamn.
mahtava säkeistö irlannin biisissä
paska kertsi
suosikit:
öö
no tietty montenegron arto lindsay
ja san marinon 10 vuotta aikaansa edelläe oleva kokonaisteos
1. Mummot
2. Kypros
3. Kreikka
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Mummot jatkoon, kiitos!
Tänään on ainakin saanut kuulla mielikuvituksellisia tapoja ääntää englannin kieltä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
romania!!!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Pernilla voi mennä pakkaamaan samsoniten.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Islanti ja Tanska jatkoon???!!!
Eiii, Rambo Amadeus tippu.
Onneks sentään mummot pääs.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
vetäkää vaan vittu päähänne euroopan kansat, ukraina ja romania kaksoisvoittoon thänx
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Kreikka ja Kypros Ihan identtisiä biisejä, ja muutenkin tuoreudeltaan Timo Soinin retoriikan tasoa. Silti menivät jatkoon, mitä vittua nyt taas Eurooppa
Toi Sveitsi oli kans hämmentävä, vertautunee Tanskan viime vuoden pläjäykseen. Näköjään siellä pitää nyt joka vuosi olla joku kiintiö-U2/Coldplay/brittiläinen taidekouluindie-kopio. Etenkin laulajan Bonon ja Robert Smithin plutoniumissa epämuodostuneelta jälkikasvulta kuulostava ulina oli kohtuullisen kammottavaa. San Marino yritti näköjään jotain vaihtoehtoista aihetta ja nokkeluutta, mutta päin persettähän se meni. Albanian Diamanda Galás-pläjäys oli outoudessaan aika jännä.
Pernillan biisi oli edelleen cowa, mut esitys aika tylsä. Jännitys näkyi liian selkeästi ja tosiaan tanssija oli perusteetta pyyhkäisty helevettiin. Ei yllätä, että tippui jatkosta.
Mummoille
Rambo Amadeuksen (ehkä paras nimi ikinä ) tippumiselle
Last edited by Kalossimies (23.05.2012 00:29)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Albanian Diamanda Galás-pläjäys oli outoudessaan aika jännä.
Sääli ettei Euro neuroa kuulla enää lauantaina. Todella kovaa räpäytystä.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Itse tykkäsin ehkä eniten Kyproksen ja Irlannin biiseistä, hämmentävää. Tosin jos kuulisin ne toiseen kertaan saattaisi mieli muuttua. Romanian biisistä tuli liikaa mieleen Shakiran futisbiisi muutaman vuoden takaa, mikä ei välttämättä oo huono asia.
Huomenna mennään taas
Ensi kerralla Suomi laulaa Venäjäksi! Jos silloin mielistely auttais! Pohjoismainen yhteistyö FTW.
ja tosiaan tanssija oli perusteetta pyyhkäisty helevettiin
perusteetta? tuskinpa nyt täysin esitykseen soveltumaton lähinnä myötähäpeää aiheuttanut kiermurtelu olisi mahkuja lisännyt, toisaalta mistäpä sitä tietää. ja toisaalta, jos ois stig ollut lavalla laululeijoineen niin tuskinpa menestys olisi sen kummempi ollut
romania
niin selkeästi ekan semifinalin paras biisi, vaikka esityksessä olikin jotain pientä häikkää korvamonitorin kanssa tms.
mutta sentään kisoissa tänä vuonna mukana kolme oikeasti hyvää, suorastaan nerokasta biisiä, ukraina, romania ja ruotsi :peuk: