You are not logged in.
Kuuntelin äsken. Huh :
bzort glorf bööth
kuuntelin illalla ja nukahdin sohvalle
mulle tää on aina positiivinen merkki
Täähän kuulostaa hyvältä! Ehdin kyllä jo luovuttaa 5 boroughsin ankeuteen, edellistä en ole edes kuullut. Onks se mistään kotosin?
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Täähän kuulostaa hyvältä! Ehdin kyllä jo luovuttaa 5 boroughsin ankeuteen, edellistä en ole edes kuullut. Onks se mistään kotosin?
Edellinen on ihan hyvä instrulevy.
upeaa musaa
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
RIP Adam Yauch
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Onhan tää nyt ihan käsittämättömän väärin
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Kammottavin uutinen.
Yauch oli nuoruudesta pitäen sankarini. Helvetin uuttera monella rintamalla; käsittämätön musahullu, elokuvaan intohimoisesti suhtautuva harrastelija, myöhemmin jopa taide-elokuvien näkyvyyden eteen omalla lafkallaan taisteleva vaikuttaja ja ihmisoikeuksien puolestapuhuja.
Uusista Boysien levyistä en välittänyt hirveästi, mutta tämä kosketti.
Last edited by hc_jose (04.05.2012 21:42)
Just pari päivää sitten tuli lueskeltua tämä topikki läpi ja fiilisteltyä parhailla musavideoilla.. Body Movin' no more
RIP
bzort glorf bööth
http://www.nrgm.fi/artikkelit/r-i-p-ada … ein-jatka/
Lindgrenin kirjoitus Yauchin muistolle.
Kevyet mullat petosedälle
hc_jose viestitteli joskus yhden maissa, että pitäisi vallata joku juottola ja soittaa pelkkää Beastie Boysia. Menin kolmelta toivomaan dj:ltä BB:tä. Soitti neljä biisiä putkeen. Katarttinen kokemus.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
http://www.nrgm.fi/artikkelit/r-i-p-ada … ein-jatka/
Lindgrenin kirjoitus Yauchin muistolle.
Minusta tämä on hyvä teksti. Samaisuin, olin eri mieltä ja.. jotain.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
huh huh
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
rip
kuulin tästä eilen parasta ennen -ohjelmasta mökille ajaessa, kevyet mullat.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Onhan tämä surullinen uutinen. Eipä mulla mitään uutta lisättävää.
Paul's boutique on muuten pitänyt jo ties kuinka pitkään hankkia...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Tuli kyllä lopulta itselle yllärinä kun nimimerkki hc_jose soitteli eilen ja kertoi asiasta. Mulla oli jotenkin sellanen kuva, et toi syöpä olis ehditty jo voittaa jossain vaiheessa. Voi vittu. Rippiä makealle prinssille.
Last edited by hrmunoita (05.05.2012 11:44)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tuli kyllä lopulta itselle yllärinä kun nimimerkki hc_jose soitteli eilen ja kertoi asiasta. Mulla oli jotenkin sellanen kuva, et toi syöpä olis ehditty jo voittaa jossain vaiheessa. Voi vittu. Rippiä makealle prinssille.
samanlainen kuva mullakin oli
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
hrmunoita wrote:Tuli kyllä lopulta itselle yllärinä kun nimimerkki hc_jose soitteli eilen ja kertoi asiasta. Mulla oli jotenkin sellanen kuva, et toi syöpä olis ehditty jo voittaa jossain vaiheessa. Voi vittu. Rippiä makealle prinssille.
sma
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Tää on kyl koskettanu ihan poikkeuksellisen paljon, ja saman vaikuttaa tehneen kaikkialla. Niin käsittämättömän hieno mies ja syövän piti tosiaan olla jo voiton puolella
Vaikea kuvitella ettei Beastie Boysia enää oo, onneks tää musa ei kuole koskaan. Kevyet mullat
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
barton_funk wrote:hrmunoita wrote:Tuli kyllä lopulta itselle yllärinä kun nimimerkki hc_jose soitteli eilen ja kertoi asiasta. Mulla oli jotenkin sellanen kuva, et toi syöpä olis ehditty jo voittaa jossain vaiheessa. Voi vittu. Rippiä makealle prinssille.
sma
Sama, ja kyllähän tollanen huhu oli liikkeellä, mut se sit kans kumottiin:
http://www.huffingtonpost.com/2011/01/0 … 05702.html
Menin kolmelta toivomaan dj:ltä BB:tä. Soitti neljä biisiä putkeen. Katarttinen kokemus.
![]()
itku tuli :peuk:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta