You are not logged in.
Tuli hankittua Jyväskylän keikalle lippu jo ennakkoon, mutta en taida päästä paikalle. Kelpaisiko jollekin?
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Tää pitäis nyt ottaa haltuun...
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Huomenna Tampereella & YO-Talolla näin.
20:00 Ovet auki
21:00 Fleshpress
22:00 Jex Thoth
Tää pitäis nyt ottaa haltuun...
Vieläkään saanu yhtään biisiä kuunnelluksi ees juutuubista
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Jean-Babtiste wrote:Tää pitäis nyt ottaa haltuun...
Vieläkään saanu yhtään biisiä kuunnelluksi ees juutuubista
Kuuntele vaikka tää
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Kohta mennään
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Ajattelin että tää tuntuu varmaan täysin mitäänsanomattalta ton eilisen jälkeen + väsyttää sikana + nähty jo niin ei jaksa. Hirveä hintakin
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Tänään Helsinki & Kuudes Linja!
20:45 Horse Latitudes
21:30 Jex Thoth
Vähän rutiininomaisuutta oli kyl huomattavissa, vaikkei yhtään niin väsynyttä menoa mitä viikko sitten Killing Jokessa. Onhan näiden meiningissä edelleen paljon tosi ainutlaatuista maagisuutta, mut eniten hämmensi lyhyys. Soittiko ne edes tuntia, encoret mukaanlukien? Fleshpressiin piti tulla kans mut olivat just lopettaneet kun ehdittiin paikalle.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Ei tää nyt oo kyl yhtään mun juttu. Jätkät vääntää viiden pennin perusduumia ja joku transun näkönen täti heiluu siinä viitan kanssa edessä. Kuvataideakatemiassa oli onneks jotkut kemut toisella puolella sisäpihaa vaikkei niihinkään oikein saanu kontaktia
Älä päästä painiks sitä
Vitun hyvä!
Vitun hyvä!
Jep!
Siistii, että nää oli saanu nuoren Danzigin bassoon
Rumpalin Beherit-paidalle
oliko kynttilöitä? oliko shievannu?
oliko kynttilöitä? oliko shievannu?
Oli! Ei ollu!
Kiitos JEX THOTH, DEATH HAWKS sekä Musta Kynnys!
Tänään Oulu & Nuclear Nightclub! Ennakkoliput levykauppa Äxästä ja muutamat liput löytynee myös Nuclearin ovelta. Illan aikataulut näin.
22:30 Deliverance
23:15 Oranssi Pazuzu
00:15 Jex Thoth
Ei tää nyt oo kyl yhtään mun juttu. Jätkät vääntää viiden pennin perusduumia ja joku transun näkönen täti heiluu siinä viitan kanssa edessä
Aika paljon samoja tunteita bändistä. Skippasin tänä vuonna, kun vuosi(?) sitten tuli nähtyä ja luulen, että riittää.
Maakuntatason doomia, mutta Jex laulaa kyllä ihan kelvollisesti.
Ja levy siis putosi muutama vuosi sitten jostain syystä kovaa.
Me ei ynistä, me tullaan Kymistä, KYMI, KYMI, KYMI !
Vittu te ootte kujalla...
Edellinen (?) bändi oli kyllä hitosti parempi kuin tää nykyinen. Nyt homma oli ihan Jexin laulun varassa. Ei siinä mitään, hyvin se hommansa hoiti, mutta bändi ei kyllä tuonut mitään lisäarvoa esitykseen. Urkuri ja kitaristi oli korvattu kahdella mitäänsanomattomalla kitaristilla. Kyllä tuli vanhan trion eeppisiä jameja ikävä.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Jyväskylän keikka oli mielestäni aivan hyvä ja yleisöstä katsoen vasemmanpuoleisella kitaristilla oli ehta ruokkoamaton speedmetalkuontalo vuosimallia ´87. Muutenkin olen sitä mieltä, että bändillä on juttunsa joka kantaa sen lajissaan ihan mestaruussarjaan saakka, joskaan ei siellä aivan terävimpään kärkeen kuitenkaan.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Varmasti edellinen bändi on soundannut livenä jännältä, mutta eipä tuosta uudesta mitään vikaa löytänyt, vanhatkin biisit toimivat, en edes muistanut ajatella mitään urkuja niihin, kun bändi mankeloi biisit himaan. Ehkä vanhemmalla kitaristilla ois sit ollu vielä jotenkin ekstrahyvät soundit, mikä ois varmasti sekin toiminu toisen kitaristin kanssa.
Ja nimenomaan ne biisit on se, joka tän vielä erottaa monista muista nykybändeistä.
Viime vuotisen keikan perusteella, ihan hyvä, mutta voisi olla parempikin,.,.
Sen sijaan kainalokarvat naisilla, saatanan saksalaista
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Edellinen (?) bändi oli kyllä hitosti parempi kuin tää nykyinen. Nyt homma oli ihan Jexin laulun varassa. Ei siinä mitään, hyvin se hommansa hoiti, mutta bändi ei kyllä tuonut mitään lisäarvoa esitykseen. Urkuri ja kitaristi oli korvattu kahdella mitäänsanomattomalla kitaristilla. Kyllä tuli vanhan trion eeppisiä jameja ikävä.
Vähän sama fiilis joo. Tietty eka näkemäni keikka oli paras varmasti myös uutuudenviehätyksensä ansiosta, mutta kieltämättä soundimaailma oli rikkaampi ja omaperäisempi kun Burial Hex oli vielä messissä. Eiks toi bändin jäsenistö pantu muutenkin ihan uusiks, rumpalia lukuunottamatta? Ylipäätään oon vähän tympääntynyt tohon kahden kitaristin taktiikkaan siis ihan missä hyvänsä, koska sillä harvemmin saadaan mitään hirveen kiinnostavaa enää aikaan. Vähän sellanen varman päälle tehty väritön ratkaisu, kun näidenkin tapauksessa toisella skeballa lähinnä paikkailtiin urkumelodioita, jotka eivät tietenkään soundanneet yhtä erilaisilta pelkällä kitaralla soitettuina.
Ylipäätään oon vähän tympääntynyt tohon kahden kitaristin taktiikkaan siis ihan missä hyvänsä, koska sillä harvemmin saadaan mitään hirveen kiinnostavaa enää aikaan.
No tää on monesti varmaan myös kitaristeista sekä kuulijasta kiinni...
Kaks kitaraa kaikkien muiden paitsi Arab on Radarin käyttämänä = paskaa
Älä päästä painiks sitä
Kalossimies wrote:Ylipäätään oon vähän tympääntynyt tohon kahden kitaristin taktiikkaan siis ihan missä hyvänsä, koska sillä harvemmin saadaan mitään hirveen kiinnostavaa enää aikaan.
No tää on monesti varmaan myös kitaristeista sekä kuulijasta kiinni...
No nimenomaan näin, mutta tässä yhteydessä toi yhteispeli ei ainakaan mun korvaan toimi läheskään niin hyvin mitä vois.
Kaks kitaraa kaikkien muiden paitsi Arab on Radarin käyttämänä = paskaa
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Taas mennään, saa nähä jaksaako tällä kertaa. Jos soittavat vihdoin uutta matskua, niin sitten.
Liput myynnissä!
JEX THOTH - SEPARATED AT BIRTH (Live)
http://www.youtube.com/watch?v=PhfgSQq926k
Uutta materiaalia laitellaan juuri narulle mutta vielä on hiukan auki onko uusi levy saatavilla keikoilla. Uutta materiaalia tullaan kuitenkin kuulemaan.
No sehän on hyvä