You are not logged in.
Pages: 1
Jos ei ole erikseen mainittu niin ovat moitteettomassa kunnossa. Postit päälle, helsingissä voin toimittaa ainakin Kamppiin. Jos ostaa paljon niin katotaan hintaa sit tarkemmin. YV tai janne at verdurarecords pst com
!!!: s/t LP 6e (GSL)
13 & God: 2LP 10e (Anticon)
Alice Donut: The Biggest Ass 12" 5e (Alternative Tentacles)
Another Sinking Ship: Legacy LP 4e (Combat)
Armageddon Clock: > Past > Present > Future 4e LP (Tuska & Ahdistus)
Bablicon: The Orange Tapered Moon LP 10e (Neutral Milk Hotel/A Hawk And The Hacksaw Jeremyn bändi / Pickled Egg)
Bad Jesus Experience: s/t 10" 6e (eka)
Bad Manners: Forging Ahead LP 5e
The Backbeat Band: Money 10" 5e (Thurston Moore, Greg Dulli, Dave Grohl jne)
Big Eyes: Clumsy Music LP 5e (kannet löysää pahvia, vähän jälkiä / Pickled Egg)
Big Eyes: Big Eyes Songs 10" 4e (Pickled Eg)
Blondie: Autoamerican LP 5e
Terry Burrows & Asmus Tietchens: Burning The Watching Bride LP 8e (yläreunassa seam split / Disaster Area)
Nick Castro & The Poison Tree: Further From Grace LP 5e (kannen yläreunassa kapea mut pitkä repeämäjälki teipistä tms / Eclipse)
The Coachmen: Failure To Thrive 12" 10e (Thurston Mooren pre-Sonic Youth bändi, cut-out / New Alliance)
The Del-Gators: Pound Down! LP 7e (Voodoo Rhythm)
Dethrone: Let The Day Begin LP 7e (Under One Flag)
DOS: s/t LP 8e (Mike Watt & Kira / kansissa ring wearia ja hintalappu / New Alliance)
DOS: Numero Dos 12" 8e (Mike Watt & Kira / New Alliance)
Echo Is Your Love / Kemialliset Ystävät split LP 20e
Electric Blue Peggy Sue And The Revolutionions From Mars: All In The Family -live LP 8e (Gaga Goodies)
Empan: Entraxes Inégaux LP 7e (limited 300. Jos Art Bears soittais jatsia? / Bimbo tower)
Enthroned: Towards The Skullthrone Of Satan picLP 12e
Jess Franco And His B-Band: The Manacoa Experience LP 7e (euro-trash kunkun musaa / Crippled)
Fugazi: All Politicians Are Innocent LP 12e (live 1989 & 1988 demoja)
Generators: Fake LP 5e (vähän käytön jälkiä kannessa/levyssä, soi puhtaasti / Bad Vugum)
Generators: Shiny Mama LP 5e (kannet vg+ / Bad Vugum)
Generators: Irrational Soul Hygiene 12" 5e (Bad Vugum)
Martin Gore: Counterfeit2 LP 15e (mute)
Hüsker Dü: Ultracore LP 8e (live 1982 / HC Live Classics)
The Incredible String Band: No Ruinous Feud LP 5e
(kansissa ring wearia, levy vg/vg+. Ei napsuja eikä oikeastaan naarmujakaan mutta taustalla rahisee paikoitellen paljon)
Invasionen: Hela Världen Brinner LP 7e (Ny Våg)
I Walk The Line: Desolation Street LP 5e (Combat)
I Walk The Line: Badlands LP 5e (Combat)
Juggling Jugulars: Nothing's Finished LP 4e (Kämäset)
Kata: Your Love LP, Your Love 12" ja Dance To The Beat 12" yht 10e!!
Knugen Faller: Lugna Favoriter LP 7e (Ny Våg, Wasted Sounds)
Kauniit Poliisit: Vahingonlaukaus LP 5e (Höhnie)
La Lame Du Mat: Cheval De Frise 10" 4e (Minority Records)
Lighthouse Project: Navigate By Heart LP 5e (Combat)
Lighthouse Project: Gift LP 5e (Combat)
My Cat Is An Alien: Il Segno LP 5e (Starlight Furniture)
Odd Nosdam: Burner 2LP 8e (Anticon)
Riz Ortolani: Mondo Candido LP 7e (Dagored)
The Phoenix Foundation: Falling LP 5e (Combat)
Pixies: Gigantic / River Euphrates 12" 8e (4AD)
Pixies: Doolittle LP 20e (4AD, CAD 905)
Robert Pollard: Silverfish Trivia MLP 7e (Prom Is Coming)
Polvere: 10" 4e (Minority Records)
Powertrip: When We Cut, We Bleed LP 6e (Angry Samoansin Jeff Dahlin 80-luvun puolivälin bändi / Munster)
Remarc: Soundmurderer 3LP 10e (Planet Mu)
Rhapsody: Power Of The Dragon Flame 2picLP 6e ("symphonic epic hollywood metal"!!!!)
Shadowplay: Touch and Glow LP 12e (Sonic)
Snapcase: End Transmission LP+7" 8e (Victory)
Soundmurderer + SK-1: Rewind Records 2LP 15e (Rewind/Replex)
Terveet Kädet: Leather Enslavement LP 15e (live 1991, limited 315 / Klayester)
Luca Turilli: King Of The Nordic Twilight picLP 5e (Rhapsodyn kitaristi, "epic fantasy metal")
Luca Turilli: Prophet Of The Last Eclipse 2picLP 6e
Wire: IBTABA LP 4e (A1 loppu,A2 alku pientä napsua / Mute)
Wire: The Ideal Copy LP 5e (Mute)
Jotain halpiskamaa, saa kaupanpäälle tms jos ostaa paljon:
Elton John: Captain Fantastic LP 3e
Monkees: 20 smash hits 2e
The Tape Vs. RQM: Autoreverse 2LP 3e (Kitty-Yo)
Pretty Maids: Future World LP 3e
Reuber: Anna LP 3e (Staubgold)
Tesendalo: Laura LP 1e (jotain paskaa industrialia)
Tox: Prince Of Darkness LP 3e (Mausoleum)
Ultravox: Monument The Soundtrack 12" 3e
MYYDYT:
Mogwai: Happy Songs For Happy People LP 20e
Labradford: s/t LP 8e (Blast First)
Need New Body: Where's Black Ben? 7e LP (Pickled Egg)
Noxagt / Ultralyd split LP 7e (Textile)
Dun-Delion: Painovoiman Tuolla Puolen LP 5e
Madness: One Step Beyond LP 4e
Gil Scott-Heron & Brian Jackson: Midnight Band, The First Minute Of A New Day LP 7e (TVT 1998 painos)
Kraftwerk: Kometenmelodie 3 LP 10e (live Köln 1975)
Rain Parade: Beyond The Sunset LP 5e
Wire: Kidney Bingos 12" 3e (joku kirjottanu kanteen 5707. / Mute)
Add N To (X): Revenge Of The Black Regent 12" 3e (Mute)
Add N To (X): Take Me To Your Leader 12" 3e (Mute)
Isaac Hayes: Groove-a-thon LP 3e
Can: Prehistoric Future LP 8e (1968 sessio. Kannessa hintalapun jälki)
Pixies: Trompe Le Monde LP 8e (levyssä kevyitä jälkiä, muuten ok mut joissain hiljasissa kohdissa kuuluu vähän rahinaa / 4AD)
Pixies: Monkey Gone To Heaven 12" 6e (4AD)
Pixies: Come On Pilgrim LP 7e (4AD, 2004 painos)
Alternative TV: The Image Has Cracked LP 6e (Get Back)
Temple Of Tiermes: Psychotropic Substances LP 6e (kansi vähän nyrjähtänyt nurkasta / Kaos Kontrol)
Q And Not U: Different Damage LP 7e (Dischord)
The Flaming Sideburns: It's Time To Testify 10" 10e (Bad Afro)
Pixies: Bossanova LP 20e (4AD, CAD 0010)
Bob Hund: Skall Du Hänga Med? Na!! 12" 8e (limited 1034
/ Silence)
Bob Hund: Nu Är Det Väl Revolution På Gång 12" 5e (limited myös
kannet tosi
ohutta paperia, tullu vähän levylaarikulumaa)
Alice Donut: Ten Glorious Animals LP 7e (Alternative Tentacles)
Jack Oblivian: American Slang 12" 7e (Sympathy)
Einstürzende Neubauten: Berlin Babylon LP 8e (takakannessa viivakoodin kohdalla hintalapun repäsyjälki)
Hüsker Dü: Live At The First Avenue Club, Minneapolis, 1985 LP 8e
Kraftwerk: Ananas Symphonie LP 10e (live Louisville 1975)
Maakuntaradio: Ex-tytöille LP 6e (Airisto)
My Dad Is Dead: Let's Skip The Details LP 7e (Kansissa ring wearia plus taittuneet oikeasta reunasta / Homestead)
Ovo: Miastenia LP 6e (Load Records)
Divine Styler: Wordpower2: Directrix 3LP 4e (kansista saa taiteltua pyramidin!?!?)
Dag Nasty: Wig Out At Denkos LP 8e (2009 painos, keltainen vinyyli / Dischord)
Bokaj Retsiem: Psychedelic Underground LP 10e (krautrockjytää v. -68 / Gear Fab)
v/a You Can Never Go Fast Enough 2LP 10e (Will Oldham, Alan Licht, Wilco, SonicYouth, Roy Montgomery jne)
Kark: The Hermit LP 5e (free jazzia jne, paikoitellen tulee Sun Ra Arkestra mieleen vyörytyskohdista / HP Cycle)
Timothy Leary: You Can Be Anyone This Time Around LP 7e (Get Back)
Morrissey: Viva Hate LP 3e (levyssä hankausjälkiä, soi puhtaasti)
Buzzcocks: Time's Up LP 8e (Mute)
Morrissey: We Hate When Our Friends Become Succesful 12" 7e (eka painos / His Master's Voice)
Kraftwerk: Somewhere In Europe LP 10e (live Pariisi 1976 ja Utrecht 1981)
Sonics: The Savage Young Sonics LP 9e (Norton)
Endstand: Fire Inside 10" 10e (Combat)
Penguine Cafe Orchestra: s/t LP 7e
Dagmar Krause: Supply & Demand LP 5e (kansissa vähän kulumaa / Art Bears laulaja Brechtin ja Weillin kimpussa)
Oren Ambarchi & Scott Horscroft / Hado-Ho split LP 6e (Textile)
Squarepusher: Go Plastic 2LP 4e (kannet nähny elämää, yläreunassa 5cm seam split ja nurkka nyrjähtänyt. Levyt ok)
Broadcast: Pendulum 12" 10e (takakannessa hintalappu, levyssä joitain todella huomaamattomia jälkiä, eivät kuulu / Warp)
Embrace: LP 8e (Ian McKayen bändi / Dischord)
Rain Parade: Explosions In The Glass Palace 12" 5e
Angel Corpus Christi: I Love NY 10" 5e (covereita NY bändeistä, Suicide, Richard Hell jne / Munster)
The Stiff Little Fingers: Go For It LP 5e (Chrysalis)
Donna Summer: Once Upon A Time
2LP 3e
Last edited by janne m. (18.05.2012 13:31)
organizing the boy scouts for murder is wrong
Pistetään sellanen täky tähän vielä, että jos joku tahtoo kaupanpäälle n. 50 lp:tä "sekalaisia herkkuja" ( ) niin saa ilmatteeks. Sisältää mm. HEMMO: SENSSIPUHELIN lp:n, iskelmää, kielikursseja, jostain ravihevosesta kertovan spoken word levyn ja kaikkee muuta olennaista mitä voi kuvitella tämmösessä pinossa olevan.
Ja joo en postita.
Last edited by janne m. (15.05.2012 09:51)
Pistetään sellanen täky tähän vielä, että jos joku tahtoo kaupanpäälle n. 50 lp:tä "sekalaisia herkkuja" (
) niin saa ilmatteeks. Sisältää mm. HEMMO: SENSSIPUHELIN lp:n, iskelmää, kielikursseja, jostain ravihevosesta kertovan spoken word levyn ja kaikkee muuta olennaista mitä voi kuvitella tämmösessä pinossa olevan.
Ja joo en postita.
Mä voisin haluta jotain tästä, haluaaks joku lähtee megeen ja vaikka puolittaa tai kolmeen osaan tällasen setin?
Last edited by barton_funk (15.05.2012 09:53)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
janne m. wrote:Pistetään sellanen täky tähän vielä, että jos joku tahtoo kaupanpäälle n. 50 lp:tä "sekalaisia herkkuja" (
) niin saa ilmatteeks. Sisältää mm. HEMMO: SENSSIPUHELIN lp:n, iskelmää, kielikursseja, jostain ravihevosesta kertovan spoken word levyn ja kaikkee muuta olennaista mitä voi kuvitella tämmösessä pinossa olevan.
Ja joo en postita.
Mä voisin haluta jotain tästä, haluaaks joku lähtee megeen ja vaikka puolittaa tai kolmeen osaan tällasen setin?
Kaikki tai ei mitään Otaks koko setin? Jaa sit eteenpäin miten haluat?
barton_funk wrote:janne m. wrote:Pistetään sellanen täky tähän vielä, että jos joku tahtoo kaupanpäälle n. 50 lp:tä "sekalaisia herkkuja" (
Ja joo en postita.
Kaikki tai ei mitään
Otaks koko setin? Jaa sit eteenpäin miten haluat?
Hevoslevy meni sit lörssonille! Haluutko loput
janne m. wrote:barton_funk wrote:janne m. wrote:Pistetään sellanen täky tähän vielä, että jos joku tahtoo kaupanpäälle n. 50 lp:tä "sekalaisia herkkuja" (
Ja joo en postita.
Kaikki tai ei mitään
HAAVEET KAATUU
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
janne m. wrote:janne m. wrote:barton_funk wrote:janne m. wrote:Pistetään sellanen täky tähän vielä, että jos joku tahtoo kaupanpäälle n. 50 lp:tä "sekalaisia herkkuja" (
Ja joo en postita.
Kaikki tai ei mitään
HAAVEET KAATUU
No otan sit loput!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
bernardblack wrote:janne m. wrote:janne m. wrote:barton_funk wrote:janne m. wrote:Pistetään sellanen täky tähän vielä, että jos joku tahtoo kaupanpäälle n. 50 lp:tä "sekalaisia herkkuja" (
Ja joo en postita.
Kaikki tai ei mitään
HAAVEET KAATUU
No otan sit loput!
Esimerkillistä seikkailuhalua! :salut:
Mulle Viva Hate!
Varikset komentavat
barton_funk wrote:bernardblack wrote:janne m. wrote:janne m. wrote:barton_funk wrote:janne m. wrote:Pistetään sellanen täky tähän vielä, että jos joku tahtoo kaupanpäälle n. 50 lp:tä "sekalaisia herkkuja" (
Ja joo en postita.
Kaikki tai ei mitään
HAAVEET KAATUU
No otan sit loput!
HEMMO: SENSSIPUHELIN katkaisi kamelin selän
Mulle Viva Hate!
Tämmönen onnistuu. Miten toimitellaan?
janne m. wrote:janne m. wrote:barton_funk wrote:janne m. wrote:Pistetään sellanen täky tähän vielä, että jos joku tahtoo kaupanpäälle n. 50 lp:tä "sekalaisia herkkuja" (
Ja joo en postita.
Kaikki tai ei mitään
HAAVEET KAATUU
SMAAAAA! Oliks heppalevyllä jotain nimeä tai muuta, voisin jopa yrittää metsästää muualta.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
kaakku wrote:Mulle Viva Hate!
Yritän hankkia muulin jonka perseessä levy saapuisi tänne Tampereelle.
Varikset komentavat
janne m. wrote:kaakku wrote:Mulle Viva Hate!
Yritän hankkia muulin jonka perseessä levy saapuisi tänne Tampereelle.
Olenkin aina halunnut työntää Morrisseyn levyjä aasin perseeseen.
bernardblack wrote:janne m. wrote:janne m. wrote:barton_funk wrote:janne m. wrote:Pistetään sellanen täky tähän vielä, että jos joku tahtoo kaupanpäälle n. 50 lp:tä "sekalaisia herkkuja" (
Ja joo en postita.
Kaikki tai ei mitään
HAAVEET KAATUU
SMAAAAA! Oliks heppalevyllä jotain nimeä tai muuta, voisin jopa yrittää metsästää muualta.
http://www.popsike.com/Tim-Hollier-LP-s … 07551.html
"ACID PSYCH FOLK PROG"
Tympeitä rallatuksia mut kiinnostava konsepti (ravihevonen!) eittämäti.
Ja joo en postita.
Kaikki tai ei mitään
HAAVEET KAATUU
No otan sit loput!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
paise wrote:bernardblack wrote:janne m. wrote:janne m. wrote:barton_funk wrote:janne m. wrote:Pistetään sellanen täky tähän vielä, että jos joku tahtoo kaupanpäälle n. 50 lp:tä "sekalaisia herkkuja" (
Ja joo en postita.
Kaikki tai ei mitään
HAAVEET KAATUU
http://www.popsike.com/Tim-Hollier-LP-s … 07551.html
"ACID PSYCH FOLK PROG"
![]()
![]()
Tympeitä rallatuksia mut kiinnostava konsepti (ravihevonen!) eittämäti.
vaikuttaa aika symppikseltä, ainakin kannen perusteella
olispa Charme Asserdalistakin joku tehny albumin
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
janne m. wrote:barton_funk wrote:bernardblack wrote:janne m. wrote:janne m. wrote:barton_funk wrote:janne m. wrote:Pistetään sellanen täky tähän vielä, että jos joku tahtoo kaupanpäälle n. 50 lp:tä "sekalaisia herkkuja" (
Ja joo en postita.
Kaikki tai ei mitään
HAAVEET KAATUU
No otan sit loput!
Kiitti Jannem levysistä! Nyt vaan odotellaan mitä tyttöystävä sanoo levyhulluudesta kun hän tulee iltavuorosta kotiin.
barton_funk wrote:janne m. wrote:barton_funk wrote:bernardblack wrote:janne m. wrote:janne m. wrote:barton_funk wrote:janne m. wrote:Pistetään sellanen täky tähän vielä, että jos joku tahtoo kaupanpäälle n. 50 lp:tä "sekalaisia herkkuja" (
Ja joo en postita.
Kaikki tai ei mitään
HAAVEET KAATUU
No otan sit loput!
Kiitti Jannem levysistä! Nyt vaan odotellaan mitä tyttöystävä sanoo levyhulluudesta kun hän tulee iltavuorosta kotiin.
Eipä kestä! Ilmeisesti pääsit hankalan kuorman kanssa kotiin asti.
Soita hälle SENSSIPUHELIN LP:tä niin sydän sulaa.
Mullapa taitaa olla Senssipuhelin 7" !
Pages: 1