You are not logged in.
Tän aamun Metrossa kunnon propaganda-juttu aiheesta. Missään vaiheessa juttua ei tule kunnolla ilmi, että kyse mekanisointimaksuista, juttu vaan sanoo että kyseessä on luvattomia kappaleita, mikä kyllä "peruslukijalle" antaa mielikuvan laittomasti hankituista musiikeista. Loppukaneetti vielä sanoo jotenkin, että varsinainen ongelma eivät ole ravintolat vaan yksityishenkilöiden laittomasti hankkima musa.
VOIHAN VITTU
nyt joku äkkiä ja näkyvästi DUMAAMAN tämmöistä peliä
ja etusivun juttukin?
Last edited by mitten (20.04.2012 11:26)
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Voi vittu mitä paskaa. :center:
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
(asiallista) meiliä toimittajalle, tossahan näkyy osoitekin
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
(asiallista) meiliä toimittajalle, tossahan näkyy osoitekin
niinpä, cituttaa kun tänään on niin kiire etten varmaan itse ehdi raapustaa
Voi vittu mitä paskaa. :center:
Tän aamun Metrossa kunnon propaganda-juttu aiheesta. Missään vaiheessa juttua ei tule kunnolla ilmi, että kyse mekanisointimaksuista, juttu vaan sanoo että kyseessä on luvattomia kappaleita, mikä kyllä "peruslukijalle" antaa mielikuvan laittomasti hankituista musiikeista. Loppukaneetti vielä sanoo jotenkin, että varsinainen ongelma eivät ole ravintolat vaan yksityishenkilöiden laittomasti hankkima musa.
Tuo on kyllä niiin paskaa. Ja just toi noissa uutisoinneissakin on harmittanut, että niistä jää kuva, että DJ:t on hakeneet kaikki biisinsä torrentteina. Oikeasti se on about mahdoton todentaa, jos joku on hakenut biisinsä netistä. Paitsi jos on imuroinut jotain matskua, jossa lukee hakemistoissa joku ware-ryhmän nimi tms. eikä oo vaivautunut muuttamaan.
Tänään tulee kuulemma Suorassa linjassa ohjelmaa.
Arhinmäki mainitsi puheessaan keissin:
http://www.youtube.com/watch?v=NhNciCc7 … e=youtu.be
Juuso Koponen aka DJ Mekaanikko otti myös kantaa:
https://www.facebook.com/notes/juuso-ko … 3388149972
Junkkiksen asiakommenteille tässä
Muuta peukutettavaa ei taida tässä systeemissä sitten ollakaan.
Vuoden nuori muotoilija.
Tämä säännöstö on yhdessä tiskijukkien kanssa kehitetty reilut kymmenen vuotta sitten ja mielestäni tämä on yksinkertaista, kertoo Gramexin apulaisjohtaja Tuomas Talonpoika.
Just hyvä meininki! DJ-touhu ei olekaan juuri muuttunut viimeisen kymmenen vuoden aikana. Kuinka pihalla nää tyypit voi olla?
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Tämä säännöstö on yhdessä tiskijukkien kanssa kehitetty reilut kymmenen vuotta sitten ja mielestäni tämä on yksinkertaista, kertoo Gramexin apulaisjohtaja Tuomas Talonpoika.
Just hyvä meininki! DJ-touhu ei olekaan juuri muuttunut viimeisen kymmenen vuoden aikana. Kuinka pihalla nää tyypit voi olla?
Vuoden nuori muotoilija.
simo_vaatehuoneelta wrote:Tämä säännöstö on yhdessä tiskijukkien kanssa kehitetty reilut kymmenen vuotta sitten ja mielestäni tämä on yksinkertaista, kertoo Gramexin apulaisjohtaja Tuomas Talonpoika.
Oras Tynkkynen valmistelee kirjallista kysymystä aiheesta:
https://www.facebook.com/notes/oras-tyn … 2684047475
Ja Gramexilta ilmoitettu, että toistaiseksi lopettavat ratsiameiningit ja yritetään saada sopu hommaan.
Oras
EI SE AUKI ENÄÄ OO
DJ Orion teki tämmösen hienon koosteen, että mitä kaikkee on tapahtunut ja kuka uutisoinut ja kuka kirjoitellut:
http://www.djorion.fi/2012/04/gramexin- … -mennessa/
Pääsee tsekkaamaan, että mistä tästä "DJ-tekijänoikeuskohussa" on kyse!
lollaan
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Hei digidj:t!
Allekirjoittanut on tunnetusti vinyyli-puritaani, mutta nyt olisi pakko nostaa kädet ylös kavereiden häiden takia - tuli sellainen lista toiveita, että on helpoin/ainut tapa etsiä nämä mp3:na mikseriin kytketyn mäkin kautta. Kertokaa, mikä on paras ilmainen dj-softa? Helppokäyttösyydestä toki plussaa.. Olen ihan newbie näissä jutuissa. Sattuukse?
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
frendi käytää vissiin tätä ilmaista mixxxiä joka kait toimii ihan jees ainakin perustarpeisiin eli kahden ämppärin miksaamiseen koneelta niinkuin perus dj mikserissä kahden vinyyli- tai cdlähteen. en tosta osaa sanoa tarkemmin kun olen itse vannoutunut traktorin käyttäjä
jos haluat esikuunnella biisejä niin tarttet sit jonkinlaisen ulkoisen äänikortin, joka pelittää ton softan kans. halvin/simppelin vaihtoehto on varmaan joku DJIO mut kandee kysellä mitä läppäri-dj kamuilla on lainata?
jos oot vaan niin vitun kova ja/tai you like flying blind (ilman esikuuntelumahista) niin etpä ton lisäks tartte paljon mitään muuta
Thanks! Tuota Mixxiä vähän katselinkin ja veikkaan, että on tarpeeksi tähän tarkoitukseen - noita voi vähän tyypitellä silloin kun soittaa vinyylejä, ja kun tutustuu ennalta niin veikkaan että tuo Mixx riittää omiin tarpeisiin. Thanks!
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox