You are not logged in.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Hyvä keikka oli
Varikset komentavat
Tääkin oli hyvä eilen, vaikka olikin pientä hapuilua välillä. Sympaattinen pändi.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Pitkäsoitto ilmaantunut spotifajhin jossain välissä, eka biisi jo silkkaa rakkautta
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Pitkäsoitto ilmaantunut spotifajhin jossain välissä, eka biisi jo silkkaa rakkautta
en siis oo saanut hankittua levyä koska luuseri, mutta käyhän se näinkin
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Otetaan tarkempaan kuunteluun. Into the Wilderness on kyllä huippubiisi!
Eli jos halutaan Forumin geneerisin musanörtti nimetä niin tässä on yksi vahva ehdokas.
Mulla meni Burning Hearts ja Melting Hearts sekaisin.
Eat your greens, especially broccoli.
tämäkö se veti leeviä 5 minsan festareilla, ihan kiva.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Näinpäs nämäkin viimein livenä Ruisrockissa. Yleisöä pikkulavalla oli yllättävän paljon, ilmeisesti kotikentällään ainakin ovat keränneet mainetta, ja hehkutettiinhan Extinctionsia tietysti jonkin verran ylipäänsä kotimaisessa mediassa. Aiheesta tietysti. Oikeastaan jopa yllätyin miten hyvin tää toimi livenä, Rapo taisi olla myös aidosti yllättynyt yleisön vastaanotosta. Tällainen lämmin kesäilta sopi kyllä hyvin keikkaympäristöksi, mutta mielellään nämä klubiolosuhteissakin näkisi.
http://www.nrgm.fi/artikkelit/maailmane … ern-times/
Ei nyt mitään kovaa kiimaa tuo video aiheuta, mutta biisi on edelleen pirun hyvä
Varikset komentavat
Jee, huomenna Lontoossa.
<3
Uus levy kuunneltu pari kertaa. Tykkään, mutta ei tämä taida aivan edellisen tasolle yltää. Älppärin vois silti ostaa