You are not logged in.
Parhuttahan se!
no teepä topicci ja kerro lisää yksityiskohtia!
oliko muuten james brownille vielä otsikkoa? tuli vähän kuunneltua tossa niitä 60-luvun lopun funkjamituksia, ei yhtään hullumpia...
James Brownin tuotanto on aika epätasaista, vaan muutama levy kestää kokonaisuutena. Brownia kannattaakin mieluummin kuunnella laadukkailta kokoelmilta kuin niinkään yksittäisiltä levyiltä..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
James Brownin tuotanto on aika epätasaista, vaan muutama levy kestää kokonaisuutena. Brownia kannattaakin mieluummin kuunnella laadukkailta kokoelmilta kuin niinkään yksittäisiltä levyiltä..
niinhän se taitaa olla. jossain vaiheessa kiinnostuin aiheesta ja tero skeleton kauppas mulle nämä:
foundations of funk: a brand new bag: 1964-1969 2-CD
funk power 1970: a brand new thang CD
make it funky - the big payback: 1971-1975 2-CD
ja niillä kyllä pärjäilee vissiin aika pitkälle...
funk power 1970: a brand new thang CD
Tää on se olennaisin! JB's on täydellisimmässä kokoonpanossaan ja itse kummisetä ei missään vaiheessa ole ollut näin kuumana ja hikisenä.
Tero saatana, s'olet gay!
Onkos Stereolabille muuten topikkia vielä olemassa?
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Eiköhän.
Hmm. Toi haku vaan toimii miten sattuu. Täytyy etsiskellä.
Löytyi joo.
http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?t=125&start=0
Ei oo bändi mut Kim Wilde!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Onkos Stereolabille muuten topikkia vielä olemassa?
MAAILMAN PARAS BÄNDI!
[quote:729a514295="leposi"]MAAILMAN PARAS BÄNDI!
Viive?[/quote:729a514295]
- Candy Darling
- Isebel´s Pain
- Supperheads
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Edellisten ohella Jokke Seppälä.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Wesley Willis
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Husky Rescue. Olin vakaassa uskossa, että se on jotain melko yhdentekevää fiilistelyä, mutta eilen Leena soitti radiossa jonkun uuden biisin, joka kuulosti varsin hyvältä tyttöpopilta. Onko bändi muuttanut linjaansa, ovatko käsitykseni olleet ihan vääriä vai häh?
EBBA GRÖN!
---
Husky Rescue. Olin vakaassa uskossa, että se on jotain melko yhdentekevää fiilistelyä, mutta eilen Leena soitti radiossa jonkun uuden biisin, joka kuulosti varsin hyvältä tyttöpopilta. Onko bändi muuttanut linjaansa, ovatko käsitykseni olleet ihan vääriä vai häh?
Varmaan ovat muuttaneet linjaansa. Livenä olivat reilu vuosi sitten ainakin niin jonninjoutavaa hissielektrosoulia, ettei siitä edes muista enää mitään.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
EBBA GRÖN!
Väännä ihmeessä. Itse en ole bändiä kuullut, mutta Thåströmin sooloista olen etenkin livenä tykännyt... Thåströmille on muuten kait otsikko eli vois ehkä muuttaa sen nimen Thåström/Ebba Grön
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:3410f0f08d="lintumies"]Husky Rescue. Olin vakaassa uskossa, että se on jotain melko yhdentekevää fiilistelyä, mutta eilen Leena soitti radiossa jonkun uuden biisin, joka kuulosti varsin hyvältä tyttöpopilta. Onko bändi muuttanut linjaansa, ovatko käsitykseni olleet ihan vääriä vai häh?
Varmaan ovat muuttaneet linjaansa. Livenä olivat reilu vuosi sitten ainakin niin jonninjoutavaa hissielektrosoulia, ettei siitä edes muista enää mitään.[/quote:3410f0f08d]
Ennakkokuunteluttivat baarissa viikonloppuna, ja hississä ne on vieläkin. Debystä tosin tykkäsin, tuosta en ainakaan makustelun perusteella juurikaan. Postrokjumitusta kans!
I love you and dream about the Führer
Perustakaa joku The Cannanesille otsikko!!
Varikset komentavat
Thåströmille on muuten kait otsikko eli vois ehkä muuttaa sen nimen Thåström/Ebba Grön
olisko noin? mutta eikös samanties Ebba Grön/Thåström? muistan tosiaan tykänneeni ebba grönin joistain biiseistä, en kyl enää muista... 800 grader ja mamma pappa barn ja mitä niitä oli... varmaan ekalta levyltä?
[quote:a57c8f7284="Alxity"]Thåströmille on muuten kait otsikko eli vois ehkä muuttaa sen nimen Thåström/Ebba Grön
olisko noin? mutta eikös samanties Ebba Grön/Thåström? muistan tosiaan tykänneeni ebba grönin joistain biiseistä, en kyl enää muista... 800 grader ja mamma pappa barn ja mitä niitä oli... varmaan ekalta levyltä?[/quote:a57c8f7284]
Ei tuolle varmaan muuten sittenkään ole otsikkoa, mutta jossain otsikossa olen siitä jauhanut. No ihan sama, pannan perustaen topic ja loogisuuden nimissähän se nimi pitää toki olla psykokarkin ehdottamaa muotoa.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Petollinen bändi, koska pari hyvää biisiä sen hisseilyn seassa. Nyt kun vielä muistaisi niiden parin nimen, jotta vois vaikka ostaa ne sinkkuna tms.
[quote:0270b03939="lintumies"]Husky Rescue. Olin vakaassa uskossa, että se on jotain melko yhdentekevää fiilistelyä, mutta eilen Leena soitti radiossa jonkun uuden biisin, joka kuulosti varsin hyvältä tyttöpopilta. Onko bändi muuttanut linjaansa, ovatko käsitykseni olleet ihan vääriä vai häh?
Varmaan ovat muuttaneet linjaansa. Livenä olivat reilu vuosi sitten ainakin niin jonninjoutavaa hissielektrosoulia, ettei siitä edes muista enää mitään.[/quote:0270b03939]
En itsekään tuota uusinta levyä ole kuullut, mutta lukemani haastattelun mukaan bändi on tosiaan uudemmalla levyllä pyrkinyt edellistä enemmän "bändimaisempaan soundiin".
Ja joo, se eka levy oli tosiaan aika tylsä.
[quote:1bb6370322="jookcha"]Wesley Willis
[/quote:1bb6370322]
ROCK OVER LONDON, ROCK ON CHICAGO!
Perustakaa joku The Cannanesille otsikko!!
Eikös noille aussibändeille oo jo oma otsikko?
ime röhmyä
Varikset komentavat