You are not logged in.
For example, in America, Warner Bros. licensed Loveless and Isn't Anything to Plain Records, and they basically just ripped [the audio] off the CD and put it on vinyl [in 2003]. They did an awful, terrible job. It was done without my permission, and the sound quality was 100% wrong. It was a rip off to anyone who bought it.
Tolta tietty omistamani Loveless-vinyylipainos kuulostaakin. Tosin pystyyhän sen kanssa tietty elämään, enkä olen aivan varma jaksanko vaivautua näiden tän kertaisten uudelleenjulkaisujen kanssa, saa nähä.
For example, in America, Warner Bros. licensed Loveless and Isn't Anything to Plain Records, and they basically just ripped [the audio] off the CD and put it on vinyl [in 2003]. They did an awful, terrible job. It was done without my permission, and the sound quality was 100% wrong. It was a rip off to anyone who bought it.
Tolta tietty omistamani Loveless-vinyylipainos kuulostaakin. Tosin pystyyhän sen kanssa tietty elämään, enkä olen aivan varma jaksanko vaivautua näiden tän kertaisten uudelleenjulkaisujen kanssa, saa nähä.
Taitaa olla meikälläkin sama painos. Enpä silti tiedä jaksaisko näitä enää ostaa uusiksi, mutta tottahan toki kiinnostaisi kuulla Shieldsin tuunaukset ainaskin kerran.
Onko nämä vain cd-julkaisuja vai tuleeko vinyylipainokset kanssa?
Shields says vinyl versions of the remasters are due "probably in a few months.
Eli näin.
Last edited by hc_jose (01.05.2012 20:19)
Alkuperäiset Creation-vinyylit hyllystä noista kaikista, mutta eiköhän noi cd:t tule ostettua.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Jos remasteroimaton CD kiinnostaa niin täältä lähtis halvalla...
organizing the boy scouts for murder is wrong
Jos remasteroimaton CD kiinnostaa niin täältä lähtis halvalla...
janne m. wrote:Jos remasteroimaton CD kiinnostaa niin täältä lähtis halvalla...
Älä naura
psykokarkki wrote:janne m. wrote:Jos remasteroimaton CD kiinnostaa niin täältä lähtis halvalla...
Älä naura
no tota nyt kaupitellaan joka paikassa puoli-ilmaiseksi
janne m. wrote:psykokarkki wrote:janne m. wrote:Jos remasteroimaton CD kiinnostaa niin täältä lähtis halvalla...
Älä naura
no sori
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
janne m. wrote:psykokarkki wrote:janne m. wrote:Jos remasteroimaton CD kiinnostaa niin täältä lähtis halvalla...
Älä naura
Mä kauppaan varmasti halvemmalla
Niin millos tuota Loveless LP:tä tulee tilattavaksi ja minne?
Eat your greens, especially broccoli.
Niin millos tuota Loveless LP:tä tulee tilattavaksi ja minne?
Siitä ei taida vielä olla mitään infoa. Noin muuten näemmä streamattavissa molemmat Loveless-masterit. Paha näin tän tietsikan varsin rajoittuneen äänentoiston perusteella mennä mitään sanomaan, mutta samaltahan nuo kuulostaa, ainakin sen verran kuin kuuntelin
vegantti wrote:Niin millos tuota Loveless LP:tä tulee tilattavaksi ja minne?
Siitä ei taida vielä olla mitään infoa. Noin muuten näemmä streamattavissa molemmat Loveless-masterit. Paha näin tän tietsikan varsin rajoittuneen äänentoiston perusteella mennä mitään sanomaan, mutta samaltahan nuo kuulostaa, ainakin sen verran kuin kuuntelin
En noista soundcloudin näytteistä saanut minäkään erityisen suuria ahaa-elämyksiä, mutta ihan kivaltahan noi kuulostaa. Yhä tod. näköisemmin jää ostamatta. Paitsi toi ep-lätty. Se on pakko saada haltuun.
Sen sijaan tämä uutinen pistää kiiman päälle:
Meanwhile, Shields has claimed he will finally release a new My Bloody Valentine record, comprising material begun in the mid-90s.
"If I've learned one thing about myself, it's that I'm 100% incapable of knowing when things will happen," he told Mojo magazine. "I listened to the stacks of CDs [from the band's mooted third album] and thought: 'Shit, this is better than the unreleased tracks on the [EPs] compilation. I decided it would be insane not to finish it."
Shields is now working to finish that third LP, comprising nine songs, for release in 2012. Once he's done with that, Mojo reports, he wants to make an original My Bloody Valentine EP, "recorded and released in as short a time as possible".
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
mielenkiintoinen tuore haastis:
A Quietus Interview: "Not Doing Things Is Soul Destroying" - Kevin Shields Of MBV Interviewed
pistin muuten noi cd:t tilaukseen, mutta kerkesin jo ladata netistäkin ja huh miten noi ep-biisit onkaan hyviä, varsinkin nyt hyvillä soundeilla (remasteroidut ämpärit )
sen sijaan noista uusista bonareista en oikein osaa sanoa, ei ne mitään mullistavaa tuo, taitavat olla syystä väliin jätettyjä aikanaan. ja mikähän siinä, ettei sitä "kevin songia" voitu ottaa mukaan, samaten olis kyllä samaan pakettiin mahtunut ne pari kokoelmilla julkaistua coveria (we have all the time ja map ref), soon remixin poissaolon ehkä ymmärtää paremmin, se kun ei mikään loaded ollut.
en huomaa hirveästi eroa lovelessin remasterissa. isn't anything taas kuulostaa aivan uudelta levyltä, ja nythän se onkin sitten ihan vitun hyvä
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
en huomaa hirveästi eroa lovelessin remasterissa.
kummassa?
Bricolage wrote:en huomaa hirveästi eroa lovelessin remasterissa.
kummassa?
nii-in, siinä kysymys johon en osaa vastata edes. en ainakaan vielä huomaa eroja
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Onpa kyllä eri kuuloinen tämä Isn't Anything -remasteri kuin se alkuperäis-cd, johon on tottunut. Lähinnä eron kuulin vain kitaroissa, jotka on miksattu enemmän pintaan ja soundaavat muutenkin selkeämmältä. En kyllä tiedä onko remasteri parempi, pitää nyt totutella vähän. Alun perin meinasin että laittaisin tuon vanhan levyn myyntiin, mutta siinä määrin eriltä ne kuulostaa, etten taida tehdäkään niin.
Lovelessia en ole vielä ehtinyt kuulla.
Edit: tai oonhan mä Lovelessin muutaman kerran ehtinyt kuulla, mutten tuota remasteria.
on tää kyllä vaan niin nero bändi, varsinkin noi ep:t. drive it all over me vois muuten aika suoraan olla ecstacy & wine -aikakaudelta.
mitä veikkaatte, ilmestyykö näiltä uutta matskua vielä tänä vuonna? voisin lyödä aika ison vedon että ei ilmesty, mutta prove me wrong, kevin
nostetaas nyt kuvaspämmillä ylös kun remasterit hallussa
niin, kyllä täytyy sanoa että erityisesti noi ep:t on aivan ykkösluokkaa, pannan huvikseen suosikkibiisit niiltä kaikilta neljältä, en usko että kukaan täällä on mun kanssa samaa mieltä, mutta:
cigarette in your bed
i need no trust
don't ask why
swallow
lovelessin kahta versiota en kyl tajua, ja varmaan ihan arpomalla tuun niitä kuuntelemaan ja tuskinpa huomaan eroa. vinyylin vois kyllä tuosta ostaa sit jos ja kun ilmestyy, koska aiemmin löytyy vain cd-versiona.
EP:t on ihan neroa kamaa.
Mä en muuten vieläkään oikein jaksa innostua noista muista remastereista. Jos haluun kuunnella Lovelessia/Isn´t anythingia, laitan vanhat prässit soimaan lujaa. Mutta ehkä sit joskus alelaarista niitäkin...
isn't anything taas kuulostaa aivan uudelta levyltä, ja nythän se onkin sitten ihan vitun hyvä
tämä. siis ei hitto näitä feed me with your kissin kitaroita
http://www.nrgm.fi/kritiikit/my-bloody- … 1988-1991/
muuten ihan ok juttu, mutta miksi moititaan i need no trust -biisiä sehän oli john peelinkin suosikki sitäpaitsi
mutta joo, paras bändi ikinä (joo joo, yksi niistä, mutta ei kovin monesta)
Bricolage wrote:isn't anything taas kuulostaa aivan uudelta levyltä, ja nythän se onkin sitten ihan vitun hyvä
tämä. siis ei hitto näitä feed me with your kissin kitaroita
Ei siinä vanhassakaan masterissa mitään vikaa ollut, vaikka vähän ohkaiset soundit olikin. Ja levyhän on toki biisimateriaaliltaan ollut aina Lovelessia parempi.
Lähtökohtaisesti tämäkin puleeraus vähän epäilyttää, mutta ehkä mäkin tähän hehkutukseen yhdyn kunhan se uusi vinyylipainos saadaan pihalle.
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Tuli nyt ostettua tuo EP-kokoelma, vaikka en mikään suurin bändin fani ehkä olekaan. Kakkoslevyn alun biisit kuulostivat parhaalta. Ovat ilmeisesti Tremolo-ep:ltä? Ne kakkoslevyn lopun aiemmin julkaisemattomat eivät mitään aivan käsittämättömän kovia tainneet olla.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Tuli nyt ostettua tuo EP-kokoelma, vaikka en mikään suurin bändin fani ehkä olekaan. Kakkoslevyn alun biisit kuulostivat parhaalta. Ovat ilmeisesti Tremolo-ep:ltä? Ne kakkoslevyn lopun aiemmin julkaisemattomat eivät mitään aivan käsittämättömän kovia tainneet olla.
Joo. To Here Knows When on tietysti paras biisi ikinä.
En ole kyllä oikein muistanut kuunnella tuota levyä. Voisi kyllä, ehkä niistä "uusistakin" biiseistä voisi löytyä jotain.
Kakkoslevyn alun biisit kuulostivat parhaalta. Ovat ilmeisesti Tremolo-ep:ltä?
toistan itseäni, mutta tremolo on selkeästi bändin paras levy, silkkaa täydellisyyttä. ihmekö tuo että loveless oli sen jälkeen pettymys.
Alxity wrote:Kakkoslevyn alun biisit kuulostivat parhaalta. Ovat ilmeisesti Tremolo-ep:ltä?
toistan itseäni, mutta tremolo on selkeästi bändin paras levy, silkkaa täydellisyyttä. ihmekö tuo että loveless oli sen jälkeen pettymys.
Itelle Loveless on tremoloa kuulemattakin pettymys.