You are not logged in.
Bändistä kertovasta dokumenttielokuvasta tulee erittäin kova!
Niin tulee!
Ostin tänään tuon Kakka-hätän kanssa tehdyn splitti 7":n. Hemmetin tarttuvia biisejä. Varsinkin Mä vihaan maailmaa jää soimaan välittömästi päähän.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
joo. hyväähän tämä. tulikin tänään käytettyä puhevika-biisiä opintopiirin matskuna.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
joo. hyväähän tämä. tulikin tänään käytettyä puhevika-biisiä opintopiirin matskuna.
Pitäis soittaa koulun äikänopelle se, melkein listin sen tänään. Puheenaiheena "ketkä oppilaista ovat soveliaita esiintymään koulun juhlissa". Ja jos jatketaan koulumaailman parissa, mutta enemmin topikin mukaisissa asioissa, niin Nimipäivät on kaapattu Editan lukion uskonnonkirjaan esimerkkinä siitä, kuinka "jokainen ihmien, riippumatta kyvyistään ja ominaisuuksistaan, on Jumalan kuva ja sen vuoksi arvokas"...
Ja dokkari kiinnostaa tietenkin.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
ookei... voimia syntinen.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
[Nimipäivät on kaapattu Editan lukion uskonnonkirjaan esimerkkinä siitä, kuinka "jokainen ihmien, riippumatta kyvyistään ja ominaisuuksistaan, on Jumalan kuva ja sen vuoksi arvokas"...
Hä? Kerrotkos tarkemmin mikä kirja..
Uus levy "Osaa eläimetkin pieree" (7") on muuten julkastu.
Uus levy "Osaa eläimetkin pieree" (7") on muuten julkastu.
niinpä onkin, IMH kaupitteli näitä semissä perjantaina. oliks tää 33 vai 45 rpm, en oo ehtiny viel testaa nimim. 45 ei toimi edelleenkään mun soittimessa
niin ja liite pitäis hakee combatista
niin ja liite pitäis hakee combatista
Ai niin tämäkin vielä
Saas nähä muistaako koskaan.
organizing the boy scouts for murder is wrong
psykokarkki wrote:niin ja liite pitäis hakee combatista
Ai niin tämäkin vielä
Päätin jo jättää väliin koko liitteen
Oli siellä joku lappu välissä kyl.
janne m. wrote:psykokarkki wrote:niin ja liite pitäis hakee combatista
Ai niin tämäkin vielä
Päätin jo jättää väliin koko liitteen
Oli siellä joku lappu välissä kyl.
Unohdin koko liitteen taas heti edellisen viestin kirjottamisen jälkeen. Ei tää taida natsaa munkaan kohdalla.
siinä haettavassa liitteessä ilmeisesti sanat, mukana olleessa pertin viesti ettei ole pentti tai petri vaan pertti.
lienee turha täällä kysellä et onks toi 33 vai 45 kun jengi ei kuitenkaan vastaa asiallisesti :center:
selviäishän se toki kokeilemalla mutta nyt on muita kiireitä
liite on muttei pertin propagandalappua...
tätä sai muuten keltaisestä jäänsärkijästä hintaan 3,50 e, joka on 1,50 vähemmän kuin suoraan levy-yhtiöltä
Ja jotta hommasta tulis tosi sekavaa niin ainakin minä ostin levy-yhtiöltä tämän neljällä eurolla
lienee turha täällä kysellä et onks toi 33 vai 45 kun jengi ei kuitenkaan vastaa asiallisesti :center:
Pertti taitaa olla lähempänä 45 ku 33
Emminä muista enkä mene katsomaan.
Pertti taitaa olla lähempänä 45 ku 33
Laulaja-Karin ääni on heleämpi 45:lla.
Laulaja-Karin ääni on heleämpi 45:lla.
Esiteini-ikä 78rpm.
tattis, taidan siis soittaa 16 rpm
Ja jotta hommasta tulis tosi sekavaa niin ainakin minä ostin levy-yhtiöltä tämän neljällä eurolla
smama
Boolia mies otti vain yhden lasin, koska kaksi saattaa olla jo liikaa.
Kaksi lasia boolia linnassa - se on riski.
Pertille
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
paise wrote:[Nimipäivät on kaapattu Editan lukion uskonnonkirjaan esimerkkinä siitä, kuinka "jokainen ihmien, riippumatta kyvyistään ja ominaisuuksistaan, on Jumalan kuva ja sen vuoksi arvokas"...
Hä? Kerrotkos tarkemmin mikä kirja..
Myöhässä tulee, kun en oo seurannu ketjua tässä välillä, mutta löytyy kirjasta Uusi Arkki 3 - Etiikka.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Millon kokopitkä?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
"Osaa eläimetkin pieree" -EP:stä tuli just uusintapainos. Kymmentä eri väriä.
"Osaa eläimetkin pieree" -EP:stä tuli just uusintapainos. Kymmentä eri väriä.
Ostan itelle tuplakappaleen jos teette tällä kannella