You are not logged in.
joo mixi kuunneltu pariin kertaan ja hyvää kamaahan tämä, kannessa itkevä tipu jota ilmeisesti uhitellaan isolla veitsellä ja otsikkona Pääsiäinen peruttu Kiittimoi 2012 ja vielä varoitus ÄLÄ NÄYTÄ LAPSILLE TULEE PORU
ja biisilistakin mukana joten:
1. intro
2. ariel pink - immune to emotion
3. arto lindsay - combustivel
4. strangelove - return of the real me
5. monochrome set - karma suture
6. the the - jealous of youth
7. biisi oli oma keksimä
8. shostakovits - waltz #2
9. neljä ruusua - sukellus
10. lambchop - this corrosion
11. hauschka - no sleep
12. cousteau - last secret of the sea
13. gutevolk - rainy dragoon
14. sur-rur - uusi kevät saapuu
15. sur-rur - päivällä keskellä yötä
joo eli aika (indie)poppiahan tämä, tosin sit klasariakin ja semmosta muuta tunnelmallisempaa instrukamaa, varsinkin toi gutevolk kuulosti mainiolta ja lopun sur-rur -rypistykset oli sitten aika erilaisia muuhun verrattuna. kaikenkaikkiaan oikein mukava pläjäys, tosin enpä kyllä varmasti osaa sanoa keneltä tää mahtais olla. mutta jostain syystä tekee mieli heittää villi veikkaus että ILR
Ekalla oikein
Yli puolet tosta miksistä tuli kasattua jo jouluna kun piti noita kevätbiisejä raakata pois siltä. Meinas aluks mennä sormi suuhun kun sä oot lähtökohtaisesti kuullu kaiken maan ja taivaan väliltä mut aina ennenkin näissä ne ilmeiset kappaleet tuntuu tulevan kaikille ekaa kertaa vastaan ja sama päinvastoin joten buzzcocks tässä. Ja kyl mä ite ton levyn flowhun olin lopulta tosi tyytyväinen et sitä jaksaa varmaan kuunnella vaikkei kaikkein ylläreintä matskua oiskaan.
Toka kansi putkeen missä tuli melkeen itelle paha mieli sitä tehdessä.
Älä päästä painiks sitä
Vappupukki oli käynyt eilen tiputtamassa levyn postiluukusta. Ihana paketti. Paljon sydämiä. Mäki rakastan sua! En ole vielä ehtinyt kuuntelemaan. Koitan tässä yrittää keskittyä ja viikonloppuna sitten rapsaa enemmän.
niin en tosiaan tiedä onko mixi saapunut kun en ole ollut moneen päivään kotona. perjantaina vasta.
Oma miksi on ny soinu fillarimatkoilla aika paljon täs vapun ympärillä. Se oli pakattu sillä tapaa koristeelliseen pakettiin tarroineen ja muineen, mistä saattoi päätellä että se oli tullut JOKO TYTÖLTÄ TAI LEPOSILTA. Aattelin aluks että asialla ois ollu Pilke/grasskirt mut kun kumpikaan niistä ei ollut osallistujalistassa niin ratkaisu was a simple matter of deduction dear Watson. leposi sittemmin murtui tosielämän ristikuulustelussa ja tunnusti syyllisyytensä joten tää ei oo enää mikään veikkaus vaan alustus sille et itse miksihän on tosi riemastuttavan keväinen paketti.
Mulla ei oo biisilistaa tässä mut noi kappaleiden nimet kätki sisäänsä pienen aivopähkinän mistä piti selvittää miksin TEEMA. Joka kappale on nimittäin nimetty pallon mukaan... tääl on ballroomia, eightballia ja vaik mitä palloa. Muistan kun lähin kuuntelemaan tota ekaa kertaa ja hihittelin itekseni kellarissa jo tokan biisin kohdalla ku leposi oli pistäny Demarssia mukaan siihen. Noin muuten tää on enempi siel pallomekkopoppipuolella vaik onhan tuol sit kaikkee Butthole Surfersia mausteena seassa. Hauskin yksittäinen biisi on puolivälissä oleva Super Furry Animalsin Baby ate my 8-ball. Ilmeisesti noi niiden vikat levyt ei ookkaan mitään turhakkeita.
Älä päästä painiks sitä
Onks tässä mun paketissa mukana tullut jauhe jotain maustetta vai teetä? Muutenkin sopivan mystinen, ruutupaperille kirjoitetusta viestistä oon saanut tän verran selvää:
F.... Mi.... it
when she asked for
participants just for
encouraging herselfAgree with T's [?]
.... situation definition [?]C... situations
Ja kääntöpuolella:
INTELLECTUAL REQUIREMENTS?
-> ..... OPINIONS
-> FUNDAMENTAL NAIVETE
Aika tymäkkää settiä ite mixikin. Kimi Räikkösen haastattelusämplejä, sit koitin pohtia että mistähän toi alun dialogi on peräisin. Surinaa, kitinää sun muuta dronea. Kerran vasta kerkesin kuuntelemaan, joten kaikki tunnin sisälle mahtuneet yksityiskohdat ei muistu mieleen. Kuitenkin lopussa oli sitä MM2011-hulinaa ja yritin muistella, että kukas niitä äänittelikään. SSjr-tutkimuksen perusteella kyseessä oli MMM, joten katseeni kohdistuu sinne! Joonas Saaren käyntikortista ja Kiasman vierailijakortista numero 30321 kiitän myös.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
Vappumix! Kuuntelusessio biisi biisiltä.
1. NYT HUILUTELLAAN.
2. NYT ON ILMA KAUNIS. IHANAA! VAPPU! TÄÄ ON NIIN POPELTA. OHO CAPS. Ruotsiksi lauleskelevat neidot DILLIADILLIADEIDOODILLATIDOOOO.
3. Nyt mentiin kitaraa ja truuuttia. Säkkipillikö toi? Tahdon tanssimaan. Hipotitiheijaa. Tää on niin ihanaa musaa. Parasta parasta. Mitä tää on? Paranee vaan loppua kohti. Lähden kohta lentoon ja pussaan kaikkia!
4. Oi voi, tämä on just sellasta musaa, jota olen halunnut kuunnella enemmän mutta en ole osannut etsiä käsiini.
5. KÄÄK! NYT SE TALVI TULEE! SUOJAAN. BUM BUM APUAAAAA. eiq kultalintuhan se siellä. Seuraava sessio täytyy tehdä silmät kiinni peiton alla ja kesällä sitten yksin kallioilla lämpimän ilta-auringon alla.
6. Nyt lähti jännää kieltä. Enpä osaa arvata mitä tää on. Ehkä saamea? Harmittaa jotenkin kun tiedä yhtään mitä nämä kaikki soittimet ovat. Toisaalta ei sillä ole mitään merkitystä, koska musa kolisee niin lujaa. Vähän samat fibat kuin silloin joskus kun sain elämäni ensimmäisen indiepopkasetin kamulta ja se muutti pitkälti elämääni. Palataan tähän sitten 10 vuoden kuluttua.
7. ANAAAAAAAAAAAAAM.
8. Siellä mettässä kun minä vaelsin ja oli siellä kreivejäkin kolme. Laivojakin vielä! JUMALAUTA MIKÄ MÖTKÖ.
9. Ihanaa, todellakin maailman paras loiventelumixi. Harmi vaan että on jotenkin tosi levoton fiilis. Siksi tämä biisi biisiltä raportti...
10. trallallei. Tanssituttaa. Tähän ne turkkilaiset sedät youtubessa. Kiitos ettei tullut krebaa vaan just tätä. Tää on mulle sopivan krebaa, kun on muutenkin tosi herkkä olo tänään.
11. Nyt silmissä pomppii nätit linnan neidot. Tahdon nuotiolle istumaan. Tuu jo kesä ja anna mulle voimaa tehdä kaikkea mitä haluan.
12. Ihana alku tällä biisillä. Niin ihana että nyt kyllä itkettää. Tämä on ehkäpä ihanan biisi ikinä koskaan. En voi lopettaa hihittelyä. Pakko kuunnella uudestaan ennen seuraavaa biisiä. Jaa se olikin viimeinen biisi!
Voi siis että kyllä
Ja kannessa oli kissa, koiria ja kiiltäviä värejä. Kiitos. Ihanaa. Kiitos.
Tämä sekoitus osui niin nappiin kuin vain voi. En tietty tunnistanut yhtään biisiä. Minä rakastan tätä kokoelmaa.
TAHDON LISÄÄ!!
(Pahoittelen hetken fiiliksen muokkaamaa raporttia. )
Pannan soimaan toisen kerran heti perään.
Ja paketissa oli vielä mukana tröötti, eli , ja serpentiinä pallokuvilla.
toimii vaan aika nihkeästi. Ei juuri koskaan tule sitä "oikeaa" ääntä.
Last edited by leposi (03.05.2012 14:01)
Oma miksi on ny soinu fillarimatkoilla aika paljon täs vapun ympärillä. Se oli pakattu sillä tapaa koristeelliseen pakettiin tarroineen ja muineen, mistä saattoi päätellä että se oli tullut JOKO TYTÖLTÄ TAI LEPOSILTA. Aattelin aluks että asialla ois ollu Pilke/grasskirt mut kun kumpikaan niistä ei ollut osallistujalistassa niin ratkaisu was a simple matter of deduction dear Watson. leposi sittemmin murtui tosielämän ristikuulustelussa ja tunnusti syyllisyytensä joten tää ei oo enää mikään veikkaus vaan alustus sille et itse miksihän on tosi riemastuttavan keväinen paketti.
Mulla ei oo biisilistaa tässä mut noi kappaleiden nimet kätki sisäänsä pienen aivopähkinän mistä piti selvittää miksin TEEMA. Joka kappale on nimittäin nimetty pallon mukaan... tääl on ballroomia, eightballia ja vaik mitä palloa. Muistan kun lähin kuuntelemaan tota ekaa kertaa ja hihittelin itekseni kellarissa jo tokan biisin kohdalla ku leposi oli pistäny Demarssia mukaan siihen. Noin muuten tää on enempi siel pallomekkopoppipuolella vaik onhan tuol sit kaikkee Butthole Surfersia mausteena seassa. Hauskin yksittäinen biisi on puolivälissä oleva Super Furry Animalsin Baby ate my 8-ball. Ilmeisesti noi niiden vikat levyt ei ookkaan mitään turhakkeita.
Mukava että tykkäilit ja viihdytti. Kolmessa biisissä ei muistaakseni ole mainintaa palloista.
leposin raportille
leposin raportille
![]()
![]()
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
psykokarkki wrote:leposin raportille
![]()
![]()
Mahtavaa kun tykkäsit. Hienosti myös matlokoitu, ei tainnut olla vaikea rasti
Hilkan kanssa tehtiin kannet
Laitan piisilistaa kun kergeän näpytellä.
Omasta salamixistä:
pistän JUST NY sen uudestaan soimaan, on tehny mieli jo monta päivää ja kirjaan tunteitani.
Epäilys lähettäjästäkin on vahva mutta KERTAAN VIELÄ no kohta kun kaikki muut onkin jo arvanneet omansa niin ei liene vaikea tehtävä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Aika tymäkkää settiä ite mixikin. Kimi Räikkösen haastattelusämplejä, sit koitin pohtia että mistähän toi alun dialogi on peräisin. Surinaa, kitinää sun muuta dronea. Kerran vasta kerkesin kuuntelemaan, joten kaikki tunnin sisälle mahtuneet yksityiskohdat ei muistu mieleen. Kuitenkin lopussa oli sitä MM2011-hulinaa ja yritin muistella, että kukas niitä äänittelikään. SSjr-tutkimuksen perusteella kyseessä oli MMM, joten katseeni kohdistuu sinne!
Joonas Saaren käyntikortista ja Kiasman vierailijakortista numero 30321 kiitän myös.
täänks! Joo mun se oli. itseriittoisuuden mestariteos: kaikki matsku oli mun tekemää plus yks biisi C8-duolta jossa soitan, plus siinä alussa oli kuunnelma jossa olin mukana (Holmbergin Kalu vetää hamletin isäpuolen roolia). Räikkösmatskut oli jäänyt sampleriin hetero skeleton -reissulta (tuurasin js 666:ta).
päädyin tohon tehtyäni kaksi muuta mixiä jotka oli ihan saatanan hankalia höpö-käsitteellisiä vetäsyjä (pearl jamia törkeen hiljaa pienissä pätkissä hiljaisuuden päälle). voin räpästä toisen niistä linjoille joku päivä.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Hienosti myös matlokoitu, ei tainnut olla vaikea rasti
Hilkan kanssa tehtiin kannet
Joo, heti ekasta huiluttelusta tulit sie mieleen ja toinen biisi sen jo melkein varmisti. Ja toki vappuintoilusi hesas kotiinkuljetuksineen.
Vihreästä ilmapallosta erityinen Säästän serpentiinin ensi vappuun, jotta voin sitten sumusaarilla puhaltaa sitä ihmisten naamaan.
Toiselle kansitaiteilijalle myös kiitos.
Last edited by leposi (03.05.2012 19:30)
täsä leposin mixin biisit. Miten en osaa ikinä tehä normaalia älppyä pidempiä miksejä
1. Teppo Repo - Sieluni rakkaudelle ja sen vastaus
2. Kraja - Vackert Väder
3. Lure - Prins i Puttalandet
4. Arja Kastinen - Vesille
5. Meri Tiitola - Kultalintu
6. Maagiline Hewl - Sild
7. Maria Jonsson, Ian Carr & Mikael Marin - Kvarnbergspolska
8. Pihasoittajat - Kreivin sylissä istunut
9. Kardemimmit - Neidon ikävä
10. Pelios - Rocken Snurrar
11. Väsen - En Timme i Ungern
12. Trepaanit - Männyn alla
täsä leposin mixin biisit. Miten en osaa ikinä tehä normaalia älppyä pidempiä miksejä
1. Teppo Repo - Sieluni rakkaudelle ja sen vastaus
2. Kraja - Vackert Väder
3. Lure - Prins i Puttalandet
4. Arja Kastinen - Vesille
5. Meri Tiitola - Kultalintu
6. Maagiline Hewl - Sild
7. Maria Jonsson, Ian Carr & Mikael Marin - Kvarnbergspolska
8. Pihasoittajat - Kreivin sylissä istunut
9. Kardemimmit - Neidon ikävä
10. Pelios - Rocken Snurrar
11. Väsen - En Timme i Ungern
12. Trepaanit - Männyn alla
Tänks! Ja parempi vaan että on just ton mittanen. Mulla on taas aina tapana tehdä liian pitkä. Harvemmin yli tunnin mittasia jaksaa kuunnella alusta loppuun monta kertaa.
miksi kuulemma lähtenyt matkaan vaan ei näy.
VITTU SAATANA ITELLA MAAILMA
MIKSI MIXI
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
On näemmä teetä tää MMM:n tökötti. Oikein hyvää jopa!
Nälkä.
kandee silti käydä huumetesteissä
vaikee keksiä yhtään syytä, miks pitäis vapaaehtoisesti käydä huumetestissä
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
päädyin tohon tehtyäni kaksi muuta mixiä jotka oli ihan saatanan hankalia höpö-käsitteellisiä vetäsyjä (pearl jamia törkeen hiljaa pienissä pätkissä hiljaisuuden päälle). voin räpästä toisen niistä linjoille joku päivä.
Tässä olis tällanen eli the vappumix that didn't cut it
tracklist:
Sleep ∞ Over - your world is night
Beethoven - moonlight sonata
Disband - joku träkinperkele
Oneohtrix Point Never Samovars In Tula
Fe-Mail - joku raita ja mikseri-runkkausta
joku summa intia-kasetti + Florian Heckeriltä joku raita
(suht hiljaa taustalla) Disco Ensemble: slingshot rocks tai jack frost morning
mikseri-runkkausta jonkun summa noise-kasetin kanssa
Katja Fregatte - Coldplay Nancarrow Burzum Hines
joku träkki joltain kakstoistatuumaselta dj-levyltä + pätkiä luciano berio -dokkarista
olisko tää lachenmannia, en ny muista
aika paljon hiljasuutta + dynaamisia näyttritä pearl jamin daughter-teoksesta
led zeppelin: four sticks tms
Artur Żmijewski Singing Lesson en oo varma mitkä biisit
xxxx: decay music vol 1
Disband: The End
noni tässä mun ekan kuuntelun muistiinpanot uudelleen verestettynä ja hymiöin päivitettynä
ooh la la:lla ja tushilla käyntiin nytkyllä
sit joku tiukka hulinointivälike
sit joku helvetin hollanninkielinen (?) versio son of a preachermanista mitä vittua täähän on kumman vangitsevaa
sit lähtee kauhee peukutus, jotain todella ankaraa funkkia kyseessä tässä
sit jotain lattarilänkkärimölyhulinaa JO TANSSITTAA
sit joku hirvee kiinarokkiboogie lähtee käyntiin
t-r-o-u-b-l-e! mikä tää on, vitun hyvä
SEAN CONNERYN IN MY LIFE :rakkaus::sydan:
jotain hyvää ropottibittilofihulinaa
jotain mariosämpleräpäytystä, mikäs tää onkaan
lisää räpäytystä HYVÄ HYVÄ hyvää töräyttelyä
lisää jotain räpäytystä ja
HELVETIN KUUMOTTAVA TAITE JA
erittäin synkeää ja väkevää joikumista, jotain postrokkia, mitä lie
sit vähän tasottelua, ei enää pelota niin paljo tai ehkä sittenkin onks tää Sinking Belle no on :huig::huig:
sit surumarssin tapaan orkestroitua eteeristä laulantaa
Ässämiksi, nyt vielä luureilla kuunneltuna potenssiin 1XXXX
skeleä epäilen vahvasti miten on
jos ei oo niin oon ihan kujalla
skeleä epäilen vahvasti miten on
jos ei oo niin oon ihan kujalla
BINGO!
ooh la la:lla ja tushilla käyntiin nytkyllä
Jep, David Hallyday - Ooh La La ja Girlschool - Tush
sit joku tiukka hulinointivälike
Lunachicks - Pretty Houses
sit joku helvetin hollanninkielinen (?) versio son of a preachermanista mitä vittua täähän on kumman vangitsevaa
Lisa Bauer - Song Vom Hilfsarbeiter, elikkäs saksankielinen versio!
sit lähtee kauhee peukutus, jotain todella ankaraa funkkia kyseessä tässä
Betty Davis - Shut off the Light
sit jotain lattarilänkkärimölyhulinaa JO TANSSITTAA
The Bonedaddys - Continental Drift
sit joku hirvee kiinarokkiboogie lähtee käyntiin
The Gaylads - Ah So!
t-r-o-u-b-l-e! mikä tää on, vitun hyvä
Music Machine - Trouble
SEAN CONNERYN IN MY LIFE
:rakkaus::sydan:
Just nii, Sean Connery - In My Life
jotain hyvää ropottibittilofihulinaa
Kanttoripoika - Finaaliasu
jotain mariosämpleräpäytystä, mikäs tää onkaan
Cocoa Brovaz - Super Brooklyn
lisää räpäytystä HYVÄ HYVÄ hyvää töräyttelyä
Method Man & Redman - Da Rockwilder
lisää jotain räpäytystä ja
HELVETIN KUUMOTTAVA TAITE JA
Tähän vaihtoon olin hiton tyytyväinen
erittäin synkeää ja väkevää joikumista, jotain postrokkia, mitä lie
Rose Kemp - Dirty Glow
sit vähän tasottelua, ei enää pelota niin paljo tai ehkä sittenkin onks tää Sinking Belle no on
:huig::huig:
Kyl, Sunn O))) & Boris - The Sinking Belle (Blue Sheep)
sit surumarssin tapaan orkestroitua eteeristä laulantaa
Amber Asylum - Black Swan
Ässämiksi, nyt vielä luureilla kuunneltuna potenssiin 1XXXX
Nastaa, että digasit
Mun saama mixi edelleen kuuntelematta oon ollu hiton kiireinen, mut toivottavasti lähipäivinä on aikaa paneutua tähän
Last edited by Skeletonni (04.05.2012 10:33)
(suht hiljaa taustalla) Disco Ensemble: slingshot rocks tai jack frost morning
Tosiaan ILR:lle meni seuraavanlainen paketti:
1. Gold-Bears: Totally Called It
2. The Demars: Pallomainen vittu
3. Army of Lovers: Ballrooms of Versailles
4. Hanne Hukkelberg: Balloon
5. Guppyboy: Ball in the Sky
6.The Lilac Time: Reunion Ball
7. Corniche Camomile: Red Balloon
8. Stereolab: Golden Ball
9. Super Furry Animals: Baby Eat My Eightball
10. Eux Autres: The Deadball Era
11. Talulah Gosh: Rubber Ball
12. Felt: Crystal Ball
13. Aislers Set: Balloon Song
14. Dolly Mixture: Ernie Ball
15. Devo: Snowball
16. Butthole Surfers: Human Canonball
17. Witch Gardens: Goodbye Ball
18. Joanna Gruesome: Sugarrush
19. The Chefs: Food
mixi tuli :sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan:
:sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan:
mukana oli lohdutusmixi cd-r:sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan:
lisää rapsaa seuraa lähiaikoina
pari epäilystä on jo
en aio katsoa postimerkkia kirjeestä että mistä kaupungista
aion päätellä KAIKEN mukana tulleesta kirjeestä sekä biiseistä
music is the language
EI JUMALAUTA KUN OLEN URPO
se mixtape oli tullut varmaan aikoja sitten, löytyi just hautauneena eteisen pöydältä.
järjetöntä, ei siinä edes ollut kun pari hassua lappua pöydällä kirjeen päällä.
sori :nolo:
MMM PLS
:oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops:
p.s. epäilen bernardblackia, mut en oo vielä varma
Vahvaa paras posti ikinä -ainesta _peul;