You are not logged in.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
.peuL,
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
hakusanoilla "world's biggest respect"
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Tuli valmis mut ei tää ollukaan kovin hyvä näin, viilaus jatkukoon.
Älä päästä painiks sitä
Kyä kannatti. Ny jytisee
Älä päästä painiks sitä
Mä voin laittaa jo nyt raporttia mixtapesta:
"Joo, ihan paska. Feidit oli jumalattomat, mixi ei toiminut yhtään ja maksoi vitosen! Vittu! Ja sitten kun pääsi "sisään", kaikenlaisia muotibellejä oli niin paljon, että oksetti koko ajan. Just sellaisia, kyllä te tiedätte, haluu vaan näyttäytyä uuden hipsteribändin mixillä ja musiikki ei kiinnosta yhtään. Eiks ne tajua, että tää on hartaustilaisuus, ei mitkään juppibileet?!
Kannet oli järjestään perseestä (kas kun ei ylösalaisin!), soundit oli hirveetä mössöä, mistään ei saanut mitään selvää. Miksi miksata tollasia biisejä, kun sitten pilataan ensin laskemalla trendihomot sisään ja sitten raiskaamalla miksaukset tollasessa tilassa noilla soundeilla? Ei mitään järkee.
Puolenvaihtoa sai odottaa kuin Neuvostoliitossa autoa, ja palvelukin oli yhtä vittuilua. Ja hinnat oli sikamaista riistoa! Ruokaa oli kuulemma myynnissä, mutta sinne jonotti tätä trendipelleväkeä niin paljon, että ei mitään toivoa edes yrittää. Hinnat oli kanssa niin törkeitä, että en ois ostanut muutenkaan mitään. Ja vegaanisafkat loppui vartin yli kolme, joten mun vegaanikuukautta viettävä frendi ei saanut mitään safkaa sitten. Järsi koko illan kengännauhoja, menikö vähän festarit (ja nauhat!) pilalle.
Toivottavasti tää miksataan jossain muualla ensi vuonna ja vähän eri otteella. Tässä oli ihan selkeä rahastuksen maku, mutta ei toi tuntunut Helsinki 10:n kanta-asiakkaita häiritsevän, kunhan sai näyttäytyä frendien kanssa kuuntelemassa seuraavaa uutta coolia juttua. Vittu mä kuulin, että joku niistä sanoi, että "tää SECRET VAPPUMIX 2012 on Vilungin uus projekti." Pieniä urpoja!"
Vuoden nuori muotoilija.
MUISTAKAA PERJANTAI LÄHETYSDEDIS
kandee ehk jo aiemminkin jos haluaa olla satavarma et perillä maanantaina, ettei käy miksitön vappu sadbanana
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
postissa jo AJAT SITTE
Toivottavasti mulle kolahtaa maanantaina, jotta jos "pääsen" ylitöihin vappupäiväksi niin onpahan jotain mitä luukuttaa IHAN VITUN LUJAA hulinan keskellä.
Toivottavasti mulle kolahtaa maanantaina, jotta jos "pääsen" ylitöihin vappupäiväksi niin onpahan jotain mitä luukuttaa IHAN VITUN LUJAA hulinan keskellä.
pitää yrittää osua kyytiin kun sä luukutat!
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Mixi vieläkin tekemättä Nyt pitäis vähän ryhdistäytyä.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
heikko hämäys
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Miksi tuli 5 minuuttia ennen kuin pitää lähtee töihin. Just ehti ripata ja siirtää mp3-soittimelle
Älä päästä painiks sitä
Ihana kukkainen mixi löytyi aamulla lehden alta postilaatikosta. Unohin eilen katsoa lootan
Laitetaan soimaan
hyvin alkaa, pitääkö tässä jo aamupäivästä korkata
hieno kaari, oiva yhtenäinen mixi, huuruisiin tunnelmiin toki päädyttiin. Kohta uusix ja "analyysi" joka tosin ei oo helppo kun tunnistin ehkä 3 biisiä
"Se" oli "tullut": Kuuntelen lähipäivinä
jos ei tuu maanantaina ni päitä putoilee ja kaikkien vappu pilalla
jos ei tuu maanantaina ni päitä putoilee ja kaikkien vappu pilalla
tälläkin kertaa perinteinen "ei mixiä ajoissa" -elämys.
COME ON
laittasin centerin mut sit kostona saan jonkun "koko sukuni kuoli viime viikolla,
ja olin 14 tuntia päivässä töissä kodittomien lasten hoitolassa, sori että unohtui" -viesti
ja mua hävettää ihan saatanasti että oon niin pikkumainen.
no mut oon sit.
muutenki vituttaa että kesä tule edit: ja mixille olis ollu käyttöä. kaupunkiin saapuvat lähikuntien tyypit jotka eivät
muuten kaupungissa liiku ja kolmen kuukauden ajan kotikaupunki tuntuu täysin vieraalta.
turussa tää on vielä pahimmillaan kun tää on niin pieni paikka. vapusta se lähtee.
"elämän ääniä ja melskettä" joka perustuu täysin dokaamiseen ja turismiin.
elitismi on vitun jees.
Last edited by MMM (30.04.2012 14:10)
Vesuri tuli teroitettua turhaan, mut voin lainata MMM:lle päidenpudottelua varten.
Pinkki vappumixi oli eteisessä odottamassa kotiin saapumistani
Taidan jo tietää keltä se on, mut kuunnellaan ny ensin ennenku
Tuli!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
sama
Vaikka just musaväsymyksestä valitinkin, niin tää vappumixi on kyl ilahduttanut suuresti. Tack för det, GINTSU
Soulii ja poppii, just hyvä kevätkattaus. Ja jos niinku ryhdytään arvottamislinjalle, niin saamistani mixeistä tää on puhtaasti musan osalta kaikista eniten ollut mun makuun. (Ei sillä et se ois yksiselitteisen hyvä asia, koska onhan hauskaa kun tulee sellaista musaa jota ei muuten tuu kuunneltua.) Pelkästään PARASTA MUSAA alusta loppuun, tätä tulee varmasti kuunneltua aika ahkerasti jatkossakin.
Laitetaas biisilistakin:
Dizzy Gillespie: Matrix
Lou Ragland: I Travel Alone
Nick Allen: Hard Way To Go
Little Ann: Deep Shadows
The Three Degrees: Collage
Frankie & The Classicals: What Shall I Do?
Moondog: A Duet - Queen Elizabeth Whistle and Bamboo Pipe
The Beach Boys: 4th of July
Bonnie Dobson: Bird of Space
Catherine Howe: Nothing More than Strangers
The Hardy Boys: I Can Hear the Grass Singin'
Burt Bacharach: Pacific Coast Highway
The Isley Brothers: Why When Love Is Gone
Sister Sledge: Love Don't Go Through No Changes On Me
The Righteous Brothers: It's Up To You
Ennio Morricone: L'assoluto naturale
Sly & The Family Stone: This is Love
Love Unlimited: Under the Influence of Love