You are not logged in.
Pages: 1
.
Last edited by kulkiya (14.03.2015 01:44)
Oikein hyvä! Kiitti!
bzort glorf bööth
tilausta lähtenyt pariinkin osoitteeseen, ehkä joku päivä tärppää
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
ostakaas tää hei tyypit, aivan mahtava zine, paljon asiaa. tosin yksi meitsin kirjoittama juttukin mut älkää antako "sen" häiritä
Täältäkin kehut, aikamoinen lukupaketti. Vashti Bunyanin haastis oli erinomainen. Siinä oli jotenkin tosi mukava sävy siinä keskustelussa, johtui varmaan osaltaan Juuson asiantuntemuksesta ja hyvistä kysymyksistä. Ja plussaa siitä, että ulkkishaastista ei ole lähdetty kääntämään, mä ainakin mieluusti luen keskustelut sillä kielellä millä ne on käyty. Ylipäätään paljon kiinnostavia aiheita lehessä, ja esim. new age artikkeli olis voinu olla paljon pidempikin. Joku vois muuten tehdä jutut Sky ja/tai Innovative Communications lafkoista? (itellä on kummankin katalookissa niin paljon aukkoja että ei viitti alkaa räpeltämään).
Sen verran mussuttaisin että musta on aina hauska tietää kuka minkin jutun on kirjoittanut, kun kuitenkaan lehden linja ei ole täys anonyymius. Vai olivatko kaikki allekirjoittamattomat jutut JP:n tekemiä?
Mut joo, hieno ja aihevalinnoiltaan aika omaperäinen zine.
organizing the boy scouts for murder is wrong
tää on muuten vuoden paras zine, parempi ku uusin mutiny!
ostakaa nyt tai itkekää lopun ikäänne
Toivottavasti viides numero ennättää vielä ilmestyä!
bzort glorf bööth
Kahlasin uuden numeron läpi tossa viikonloppuna.
Rahoille vastinetta piisas. Aika hitosti tekstiä ja suurin osa mielenkiintoista.
Suosittelen
mulla on pari ideaa mistä vois koittaa jotain tekstiä räpeltää seuraavaan numeroon mut ans kattoo ny
sain mäkin oman kipaleeni vihdoin ja onhan tää hitto paras numero tähän asti ja muutenkin aika paukku, ihanaa että on tällaista olemassa!
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Hei toi nelosnumero puuttuu multa. Oisko tässä lähiaikoina mitään tapahtumia, mistä voisin ostaa sen?
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Hei,
en oo saanu viel omaani vaikka joku yli viikko sitten oon maksanut jo ja postia odottelen!!!!!!!
Oon kans sähköpostia koittanut laittaa mutta heitti bumerangina takaisin.
Eat your greens, especially broccoli.
No eihän sitä tullu lähettyä mihkään Tampereelle. Tuntuu tyhmältä käyttää jotain postia samassa kaupungissa (vaiks toisaalta sehän ois vaan työllistävää) joten piän peukkuja, että niitä ois vielä jälellä, kunhan nähään jossain! Outa-lehti on hyvä, luetutin aina vierailijoillekin vanhoja painoksia sillonku oli niin iso koti, että sinne mahtu vierailijoita.
Vieläkö on jäljellä? Ensi viikonloppuna olen tosin Jyväskylään tulossa, joten voin sieltä kirjakaupastakin käydä kyselemässä...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Kuka luetuttas mulla kahta ekaa numeroa?
bzort glorf bööth
Jes, mäki oon loppuviikosta Jyväskylässä, joten sillähän se hoituu (toivottavasti ei loppuunmyy ennen sitä)!
Kuka luetuttas mulla kahta ekaa numeroa?
Voisin ehkä myydä jos samalla ostat kolmosnumeron?
hiirimattona wrote:Kuka luetuttas mulla kahta ekaa numeroa?
Voisin ehkä myydä jos samalla ostat kolmosnumeron?
Oikeastaan haluaisin samalla myydä myös Virta-lehden
Kiinnostasko koko paketti?
Millaista hintaa ajattelit? Kolmonen ei kyllä kiinnosta, koska mulla on jo kaksi (2) kolmosta. Voin toki ottaa mukaan, jos kauppa on kiinni siitä.
bzort glorf bööth
Millaista hintaa ajattelit? Kolmonen ei kyllä kiinnosta, koska mulla on jo kaksi (2) kolmosta.
Voin toki ottaa mukaan, jos kauppa on kiinni siitä.
Ottaen huomioon että COLLECTOR'S ITEMS nii miten ois 12 e kaikki tämä incl. postit?
Passaa! Laitan sähköpostia myöhemmin illalla.
bzort glorf bööth
Passaa!
Laitan sähköpostia myöhemmin illalla.
Laitettu
bzort glorf bööth
Toivottavasti viides numero ennättää vielä ilmestyä!
Tämä täytyy tilata pikimmiten.
bzort glorf bööth
Hieno kansi! Lupaava sisältö!
Voesin hakea Combatista kun muutenkin asiaa.
Haettu, vaikuttaa hyvältä.
Pitää hoitaa
.
Last edited by kulkiya (14.03.2015 01:45)
Pages: 1