You are not logged in.
Mikäs juttu toi nyt Aika vanha näköjään, mut parhautta toki!
Split Craniumia saa nyt näemmä Ektrolta. Älppäri on kyllä saamarin kallis, jospa sitä suosiolla hankkis CD:n.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Mikäs juttu toi nyt Aika vanha näköjään, mut parhautta toki!
joo, vanhasta tulva-lehdestä.
Mika: Se on ihan perinteistä, menet kauppaan ja ostat siitä vaan, ja sipsei ja karkkii, ja nykyää mä oon ostanu aina greippejä. Päiväs kun vetää yhden greipin niin tekee terää, ja nuudeleita.
L: Ne aiheuttaa syöpää.
Mika: Jaa, emmä sitten enää syö.
Tälle kyllä
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
nuorgamin arvio lehtisalon uusimmasta soolosta: Jussi Lehtisalo Interludes for Prepared Beast
ja tosiaan toi pizzajuttu kiinnostais mitähän jussi tykkää hot dog stuffed crustista ja ilmaisesta mustard drizzlesta
mannerta oli kuulemma hetki sitten ektron kaupassa
tiettävästi pari forumistia ehti hankkia
oisit nyt täällä mainostanu niin oisin itekin mahdollisesti ehtiny
En kerenny ku kuumotti niin, SORI
...niitä oli kai myynnisä 4-5 kpl
tuntuu että suurin osa record store dayn asiakkaista menee paikalle juuri ton takia
sentään aika hyvät tsäänssit poistaa animal collectiven 12" lohdutukseksi, sitä kai ei kukaan muu enää halua
toi uus circle-paita on muuten aika siisti:
Sain ostettua kait. Ainaki tilausvahvistus tuli
Eipähän tarvi lähtä krapulassa Äksän rahastusriehaan
Kiitos kissan :n, että heräsin näin aikaisin, pitää ostaa illaksi katkarapuja
mannerta oli kuulemma hetki sitten ektron kaupassa
tiettävästi pari forumistia ehti hankkia
Lehtisalo sanoi kyllä että tota tulee jossain vaiheessa Ektrolle enemmän. Pitänee kysellä vielä tarkemmin.
http://www.bluecollardistro.com/hydrahe … h=4&store=
Olis nyt tilattavissa täälläkin. Kolmea erilaista versiota saatavilla.
J
Jussi kerto eilen, että saa Mannerit tullista vasta ens viikolla (maananataina kai?) ja pistää niitä sitten Ektroon lisää myyntiin. Määrä eikai ole huikea, mutta kumminkin.
Ny on Ektrolla taas myynnis.
lintu joe
lintu joe
Ja tuo ei edes ole levyn parhaita biisejä (piti nyt ostaa Manner lohdutukseksi kun Mynah Birdsin seiskatuumaisia ei oltu Äxään saatu yhtään, mutta Tampereella Mannerta oli vielä kymmeneltä ainakin useampia). Todella kova levyvuosi taitaa tällä rintamalla olla käynnissä.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
siis tota on erivärisinä vinyyleinä? itsehän sain perusmustan
mut äxässä aika iso nippu, ainakin viel aamulla. b-puoli just kuuntelussa ja new fantasy ja mustaa kultaa toistaiseksi parhaat biisit
siis tota on erivärisinä vinyyleinä? itsehän sain perusmustan
mut äxässä aika iso nippu, ainakin viel aamulla. b-puoli just kuuntelussa ja new fantasy ja mustaa kultaa toistaiseksi parhaat biisit
Lukihan siinä levyn päällä tarrassakin minkä värinen levy on. Itsekin tosin tajusin asian vasta kotona. Punainen tuli valittua.
<@DBGene> senkin karkki
Lukihan siinä levyn päällä tarrassakin minkä värinen levy on. Itsekin tosin tajusin asian vasta kotona. Punainen tuli valittua.
ei tossa mitään semmosta lue
Alxity wrote:Lukihan siinä levyn päällä tarrassakin minkä värinen levy on. Itsekin tosin tajusin asian vasta kotona. Punainen tuli valittua.
ei tossa mitään semmosta lue
Jaa... Kyllä mun mielestä mun versiossa luki, mutta olen toki heittänyt jo muovikuoret ja tarran niitten mukana roskiin, joten en pysty enää asiaa tarkistamaan. Nyt kävi näin
<@DBGene> senkin karkki
itsehän avasin vain sen sillee että sai levyn ujutettua pois, tarrassa lukee näin:
HYDRA HEAD RECORDS HH666-240 HYDRAHEAD.COM
CIRCLE MANNER
FINLAND'S INDOMITABLE CIRCLE RETURN WITH
A DILATING DOSE OF NWOFHM/AVANT-AOR.
Limited Vinyl Album. 6 songs. 40 minutes. Thank you. Kiitos.
itsehän avasin vain sen sillee että sai levyn ujutettua pois, tarrassa lukee näin:
HYDRA HEAD RECORDS HH666-240 HYDRAHEAD.COM
CIRCLE MANNER
FINLAND'S INDOMITABLE CIRCLE RETURN WITH
A DILATING DOSE OF NWOFHM/AVANT-AOR.
Limited Vinyl Album. 6 songs. 40 minutes. Thank you. Kiitos.
No kävin sitten dyykkaamassa... Tuon tarran alla oli mun vinyylissä toinen tarra, jossa luki jotain "Red Eyed Vinyl" tms...
<@DBGene> senkin karkki
no pl, nyt kävi näin
Mä otin ihan suosiolla mustan, vaikka olisi ollut punaistakin tarjolla.
Hydra Head kertoi seuraavaa jälleenmyyjille/Ebayrunkkareille:
The vinyl colors equally match the aesthetic; we would tell you which ones are most limited, but we don't want to ruin the surprise.
Mut hyvä levy, vanhahkoa progetunnelmointia, unohtamatta niin viime aikoina tuttua heviflirttailua. Rättö vois vaan rajoittaa tota elämöintiä ja säästää sen Rättö&Lehtisalolle
Taisin ostaa just vikan tuolta Ektrolta.
Tilaukseen meni. Onhan toi 29e posteineen kohtuullisen sairas hinta, mut tää on tätä
Svartille pitäisi tulla noita myyntiin lähiaikoina.
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.