You are not logged in.
tigrushka wrote:MMM wrote:täähän oli hyvä juttu kun luki kokonaan eikä vaan tigrushkan nostaman lauseen :trollface:
Ota jatkossa huomioon, että olen puolisavolainen: vastuu on aina kuulijalla/lukijalla.
no suoriuduin mä silti paremmin kuin iltapäivälehdet.
aamulehdessä oli sellanen lol kolumni (vieläpä palstalla jonka nimi oli "Väärinajattelija: tällä palstalla
ajatellaan yleistä mielipidettä vastaan" tms) aiheesta "voinko antaa Kaurismäelle koskaan anteeksi hänen
terrorismi-ihailunsa ja nihilisminsä" MENKÄÄ NY VITTUUNjoku vois sit tähän sanoo että miks kaurismäki menis läpällä jos persut ei, ja -tsidii!- siihenkin voi sanoa että menkää ny jo vithuhun.
ei enää ihan satarosenttisesti muista, mutta oliko ne kvoutti "mursuviiksisiä miehiä ja rotannaamaisia naisia"? Niin ainakin muistelen.
Koko juttuhan oli aivan mahtava, mutta kun olen tällainen dille detalji-ihminen, niin tuo repsäytti eniten.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
VITUNJEBA TAI NO OLI TOI VÄHÄN VÄSYNEENKIN OLOINEN
MUT VITUNJEBA
Muutaman kritiikin ois voinu antaa, ja ois ollu parempi. Pääosin hauska. Alku- ja loppukohtaukset veljenpoikien kanssa oli parasta.
Esim, miksi Hannu Hanhella oli housut jalassa?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Huomenna menen katsomaan Dr.Jekyll & Mr.Hyden ennen Haysin koodia tehtyä versiota, jota en ole koskaan nähnyt. Olen aika
Last edited by tigrushka (14.04.2012 18:01)
täytyypä käydä ostamassa tuo
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Nyt kiinnostaa enää näytteleekö pääosaa Martti Suosalo vai Jasper Pääkkönen.
bzort glorf bööth
Toinen näyttelee Batmania (Suosalo) ja toinen Robinia (Pääkkönen). Ratkaistu
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
^ Kelpaa!
bzort glorf bööth
Cannesin ohjelmisto on julkistettu: http://www.festival-cannes.fr/en/article/58878.html
Cronenberg, Haneke, Loach
Dario Argento's Dracula
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Dario Argento's Dracula
http://www.hollywoodreporter.com/news/c … von-315543
Huvittaa toi lööppilehtien kouhkaaminen. Trierin leffoissa on ennenkin näytetty kikkeliä pimpsan sisällä (antichrist, idiootit) joten tuskinpa tässäkään sen kummempaa tullaan näkemään. Ilmaista mainostahan tämä tosin tuo ohjaajalle, niin kuin se Cannesin pressitempauskin viime vuonna.
Nymphomaniac toki itsellä kovassa odotuksessa. Trier on siitä kiva ohjaaja, että hänellä tuntuu ainakin olevan jokaista leffaansa varten jotain uutta annettavaa, vaikka sen vuoksi hänen leffansa saattaisi olla sotkuisia ja "epätasapainoisia kokonaisuuksia" (mitä se nyt sitten ikinä tarkoittaakaan).
veikkaan että Transmorphersin juliste antaa elokuvasta hieman suureellisen vaikutelman
Vitut Dark Knightista. Prometheus on mulle kesän _odotetuin_ megabudjetin rymistely.
Batman all the way
tehkääpä joku giffi tosa kohdasta missä Rutger vetelee niitä naruja
joo
bernardblack wrote:
Sitä vaan, että tälläiset on menossa Turussa:
Huomenna esitetään ihan vitun kova Fosterin ohjaama dokkari Dark Days. Musaraidasta vastuussa Dj Shadow.
Tämä nyt ainakin teitä ajatellen bernardblack, MMM ja ex-kolja.
Ajattelin mennä.
dj shadow mainittu
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
dj shadow mainittu
Joo, en muistanut suhdettasi Shadow:n musaan.
No mut, siitä toi elokuva tunnetaan ensisijaisesti (harmillisesti). Se olisi ilman sitäkin tosi hyvä dokkari.
Sitä vaan, että tälläiset on menossa Turussa:
Huomenna esitetään ihan vitun kova Fosterin ohjaama dokkari Dark Days. Musaraidasta vastuussa Dj Shadow.
Tämä nyt ainakin teitä ajatellen bernardblack, MMM ja ex-kolja.
Ajattelin mennä.
Nää menee aina jotenkin ohi, en oo vielä kertaakaan tainnu päästä yhteenkään näytökseen niin kauan ku näitä on järjestetty.
Jaksaiskohan huomenna ton Dark Daysin, kiinnostais.