You are not logged in.
[quote:71d356b06a="risto_m"][quote:71d356b06a="ex-kolja"][quote:71d356b06a="turkele"][quote:71d356b06a="DYNAMO"]tue 5.12.
Itsenäisyyspäivän vastaanotto aamuneljään asti:
Rättö ja Lehtisalo
Micragirls
Aavikko
Digitaalimiehet
O Samuli A
+ Dj Urho Tulitukka
vapaa pääsy![/quote:71d356b06a]
+ turkele käpnishä![/quote:71d356b06a]
smaa, kaiketi. kyllä itsenäisyyttä tulee juhlia, lippu salossa ja housut turussa.[/quote:71d356b06a]
Samana iltana Partinen tuo ton Fursaxan Kirjakahvilaan, toivottavasti nää ajoittuis jotenkin keskenään mukavasti.[/quote:71d356b06a]
Pitikin huutaa ooooo-listalla, että tuleex se Turkuun! Jee. Onko tää muuten se sama tyyppi niinku jonka nimi on Tara Jane O´Neil? Mä näin sellasen NYCissä ja joku sano, että on Fursaxa jne. Vai onks tässä nyt monta tyyppiä? Mä oon nääs vähän sekaisin jutuista ja niiden kokoonpanoista.
Asiasta toiseen! Olen iltavuorossa tuona päivänä DADAdasdfasgsfh
g
Onko tää muuten se sama tyyppi niinku jonka nimi on Tara Jane O´Neil? Mä näin sellasen NYCissä ja joku sano, että on Fursaxa jne. Vai onks tässä nyt monta tyyppiä? Mä oon nääs vähän sekaisin jutuista ja niiden kokoonpanoista.
yks tyyppi, tara burke muistaakseni on nimi.
[quote:48477a8e29="leposi"]Onko tää muuten se sama tyyppi niinku jonka nimi on Tara Jane O´Neil? Mä näin sellasen NYCissä ja joku sano, että on Fursaxa jne. Vai onks tässä nyt monta tyyppiä? Mä oon nääs vähän sekaisin jutuista ja niiden kokoonpanoista.
yks tyyppi, tara burke muistaakseni on nimi.
[/quote:48477a8e29]
Joo ei se sitten toi tyyppi ole. Joku on huijannut minua. Mutta Tara Jane O´Neil on kans ihanaa heui!
Riemukiertuetta tänään Päiväkodissa. Jolly Jumpers!!!
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
ooooo-listalla oli epämääräistä mölinää viikonloppuna, etteivät Fursaxa ja Sharon Kraus tulekaan Suomeen logistisista onkhelmista johtuen.. vai tulivatko sittenkin, koskiko vain Helsinkiä?! Onko jollain parempaa tietoa?
Dynamoon ainakin tänään, mahtaa olla tupa täynnä, moneltakohan pitäisi mennä jonottamaan..
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
En taida jaksaa Dynamoon tänään. Tai riippuu vähän miten ärmur on duunin jälkeen. Mut mut, ymmärsin, että koko niiden Suomi skipskip.
joo en oo kuullu uutta asian tiimoilta mut se tarkoittanee että suomi jäi tosiaan skip skip.
mutta sou not, menkää tsekkaa ratto & lehtipihvi ja o samuli a
[quote:fc42ace0c5="psykokarkki"]joo en oo kuullu uutta asian tiimoilta mut se tarkoittanee että suomi jäi tosiaan skip skip.
mutta sou not, menkää tsekkaa ratto & lehtipihvi ja o samuli a [/quote:fc42ace0c5]
POCKET KNIFE (:sydan:) huomenna Klubilla, lämmittelijänä toimii Lännen-Jukka.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
POCKET KNIFE (:sydan:) huomenna Klubilla, lämmittelijänä toimii Lännen-Jukka.
Perkule, meidätkin kutsuttiin iltamiin, joista porukka olisi tuonne suunnannut. Noh, oli jo sovittu muuta menoa. :?
"A repo man's always intense"
[quote:95a28b69b5]Keskiviikko 10.01. @ Päiväkoti
Lisäelämä. Peli-illassa klo 22 alkaen Guitar Hero.
Ilmoittautumiset: play@paivakoti.biz. DJ:t Fossa & Videovalvontaa. Vapaa pääsy.[/quote:95a28b69b5]
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
10.1.21.55 Wycombe - Chelsea Carling cup VS
Se että lähden nyt yksinäni katsomaan tota niin kertoo aika paljon siitä kuinka jännää tää elämä on just nyt.
EDIT 00:30: Wanderersille taistelusta iso
Spinal Tapin Tonightin Guitar Hero skaban encoressa vetäneille toinen.
<-- Ite jätin tohon
[quote:9d0fe5347e]TULIPESÄ-KLUBI 25.1. klo 21 (soitto 21.30). TVO:LLA
TOMUTONTTU
KUUPUU
PYMATHON
AMON DÜDE / PEKKOLA -DUO
LIPUT 4e[/quote:9d0fe5347e]
^ Vihdoin tapahtuma Turussa, johon osallistumiselle mulla ei ole pienintäkään estettä.
Shille
ja raporttia foorumille sitten aikanaan.
Harmi vaan, että silloin kun oli muualla, niin ei maksanut noin paljon, ja en muutenkaan pidä TVOsta... ollenkaan.
No, emmä valita, pois se minusta. Hienoa, että Tulipesä jatkaa.
Il Divo kesäkuussa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Perjantaina Ville Leinonen Kertussa tms.
Il Divo kesäkuussa.
Onneksi ei vissiin mene Flaming Lipsien kanssa päällekän
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:27a3ba787b="ginipoika"]Il Divo kesäkuussa.
Onneksi ei vissiin mene Flaming Lipsien kanssa päällekän [/quote:27a3ba787b]
[quote:3bda01cd70="ginipoika"]Il Divo kesäkuussa.
Onneksi ei vissiin mene Flaming Lipsien kanssa päällekän [/quote:3bda01cd70]
Tavallaan ihan vertailukelpoisia bändejä - molemmat vetäneet liikaa happoja nuoruudessaan ja sen seurauksena tekevät yleisöään varten mahdollisimman hullunkurista musaa kieli poskessa.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:4e18b5ebca="forssto"]Rumban sivuilta luettua:
[quote:4e18b5ebca="Rumba"]Pe 19.1. - No Limits!
Hollannin eurohumppalegenda 2 Unlimited Turun Hamburger Börsissä! [/quote:4e18b5ebca]
Shinne?[/quote:4e18b5ebca]
Menisin estoitta, jos olisin kaupungissa.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Menisin estoitta, jos olisin kaupungissa.
Sama.
Soitin jo Päiville, että ei olisi niin tyhmä, että valitsisi tästä ja Ville Leinosesta jälkimmäisen, mutta ei ottanut kyllä kuuloon moista. Ei pysty ymmärtämään.
Tero saatana, s'olet gay!
Onhan nuo huomenna täälläkin, Nitetrainissä. Maksaa vain kympin!
This must be what jail / I will scratch