You are not logged in.
shanks wrote:Pieniä vilustumisen merkkejä ilmassa, joten jää kyllä ny välistä omalta osaltani.
taino, voihan sitä olla saikulla töistä jos sairastuu eli mukana
Oikee asenne!
Toin Tampereelta tullessani meidän koulukuntamme uusimmat radanrakennustuulet, ja nehän aiheuttivat tämän syrjäisen rannikkokaupungin natiiveissa todellisen sekoamisen: koin ehkä elämäni suurimman Krok-festivaalin - siellä Sibelius-monumentti raikasi kun pallot lentelivät pitkin maita ja mantuja.
Häviö uusinnassa, hyvä peli, elämä jatkuu, jatkot oli Temppelinaukion kirkon kallioilla (toki ihan eri porukassa, kun kaikki krokkaajat feidasivat), kiitos Töölö, kiitos meri, tästä jatketaan.
Last edited by aqzu (16.05.2012 08:11)
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Ei oma taso kyllä riitä millään tässä seurassa jos noin monta kertaa krokatuksi joutuu.
En mä nyt niin sanoisi - kyllähän sä olit hyvin matkassa loppuun ja kupit nurin -vaiheeseen asti. Oli kyllä miellyttävä ja jännittävä peli kaikin puolin!
ILR W
aqzu tappio uusinnassa tolpan kohdalla
leposi & stratum 0 porttia perässä
shanks 5 porttia perässä
Älä päästä painiks sitä
Tarkkuus oli kohdillaan, mutta voiman kanssa oli suuria ongelmia. Ja krokkailuihin ja krokkaamatta jättämisiin se tais kaatua sitten lopulta.
Ensi viikolle kiinnostusta?
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Ensi viikolle kiinnostusta?
Mulle käy varmasti ti-pe illat ja mahdollisesti myös maanantai, mutta se selviää tuossa perjantai-iltana. Ehdotuksia kehiin!
Bedderi wrote:Ensi viikolle kiinnostusta?
Mulle käy varmasti ti-pe illat ja mahdollisesti myös maanantai, mutta se selviää tuossa perjantai-iltana. Ehdotuksia kehiin!
Joo, ti ja to tällä tietoa ainakin sopisi. Ti parhaiten.
Tiistai on ainoo mikä sopii mulle
Älä päästä painiks sitä
Ihan tyytyväinen voi olla omaan peliin, oikeastaan totaalipupelluksen puolelle meni vain pari lyöntiä, ja vastapainoksi muutama pitkähkökin porttilyönti meni läpi. Peli kaatui huonoon tuuriin/taktiseen osaamattomuuteen kun jouduin aika monta kertaa krokatuksi huitsin nevadaan. Tästä on hyvä jatkaa, esim. ensi tiistaina.
Jee, kuudelta sitten tiistaina. Huudelkaa toki jos tarttee alottaa myöhemmin.
leposin mailat oli vissiin ihan ok kaikki? jos tuon vaan muutaman ylimääräsen pallon mukana ku ei jaksa koko settiä raahata turhan tähden.
Kyllä siitä on lähdettävä, että tuot muutaman mailan, koska mun parissa mailassa ainakin on molo vähän haljennut, joten se vaikuttaa aika paljon lyöntiin. Voin kyllä hakea uuden setin kaupasta, mutta sitten kyllä haluun rasaa kolehtiin.
leposi wrote:shanks wrote:leposin mailat oli vissiin ihan ok kaikki? jos tuon vaan muutaman ylimääräsen pallon mukana ku ei jaksa koko settiä raahata turhan tähden.
Kyllä siitä on lähdettävä, että tuot muutaman mailan, koska mun parissa mailassa ainakin on molo vähän haljennut, joten se vaikuttaa aika paljon lyöntiin. Voin kyllä hakea uuden setin kaupasta, mutta sitten kyllä haluun rasaa kolehtiin.
Voishan sitä hommata vaikka puoliks yhen setin
No mä ehkä käyn hakee sitten. Vois kaikki muutamat, jotka käy säännöllisesti pökkimässä, niin kans osallistua. Eihän se varmaan maksa ku jotain 30 eååh setti, eli ei paljon jos viiteen pökkijään jakaa. Voin käydä tiistaiaamulla kattelemassa. Ja spämmin sitten tuloksista ennen peliä. Ja tosiaan joku saa sitten nämä portit, mailat ja muut syksyllä varastoonsa, kun häivyn vittuun täältä.
Last edited by leposi (20.05.2012 14:04)
Voi apua! Muistin juuri, että mulla saattaisi olla porukoiden varastossa yksi ylimääräinen setti. Tosin en tiedä milloin sen ehtisin hakea. Infoan lisää asap, kunhan saan tilanteen tarkistettua.
Voi apua! Muistin juuri, että mulla saattaisi olla porukoiden varastossa yksi ylimääräinen setti. Tosin en tiedä milloin sen ehtisin hakea. Infoan lisää asap, kunhan saan tilanteen tarkistettua.
Ei kerkiä hakea ennen tiistaita, eikä kunnostakaan ole tietoa, joten leposi vois vaan hommata uuden setin. Ja kustannukset toki jaetaan
Näin kesäpökkijänä toki myös mukaan kustannuksiin.
Mites tiistain pelin jälkeen jälkipeleille johonkin Taka-Töölön pubiin yksille? Viimeksi kaikki feidas sponttaanin kysymyksen, joten nyt voisi jo etukäteen asiasta tiedustella.
Onhan se krokettisettikauppa vielä siellä Forumin yläkerrassa? En ole keskustan kaupoilla käynyt aikoihin.
Ja mitä tulee pubiin ottelun jälkeen, niin tilanteen mukaan mennään. Epäilen ainakin omaa intoani, koska aamulla on taas aikainen herätys ja suosikkisarjani alkavat klo 21.
Last edited by leposi (22.05.2012 11:27)
Joo, katsellaan pubeja - eipä siinä.
Mikäli varusteita riittää, niin Niilokin olisi tällä kerralla tulossa pelaamaan myös?
Joo oon kans mukana tossa krokettisettikolehdissa. Pubikierroksessa sen sijaan en, mulla on tennismatsi illalla.
Älä päästä painiks sitä
Mä lähden kattomaan sitä settia tossa reilun tunnin päästä. Eiköhän sellanen jostain löydy. Ottanut vähän aamu hitaasti, joten täksi vähän vivie. Ja jos ei muuten niin pelaillaan sitten noilla muutamilla ehjillä mailoilla ja vaihdellaan jne. On sitä ennenkin niin pelattu. Palloja siis riittää, joten Niilokin vaan mukaan. Kutsuin myös itse yhden "ulkopuolisen", jonka tasosta ei ole hajuakaan, mutta jos tulee niin tulee, en tiedä vielä.
Vielä kun saadaan Bedderi joskus mukaan. :pint:
Last edited by leposi (22.05.2012 13:45)
rok.
meitsi muuten aikoo voittaa tänään.
odotan myös pääseväni tänään kokemaan sellaisen "perinteisen" helsinkiläisten radan.
ILR voikin sitten edellisen pelin voittajana suorittaa radan rakentamisen ellei jollain muulla ole suurempaa halua. Minä en halua, koska teen aina liian vaikean ja mitten on edelleen radan rakennus kiellossa.
Setti ostettu, shanksin ei tartte tuoda muuta kuin onnenmuna. Se oli 34.99, eli about femman per peluri (joka kokee pelaavansa sen edestä kesällä).
Ja jos joltain on mennyt spämmin keskellä ohi, niin tänään noin klo 18 kokoontuminen.
Last edited by leposi (22.05.2012 15:55)
Tulossa siis ollaan, en tainnut muistaa mainita.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Bedderi wrote:Tulossa siis ollaan, en tainnut muistaa mainita.
Täytyy siis ottaa pari kaljaa enemmän, koska peli tulee kestämään.