You are not logged in.
Muutama biisi puuttui levyn kahdestakymmenestä
rahat takaisin eiq
muistatko mitä puuttui?
EDIT:
luin intternetistä että kuulematta jäivät mm. suursuosikkini sunnuntai, karin syntymä ja rikkunut lintu
nyt ei harmita missaus niin paljoa
rahat takaisin eiq
muistatko mitä puuttui?
EDIT:
luin intternetistä että kuulematta jäivät mm. suursuosikkini sunnuntai, karin syntymä ja rikkunut lintunyt ei harmita missaus niin paljoa
Wikipedia väitti 2009. Ois pitänyt tarkistaa ite levystä. Tässä taas nähtiin. Karin Syntymä ja Aloha jäi ainaskin poies.
Tää olis kyllä pitänyt nähdä, varsinkin ton raportin perusteella. Nyt kävi näin. Tosin Hantan kanssa kyllä samaa mieltä siitä että biisien kannalta ei niin harmita, koska Sunnuntai ja Karin syntymä on kans meikän suursuosikkeja, mut Karin olemusta todistaa aina mielellään. Etenkin näin juhlatunnelmissa.
Last edited by Kalossimies (16.11.2011 16:37)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
rahat takaisin eiq
muistatko mitä puuttui?
EDIT:
luin intternetistä että kuulematta jäivät mm. suursuosikkini sunnuntai, karin syntymä ja rikkunut lintunyt ei harmita missaus niin paljoa
sunnuntai on ehkä maailman paras biisi
karin syntymä ja aloha tulee kauniisti kakkosena
Turussa tää tuli nähtyä Riston ja riston kans. Välispiikit turposi helposti levybiisien mittaisiksi, eli kyllä tolle reilun tunnin olisi varmaan saanut aikaa budjetoida mikäli koko levy olisi pitänyt ehtiä soittamaan. Yhtään turhaa nuottia ei Karin kitarasta lähtenyt ja sillä oli muutenkin semmonen rempseän karismaattinen, maailmaa ja musiikkibisnestä nähneen puoliammattilaisen pöhinä päällä.
Älä päästä painiks sitä
Jeeps, oli se todella viihdyttävä keikka, onneks mentiin paikalle.
Myönnettävä toki että ko. klassikkoalbumi jäänyt kuulematta, kuten suurin osa miehen levyistä. Livenä nähny varmaan kymmenkunta kertaa vuosien varrella erilaisissa tilaisuuksissa, joten ehkä kohta vois olla aika kypsä laajamittaisemmalle levytysten tsekkaamiselle.
Riston keikasta ehkäpä Riston topikissa lisää, mutta samalta vaikutti välispiikejä myöten kuin Feggyn Rumba-jutussa.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
peitsamo telkkarissa kehumassa väyrystä
On se äijä! Päätettiin mennä bar 52:een parille, mut Peitsamo pääsi yllättämään. Oli showta, tanssia ja muuta oheisdraamaa.
Ei sillä että Väyrys-diggailu nyt automaattisesti paha juttu olis, mut jo aiempien vaalien ja viimeistään nyt näiden vaalien perusteella Peitsamo sais pysyä poissa politiikasta ja keskittyä niihin musajuttuihin. Kun ei sillä oikein muutenkaan oo tuntunut olevan mitään sanottavaa noista jutuista. Periaatteessa toki kiinnostumiselle ja varmasti lähtenyt noihin hommiin suuremmalla palolla mitä joku Juha Mieto, mut emmätiä.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Kari Peitsamo Road Hogs: Rautahepo
Julkaisupäivämäärä: 21.03.2012.
Kari Peitsamo Road Hogs julkaisee uudistetulla kokoonpanolla kakkosalbuminsa. Bändissä musisoivat Peitsamon (laulu, kitara) lisäksi Sande Vettenranta (rummut) ja Miki Peltola (basso). Trion Rautahepo-albumi tarjoaa seitsemäntoista biisin kattauksen suomenkielistä rockia.
Sisältö:
1. Rautahepo
2. Juovaton Telefunken
3. Vain rock´n´roll ikuista on
4. Biletetään
5. Anna palaa poika
6. Rock show
7. Kuvas hiipuva on
8. Et voi tulla rajan taa
9. Nyrkkeilyn jalostavasta vaikutuksesta
10. Tarvitsen naisen
11. Holkki huuleen
12. Kuulehan
13. Jaska Jokunen
14. Kiinalaisen kiristäjän kioski
15. Pieni kahvila Lahdessa
16. Valkoakaasiat
17. Maanalainen armeija iskee jälleen
Rocket Records 2012.
Julkaisupäivämäärä: 21.03.2012.
Julkaisupäivä aikaistui viikolla, kiitos tuotantokoneiston tehokkuuden. Eli julkaisupäivä onkin jo 14. maaliskuuta. Rohkenen väittää että Rautahepo on yksi Peitsamon parhaimpia levyjä ja luulen että esim. 1980-luvun Skootteri-levyjen ystäville levy iskee ja lujaa.
nuorgamin arvostelu: Kari Peitsamo Road Hogs Rautahepo
melkeinpä kiinnostais tsekata toi
joo, aattelin kans et pitäis hommata, Peitsamo-boogie kiinnostaa
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
ei tää Rautahepo kyl oo yhtään sitä mitä odotin, laiskaa länkytystä
no joo, en oo kyl ees kuunnellut vielä kokonaan joten give smack a chance
nimibiisi:
ei tää Rautahepo kyl oo yhtään sitä mitä odotin, laiskaa länkytystä
no joo, en oo kyl ees kuunnellut vielä kokonaan joten give smack a chance
Joo, vähän jyrkkä mielipide ensialkuun. Eihän tää nyt huono levy ole, mutta että. Biisit ei oo niin kovin kaksisia, semmonen liukuhihnafiilis mikä nyt ylipäätään Peitsamolla viime vuosina vähän ollut. Soitto ei oo tarpeeksi napakkaa, odotin Revival-tasoista jumputusta, mut en saanut. Parhaimmillaan hyvää menoa, mut ne parhaat hetket ois voinu varmaankin tiivistää EP-mittaan. Ehkä vähän semmonen fiilis lähinnä, että ku on Rambling Boys niin tarviiks tätä enää.
Ostin divarista ton Vain aurinko on kuumin seuranaan-kirjasen jossa on Karin sanoituksia 80-luvun alusta. Tulipahan vaan mieleen että ton ajan matsku on kyllä ihan mieletöntä parhautta ja ois kiva saada niistä uudelleenjulkaisut. Gulliverin retket :sydan::sydan:
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ostin divarista ton Vain aurinko on kuumin seuranaan-kirjasen jossa on Karin sanoituksia 80-luvun alusta. Tulipahan vaan mieleen että ton ajan matsku on kyllä ihan mieletöntä parhautta ja ois kiva saada niistä uudelleenjulkaisut. Gulliverin retket :sydan::sydan:
Kyl. Alkuperäisjulkaisujen hinnat tuppaa olemaan pilvissä, tai ainakin lähellä niitä.
jookcha wrote:Ostin divarista ton Vain aurinko on kuumin seuranaan-kirjasen jossa on Karin sanoituksia 80-luvun alusta. Tulipahan vaan mieleen että ton ajan matsku on kyllä ihan mieletöntä parhautta ja ois kiva saada niistä uudelleenjulkaisut. Gulliverin retket :sydan::sydan:
Kyl. Alkuperäisjulkaisujen hinnat tuppaa olemaan pilvissä, tai ainakin lähellä niitä.
Mulla vois olla myynnissä pari Peitsamon soololevyä älpeenä, Gulliverin retket ja Kadonnutta aikaa etsimässä ainakin, en muista olinko säilyttäny mitään muita. Joku kirjanen oli kans. En osaa hinnotella, ja olikohan tuo Gulliveri 80-luvun lopun uusintapainos? Ei osaa sanoa. Jos jotakuta kiinnostaa niin voin tarkistaa.
bernardblack wrote:jookcha wrote:Ostin divarista ton Vain aurinko on kuumin seuranaan-kirjasen jossa on Karin sanoituksia 80-luvun alusta. Tulipahan vaan mieleen että ton ajan matsku on kyllä ihan mieletöntä parhautta ja ois kiva saada niistä uudelleenjulkaisut. Gulliverin retket :sydan::sydan:
Mulla vois olla myynnissä pari Peitsamon soololevyä älpeenä, Gulliverin retket ja Kadonnutta aikaa etsimässä ainakin, en muista olinko säilyttäny mitään muita. Joku kirjanen oli kans. En osaa hinnotella, ja olikohan tuo Gulliveri 80-luvun lopun uusintapainos? Ei osaa sanoa. Jos jotakuta kiinnostaa niin voin tarkistaa.
Mulla ainakin on molemmat jo, eli ei kiinnosta.
Uudet housut ja paita wrote:bernardblack wrote:jookcha wrote:Ostin divarista ton Vain aurinko on kuumin seuranaan-kirjasen jossa on Karin sanoituksia 80-luvun alusta. Tulipahan vaan mieleen että ton ajan matsku on kyllä ihan mieletöntä parhautta ja ois kiva saada niistä uudelleenjulkaisut. Gulliverin retket :sydan::sydan:
Jep, muakaan ei kiinnosta kumpikaan.
bernardblack wrote:Uudet housut ja paita wrote:bernardblack wrote:jookcha wrote:Ostin divarista ton Vain aurinko on kuumin seuranaan-kirjasen jossa on Karin sanoituksia 80-luvun alusta. Tulipahan vaan mieleen että ton ajan matsku on kyllä ihan mieletöntä parhautta ja ois kiva saada niistä uudelleenjulkaisut. Gulliverin retket :sydan::sydan:
gulliverin retket -vinyyli kelpais femmalla
Uudet housut ja paita wrote:bernardblack wrote:Uudet housut ja paita wrote:bernardblack wrote:jookcha wrote:Ostin divarista ton Vain aurinko on kuumin seuranaan-kirjasen jossa on Karin sanoituksia 80-luvun alusta. Tulipahan vaan mieleen että ton ajan matsku on kyllä ihan mieletöntä parhautta ja ois kiva saada niistä uudelleenjulkaisut. Gulliverin retket :sydan::sydan:
gulliverin retket -vinyyli ei lähtis femmalla
psykokarkki wrote:Uudet housut ja paita wrote:bernardblack wrote:Uudet housut ja paita wrote:bernardblack wrote:jookcha wrote:Ostin divarista ton Vain aurinko on kuumin seuranaan-kirjasen jossa on Karin sanoituksia 80-luvun alusta. Tulipahan vaan mieleen että ton ajan matsku on kyllä ihan mieletöntä parhautta ja ois kiva saada niistä uudelleenjulkaisut. Gulliverin retket :sydan::sydan:
gulliverin retket -vinyyli ei lähtis femmalla
no hyvä, säästyypä rahat
Kari Peitsamo Road Hogs: Kitarani haluaa rakastella äitiäsi rajusti
Alustava julkaisupäivämäärä: 24.08.2012.
Sisältö:
1. Kauppaopiston naiset
2. Poika nimeltä Viski
3. Ostin kalakukon
4. Olen rokkari
5. Ei oo Rolling Stonesin voittanutta
6. Kongoon
7. Sitä niin
8. Chuck´n´Bo
9. Kitarani haluaa rakastella äitiäsi rajusti
10. Murha mutapainimaratonissa
11. Vain Herra auttaa voi
12. Kauppakeskuksen raunioista nousee pieni poika
13. Älä kieltäydy piestyn maljasta
14. Keskustan hymniRocket Records 2012.
Melkee kaikille biisin nimille
11. ja 14.
Kannelle
Kauppaopiston naiset äänitetty näköjää uudelleen joka on aivan turhaa
Levyllä vierailemmassa Apulanta-Sipe Kas ku ei Sauli Niinistö
Levyllä vierailemmassa Apulanta-Sipe Kas ku ei Sauli Niinistö
Sipen soololevy minusta parasta missä kukaan Apulannan jäsenistä on mukana ollut. En usko, että Niinistöltä löytyy vastaavaa meriittiä
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Happokanttori wrote:Levyllä vierailemmassa Apulanta-Sipe Kas ku ei Sauli Niinistö
Sipen soololevy minusta parasta missä kukaan Apulannan jäsenistä on mukana ollut. En usko, että Niinistöltä löytyy vastaavaa meriittiä
Makin ja Saulin yhteistyötä odotellessa.