#691 19.04.2012 23:57

shanks
Banned
Registered: 13.06.2005
Posts: 24,979

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

^aika vähän on kyllä alan miehiä jengissä

Kausi League Two:ssa päättyi lopulta ylivoimaiseen voittoon. Saldo oli 32-9-5 96-39 105. Ei siis hirveästi tullu laskua edelliskauden saldosta sarjaa alempana. Voitin myös Johnstone Trophyn, joka on siis tarkoitettu League One ja Two jengeille.

Kolme pelaajistani valittiin myös MM-kisoihin. Pari kanukkia ja yks walesilainen. Rahaa hankintoihin ei ole mut pitää yrittää hommailla ilmaissiirroilla ja lainoilla taas miehiä. Palkkabudjettia pitäs kyllä vähän karsia mut katellaan nyt kun tapana on pitää aika isoa rinkiä lopulta kun näissä lädisarjoissa on niin paljon ja usein pelejä, että ei samalla avauksella oikeen pysty putkeen montaa peliä vetämään.

Offline

#692 20.04.2012 02:27

kissa 8D
en halua olla pentti linkola
From: missä palaa?
Registered: 12.12.2006
Posts: 6,074

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Vähän alkaa tylsiä nyt. Ei ole vielä kymmentäkään pelivuotta mennyt icon_sad

Young Boysissa siis aika monta mestaruutta putkeen ja sitten Dortmundiin - joka sattuu olemaan parent club ensinmainitulle - jossa ekan VPK-kauden kolmossijan jälkeen mestaruus ja ekalla kaudella vieläpä CL-finaaliin ottamaan turpiin.

YB on aika vitun rikas koska on myynyt kaikki mun hankkimat pelaajat ja pykää just 89 miljoonan stadikkaa. Harmi vaan että hankkivat niillä rahoillaan ihan tajuttoman huonoja pelaajia. Voittavat toki mestaruuksia tuollakin tyylillä.

Dortmundissa on talous ihan hyvällä mallilla mutta välillä tuntuu olevan pelaajien hankkiminen vaikeaa. Oikeaa pakkia ei todellakaan löydy vaikka pulittaisi 25 miltsiä. First world problems icon_sad

Last edited by kissa 8D (20.04.2012 02:37)

Offline

#693 20.04.2012 13:43

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,555

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Hommasin Litmasen vahvistamaan joukkuetta. Saas nähdä. Mullakin on tosi iso joukkue juuri samoihin syihin vedoten kuin Shanks. Kauheesti on pelejä brittidivarissa. Tällä hetkellä heikot lenkit on laitapakit ja hyökkäys. Tai kun pelaan kolmella kärjellä niin rosterissa pitäisi olla viisi pelaajaa melkein. Mulla on vain yksi lainapelaaja tällä hetkellä, joten sitä kautta ajattelin hakea näihin vahvistusta vielä tässä kauden kynnyksellä. Jostain liigajoukkueen reservistä täytyy kattella.

Offline

#694 21.04.2012 12:49

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,555

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Litti on ollut kyllä kova harkkakaudella. Kolmessa pelissä kaksi maalia ja yksi syöttö. Tavoitteena maalikuninkuus.  glasses

Offline

#695 30.04.2012 13:55

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,555

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Äh, jotenkin rupes kyllästyttämään toi Notts County -peli. Alotan ehkäpä uuden taas kerran Fulhamilla. Saas nähdä, että palaanko vielä joskus tohon Countyllä potkimiseen. Hyvin toki olin jo asettautunut siihen Championshipin keskikastiin.

Offline

#696 01.05.2012 09:32

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,555

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Kah, alotin tosissaan uuden pelin Fulhamilla. Niillä on tosi kiva joukkue pelata. Hommasin Diarran ilmaissiirrolla, koska DMC vaati vahvistusta eikä ollut tuo siirto ehtinyt muuten tähän päivitykseen. Sitten otsin parilla millillä sellainen mielenkiintoisen kolmoshyökkääjän kuin Amr Zaki. Saas nähdä. Mutta kyllä se tulee tarpeeseen, koska jos eååhliigassa ja maan cupeissa pärjään niin joukkue täytyy olla iso eikä Andy Johnsonin koko kauden ehjyyteen voi perustaa. Tässä ei paljon treenimatseja vedellä, kun kausi alkoi heti kesäkuun lopulla färsaarelaisia vastaan eååhkarsinnoissa. Ekaa osaa en edes saanut itse pelata. Helposti on kaatunut Metalurgs ja Hajduk. Neljännellä kierroksella harmikseni joudun pudottamaan suomalaisen Hongan. Mutta HJK:llä on vielä saumat päästä saman skaban lohkoihin kun se kohtaa Sparta Prahan. Mutta liiga ehtiikin jo alkaa ennen tuota neljättä karsintakiekkaa. Jännittää!

Last edited by leposi (01.05.2012 09:33)

Offline

#697 02.05.2012 14:45

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,555

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Olipa Honka kova vastus. Voitin ekan osan kotona tosi nihkeän esityksen jälkeen 2-1. Tokassa osaottelussa Honka teki ekan maalin ja meinasi tulla paniikki, mutta onneksi sain tasoituksen nopeasti ja menin johtoon myös muutaman minuutin sisällä. Siitä alkoikin sitten avoin peli ja ottelu päättyi lopulta 3-4. Myös HJK tippui lohkoista vierasmaalisäännön perusteella. Harmi. Az, Mainz ja Maribor tuli samaan lohkoon. Ja jotain jännää tapahtui CL:n puolella, kun näyttää siltä että Bayern pelaa eååhliigassa. Udinese tiputti ne lohkopeleistä.

Muuten kausi on mulla alkanut aika vaihtelevasti. Puolustus ei oikein pidä ja joka pelissä tulee takaisku. Silti kausi on alkanut 1-0 tappiolla QPR:ää vastaan ja juuri ennen eååhpeliä voitin Liverpoolin kotikentällä. Eiköhän tässä sijaa 7 lähdetä tavoittelemaan.

Offline

#698 04.05.2012 14:24

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,555

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Nyt menee kyllä lujaa. Amr Zakin johdolla tässähän voi tapahtua vielä mitä tahansa. 12 liigakierroksen jälkeen olen sijalla 6. Carling Cupissakin jo puolivälierissä, kun City kaatui viime kierroksella huiman ottelun jälkeen 5-3 jatkoajalla. Zaki on paukuttanut 14 pelaamassaan ottelussa 18 maalia. Hyvä parin millin hankita.

Offline

#699 04.05.2012 14:49

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,555

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Eiköhän toi Zaki sitten loukkaannu vakavasti seuraavassa matsissa. On poissa 3-4 kuukautta.  icon_rolleyes

Offline

#700 07.05.2012 14:39

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,555

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Puolen kauden raportti: Välillä menee liian hyvin, kunnes tulee vieraspeli ja tuhnu. Eli siis yli odotusten on mennyt kausi. Kotikentällä ei kukaan ole hyppinyt vielä nenille: 8 voittoa ja 2 tasuria 10 ottelussa. Vieraissa sitten 2 voittoa, 3 tasuria ja 4 tappiota. Olen tällä hetkellä kuudentena liigassa kun lähes kaikilla on 19 ottelua pelattuna. Liverpool hengittää niskaan viiden pisteen takaa ja edellä on Chelsea, ManU, Spurs, City ja Arsenal, kaikki kuuden pisteen sisällä minusta. Eli mestaruus olisi ihan hyvin vielä mahdollinen, mutta kun mulla on kaikki kärkijoukkueet, paitsi Chelsea, vieraspeleinä keväällä, joten turha kai sitä sellasesta on edes unelmoida. Jos nyt eååhkentille edes pääsisin.

Carling Cupissa olen semifinaalissa Sunderlandia vastaan ja FA Cupissa eka koitos on Wolvesia vastaan. Eååhliigassa voitin lohkoni pupeltaen vain yhden tasurin. Ekalla pudotuspelikiekalla vastaan asettuu Ranskan liigan kakkonen PSG ja tokalla sitten Ajax tai Olympiacos.

CL:ssä tapahtui aikamoinen ihme, kun romanialainen Otelul pääsi kovasta lohkosta jatkoon. Lohkossa oli Leverkusen, Milan ja Valencia. Romanialaiset eivät päästäneet maaliakaan muille paitsi Milanille kahdessa pelissä yhteensä neljä. Muuten 0-0:aa joka matsi ja sitten vikassa jatkopaikan ratkaisseessa pelissä voittivat Leverkusenin 1-0.

Offline

#701 08.05.2012 09:49

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,555

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Eniten Fulhamissa ahdistaa toi talous, joten tulosta on melkeinpä tehtävä. Ensi kaudella alkaa velanmaksu ja joka kuukausi menee yli 800 tuhatta puntaa sinne, orkl. Hasitan omistajan vaihtumisen parin kauden sisällä ja sitten saan kuitenkin kenkää. Pakko päästä Champions Leagueen! tongue

Last edited by leposi (08.05.2012 09:49)

Offline

#702 10.05.2012 09:58

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Registered: 12.06.2005
Posts: 10,010
Website

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Herefordilla mennään edelleen, kauden 2013/14 kevät menossa, ja League Onen playoff-paikoissa roikutaan tiukasti kiinni. Suora nousukin on vielä mahdollista, mutta viime aikoina on tullut vähän turhan monta tasuria. FA Cupissa pääsin peräti kuudennelle kierroksella, josta Hull meni niukasti jatkoon, tosin vasta uusintapelin jälkeen, ennen tätä olin tipunnat mm. Aston Villan (sekin uusintapelin jälkeen). Äsken tuli myös voitto siitä Paint-cupista, vai mikä se nyt olikaan, eli noiden jäljiltä tilit on ekaa kertaa plussalla sitten pelin aloittamisen.  peuk

Joukkueeseen oon saanut naarattua aika hyvin vahvistuksia, esmes. Paska-Parikan (joka on jopa pari maalia jo saanut tehtyä) ja Mannströmin joka aika hyvin riplailee laidallaan. Keskikentällä dominoi kaksikko Paul Thirlwell & Lucas Correa (helvetin hyvä pelinrakentaja, pärjäisi varmaan valjussakin). Pulustusta joutuu kyllä vahvistamaan aika paljon jos Championshipiin noustaan, mutta se on sitten kesän murhe se  ff


SOSDO MASSA KOMOROSSA

Offline

#703 10.05.2012 11:03

kuninkees
Member
From: H-Kaupunki
Registered: 21.12.2009
Posts: 806

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Oon pelaillut tässä harvakseltaan FM10:ä HJK:lla ja nyt mennään kevättä 2013. Raitala, Medo ja Ring on myyty isoilla rahoilla ulkomaille, mutta ihan hyvä iso rinki on kasassa. Mestaruudet on olleet vielä aika löysässä tällä joukkueella, mutta europeleissä ei ole tullut isompaa menestystä. Toissa kaudella kävin ottamassa pahasti kuokkaan eurooppaliigan lohkovaiheessa.

Puolustukseen on noussut nuoria nimiä kuten O'Shaughnessy ja Ville Piipponen. Keskikentän avaus on 4-4-2 taktiikalla varmasti liigan kovin: Bah-Lletget (italialainen löytö)-Westö-Mika Ojala. Vaihtoehtoina löytyy vielä Petrescu, Schuller, Muinonen ja uusin tulokas Gilles Sunu. Kärjessä häärää edelleen pari Pelvas ja Parikka. Pelvas iskee maaleja ihan sikana, mutta on ollut jo pari kertaa pitkään loukkaantunut. Joukkueesta löytyvät myös Hongasta kaapattu Tim Väyrynen ja vanha kunnon Wusu.

Jos sitä tällä kaudella pääsisi taas €ooh-matseissa pidemmälle. Medon menetys teki toissa kauden jälkeen isoimman loven joukkueeseen, mutta sitä on nyt saatu pikkuhiljaa paikkailtua. Tällä hetkellä suurin kiinnostus maailmalla on ollut Ville Piipposta kohtaan, mutta ainakin vielä poju on saatu pidettyä klubissa.

Työtä tarjottiin kertaalleen Stoken peräsimessä, mutta jätin ottamatta sen. Eurogloorian metsästys klubilla on hauskempi haaste nyt.


The only one who could ever reach me was the son of a pizza man

Offline

#704 11.05.2012 11:09

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Registered: 12.06.2005
Posts: 10,010
Website

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Vituttaa vieläkin nuo lädimaan työlupajutut. Newcastlessa kolme kautta palloillut toppari (joka pelasi yhteensä noin viidessä pelissä), jolla on plakkarissa n. 35 maajoukkuepeliä Etelä-Afrikalle ei tietenkään saa työlupaa kun olin free transferilla hankkimassa. Mitenköhän vitussa Newcastle sen sitten aikoinaan sai; key player olis mulle ollu  center


SOSDO MASSA KOMOROSSA

Offline

#705 14.05.2012 16:06

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Registered: 12.06.2005
Posts: 10,010
Website

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Dickson Etuhu sentään suostui tulemaan nälkäpalkalla keskikenttää vahvistamaan  peuk


SOSDO MASSA KOMOROSSA

Offline

#706 14.05.2012 19:49

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,555

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Prakk wrote:

Dickson Etuhu sentään suostui tulemaan nälkäpalkalla keskikenttää vahvistamaan  peuk

Sillä on kova potku. Kaukolaukauksia vaan! Yks menee kaudessa. peuk

Offline

#707 17.05.2012 12:31

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,555

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Huh, olipa hurjat pari matsia. Eka tipun jatkoajalla eååhliigasta vierasmaalisäännön perusteella PSG:lle. Ja heti perään Wembleyllä Carling Cupin finaali, jossa johdin jo ekan jakson jälkeen 3-0, mutta puppeloin sitten lopulta lisäajalla johtoni ja 3-3 tilanteessa mentiin jatkoajalle. 115 minuutin kohdilla Kelly otti punaisen ja painostin hurjasti sen reilun viisi minuuttia, mutta en päässyt ylärimaa lähemmäksi, Reina oli kaiken edessä. Sitten tuli pilkut. Diarra veti ekan ulos stadionilta, mutta sitten ryhdistäydyin: Pog, Ruiz ja Duff osasivat. Voitin pilkut 3-0. Poolilta eka meni ohi, toinen tolppaan ja lopulta Suarez pupelsi kans monta metriä yli maalin. Fa Cupissa olen vielä mukana ja liigassa olen vielä mukana taistelemassa CL-paikasta. Jännittää!

Last edited by leposi (17.05.2012 12:33)

Offline

#708 21.05.2012 10:45

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,555

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Huh huh, menetin juuri teoreettiset mahdollisuudet cl-paikkaan, kun hävisin Tottenhamille 4-3. Oli pakko yrittää lopussa 3-3 tilanteessa kaikki hyökkää -taktiikalla, koska vain voitolla oli merkitystä. Mutta en päässyt ylärimaa lähemmäksi ja ne teki sitten tolpan ja veskan perseen kautta voittomaalin vikalla minuutilla. Kaksi matsia jäljellä ja pelaan oikeestaan merkityksettömistä sijoista 5-6 Chelsean kanssa. Olen jo eååhkentillä Carling Cupin voiton jälkeen. Hieno kausi ollut kyllä, vaikka vierasotteluissa varsinkin kärkijoukkueita vastaan ei ole ollutkaan oikein mitään jakoa. Kesällä täytyy hommailla joku kunnon toppari ja oikea laitapakki, niin homma on aika hyvillä malleilla. Ja toki pitää toivoa, että kukaan ei halua lähteä pois. Itse mestaruus on aika jännässä tilanteessa, kun tosiaan kaksi peliä jäljellä. Siellä on neljä joukkuetta kahden pisteen sisällä: Arsenal 76, Manu 75, Tottenham 75 ja City 74. Ja mie sitten 64 pisteessä. Putoamisviivallakin on hurjaa: siellä on viisi jengiä kolmen pisteen sisällä.

Offline

#709 22.05.2012 11:34

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,555

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

No niinhän siinä sitten kävin, että 5. sija tuli helposti kun Chelsea hävis molemmat ottelunsa ja minä voitin. Koitin vikassa pelissä tehdä monta maalia Wolvesin verkkoon, jotta ne olisi tipahtanut Stoken sijasta Championshippiin, mutta onnistuin vain kerran. Neljä olisi pitänyt lisää tehdä. Oli nimittäin niin tiukka putoamiskamppailu. Lopulta kolme joukkuetta jäi 35 pisteeseen, joista Blackburn ja Stoke tippuivat huonomman maalieron vuoksi. Ja sitten oli vielä pari joukkuetta siinä kolmen pisteen päässä. Hurjaa! Arsenal vei mestaruuden 82, Manu 81, Tottenham 81, City 78 ja minä Fulhamilla 73. Kelpo kausi, vaikka PSG tiputtikin mut liian aikaisin eååhliigasta ja Fa Cupissa pupelsin kvartseissa Stokelle. Athletic voitto eååhliigan ja kohta on muna-parsa finaali cl:ssä.

Offline

#710 22.05.2012 17:12

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,555

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Mielenkiintoinen kesä. Talous on lopulta aika kuralla, mutta sain heti kauden päätteeksi jostain 30 milliä ja tuhlasin sen kaiken heti, koska haluan rakentaa joukkueen, jolla voi jopa voittaa mestaruuden muutaman vuoden sisällä. Hommasin muutamia mahdollisia superjunnuja ja sitten suoraan ykköskentälliseen muutaman pelaajan: Jannik Vestergaard (19v) varatoppariksi, Douglas Costa oikeelle laidalla, koska nuori+vitun kowa ja muuten olisi mennyt Chelseaan ja sitten oikeeksi pakiksi Emmanuel Eboué takaisin Lontooseen muutamaksi vuodeksi. Ja sitten kesällä tuli vielä pari talven ostosta, eli Yaya Sanogo lupaavaksi hyökkääjäksi ja dmc:ksi Fernando. Mutta nyt sitten rahatilanteen ollessa mitä on, niin Al Fayed on astunut esiin ja suostunut pariin tarjoukseen: Dembele olisi lähdössä Valenciaan (olisin muutenkin kyllä myynyt, koska ei lopulta pelannut niin hyvin viime kaudella) ja Dempsey olisi menossa Bayerniin. Tuota en olisi kyllä hyväksynyt alle 10 millin. Nyt on lähdössä 6,75 miljoonalla. No onneksi tuli ostettua Douglas Costa ja pitää toivoa, ettei Ruiz häivy samanlaisilla diileillä vittuun.

Ja sitten kaappasin ikääntyvän Schwarzer korvaajaksi Rene Adlerin tolppien väliin ilmaissiirrolla. Nyt on maalivahtitilannekin muutamaksi vuodeksi todennäköisesti hyvällä mallilla.

Last edited by leposi (22.05.2012 17:38)

Offline

#711 25.05.2012 16:48

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,555

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Yaya Sanogo on osoittautumassa aika helkkarin hyväksi hankinnaksi, varsinkin kun oli ilmaissiirto. 5 matsia avauksessa ja pari vaihdossa, maaleja jo 9. peuk Toki 8 noista kolmessa viime pelissä

Last edited by leposi (25.05.2012 16:49)

Offline

#712 01.06.2012 03:30

kissa 8D
en halua olla pentti linkola
From: missä palaa?
Registered: 12.12.2006
Posts: 6,074

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Nyt on kyllä ylisuorittavista ylisuorittavin joukkue kun aloitin Tanskan liigassa AC Horsensissa. Eka kausihan näissä on aina silleen hempeä että peli antaa vähän löysää. Olin neljäs kun pelin alussa oli jopa jonkun verran siirtobudjettia, pari halpaa pohjoismaista pelaajaa jotka täyttivät paikkansa.

Pelaajamatsku on silti aikamoista tuubaa, positiivista on toki se että useampi pelaaja taipuu eri pelipaikoille. Eka kertaa pitkään aikaan mennään tosi tylsästi 4-4-2-muodostelmassa. Jengissä olisi kyllä ihan hyvä DM mutta ei nyt voi mitään.

Tammikuussa kahlasin läpi tulevien Bosman-pelaajien listan tiukan kamman kanssa. Löytyi superjunnuosastoa kärkeen ja puolustukseen (nykytilanne 2 tähteä, potentiaali 5) ja kovatasoinen neljän tähden MLS-toppari.

Tokan kauden alussa siirtobudjetti nolla, palkkabudjetti aika paljon miinuksella. No, myydään sitten kapteeni 600 kilolla Norjaan ja nauretaan koko matka pankkiin. Tämä rauhoitti talouden aika mukavasti. Euroliigan karsinnoissa mentiin aina viimeiseen vaiheeseen kunnes tuli noutaja huonommalta joukkueelta.

Pelaajisto on edelleen harmaata massaa ilman mitään suurempia tähtiä mutta niin vain keikutaan 10 peliä ennen kauden loppua kärkikahinoissa. Neljä seuraa neljän pisteen sisällä joten ei ehkä kannata keulia vielä mutta jos voittaja pääsee suoraan lohkovaiheeseen niin KACHING ja siitä lähtee. Mun tuurilla tietty seurajohto sijoittaa a) omiin taskuihin b) stadikkaan c) ei ainakaan siirtobudjettiin.

Last edited by kissa 8D (01.06.2012 03:36)

Offline

#713 01.06.2012 18:21

kissa 8D
en halua olla pentti linkola
From: missä palaa?
Registered: 12.12.2006
Posts: 6,074

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Joo vitut siitä mitään tullut kun hävisin pahimmille kilpailijoille.

Offline

#714 02.06.2012 03:20

kissa 8D
en halua olla pentti linkola
From: missä palaa?
Registered: 12.12.2006
Posts: 6,074

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Vasemmalla kädellä pelaamiselle  icon_lol Huomasin kolmannen kauden alussa että keskikentän turistiveteraani veti KYMMENKERTAISTA palkkaa muihin verrattuna.

Offline

#715 02.06.2012 13:23

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,555

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Mielenkiintoinen matsi menossa just ManUa vastaan. En ollut päästänyt maaliakaan viimeisessä yhdeksässä liigapelissa kunnes tuli tämä ottelu, joka on nyt puoliajalla.

Eli siis ekan 45 minuutin aikana on nähty kolmen oman maalin lisäksi kolme "oikeeta" maalia. Ihme touhua. Alotin matsin kahdella omalla maalilla kunnes manu päätti tehdä myös yhden sellaisen. Mun pelikirja on nyt täysin sekaisin. Ei mitään järkeä. Onneksi sain tolla hyvällä syysputkella vähän rakoa sarjataulukkoon. Jos mä nyt tämän matsin häviän, niin silti on eroa kakkoseen kolme pistettä. Johdan liigaa joka tapauksessa 18 ottelun jälkeen. Se on aika hienoa. Sanogo ja Douglas Costa on oikeestaan se syy, ja toki Adler on ollut maalilla aivan uskomaton.

Mut joo, rävelletään vielä toi toinen puoliaika. Mitä tahansa voi tapahtua.

Offline

#716 02.06.2012 13:35

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005
Posts: 34,555

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Jpp, kaikkien aikojen paskin ottelu. Olin päästänyt liigassa 9 maalia ennen tätä ja nyt tuli kotikentällä 1-6 turpaan. Vedot 8-25 ja clear cutit 0-3, joka kertaa jo aika paljon pupelluksesta. Hävettää.

Offline

#717 03.06.2012 22:47

kissa 8D
en halua olla pentti linkola
From: missä palaa?
Registered: 12.12.2006
Posts: 6,074

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Puolessavälissä sarjaa 9 parasta 9 pisteen sisällä. Ilmankos keikun tyyliin kuuden tasurin jälkeen kärkitaistossa. Maaliero taisi jossain 16. matsin kohdalla olla 14-9.

Offline

#718 05.06.2012 16:08

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Posts: 4,129
Website

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Mitäs mieltä olette "Grid System" -taktiikasta?
Grid System Tactic

Kyllähän tuota voisi kokeilla, vaikka aika nörtteilyltä vaikuttavat nuo algoritmit - Hulkin yhden kauden maaliennätys on kyllä aika kova (123 maalia 54 ottelussa).


"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

Offline

#719 05.06.2012 17:25

kissa 8D
en halua olla pentti linkola
From: missä palaa?
Registered: 12.12.2006
Posts: 6,074

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Loppukauden hyytyminen, saatana. Olis niin tasainen sarja (jollain 12-7-11-saldolla viiden pisteen päässä kärjestä) mutta kun ei niin ei.

Offline

#720 06.06.2012 22:03

kissa 8D
en halua olla pentti linkola
From: missä palaa?
Registered: 12.12.2006
Posts: 6,074

Re: Täällä ollaan jalkapallomanagereita

Kovia pelaajia on hankittu halvalla mutta ei ne vielä alkukaudella osaa yhteen pelata. Niukkoja tappioita koko alkukausi ja moraalit nollilla.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB