You are not logged in.
Pages: 1
Aloittivat kommuunistaan josqs 70-luvulla tekeen hämärää ja vahvasti yhteiskunnallista postipunkkia, kunnes jossain vaiheessa huumehöyryjen katkuttua tarpeeksi tuli hermoromahdusta tms ja sitten alettiinkin 80-luvun puolella tekemään poppia, jossa em yhteiskunnallisuus enemmänkin rivien välissä.
Tuo siis jonkinlainen pikareferaatti Rip It Up-kirjan scritti politti-kertomuksista. Itse ostin tosiaankin tuon Cupid & Psyche 85n, ja onhan se hemmetin komea "valkoisena syntyneen miehen Michael Jackson"-levy. Soulpopiksi sanovat, eli varmaan Suurlähettiläät-fanit ainaki diggaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
wood beez
pitäis niihin varhaisjuttuihin perehtyä kanssa, joku kokoelma tais ilmestyä taannoin.
[quote:ff88e37f94="psykokarkki"]wood beez
pitäis niihin varhaisjuttuihin perehtyä kanssa, joku kokoelma tais ilmestyä taannoin.[/quote:ff88e37f94]
Rough Traden julkaisema Early on tosiaan hemmetin hyvä, erittäin suositeltava hankinta. Wood Beez on kyl aika vetävää poppia, mutta jotenkin mua kuitenkin riivaa se liian sliipattu (kasari)saundi...
En o tota alkutuotantoa kuullut, mutta muista Songs to Remember on kyllä ehdoton suosikki. Siinä on vähän kaikkea, eikä musiikki ole vielä yhtä syvällä synapopissa kuin sitä seurannut 85. Suosikkibiisi on Jacques Derrida, ja tuo tykkääminen ei ole edes johdettavissa (pelkästään) kappaleen hienosta nimestä.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Suosikkibiisi on Jacques Derrida
Smaa, tosin oon kuullut ehkä kaksi tai kolme muuta SP-kappaletta.
This must be what jail / I will scratch
Smaa, tosin oon kuullut ehkä kaksi tai kolme muuta SP-kappaletta.
Eri. En voi tätä vieläkään laskea suosikkeihini, mutta jostain syystä on tullut hommailtua SP-levyjä ihan urakalla. Songs to Rememberin nyt toki löysin divarista jo heti kohta tuon edellisen spämmini jälkeen, mutta nyttemmin haltuun on päätynyt myös Cupid & Psyche 85 (levymessuilta eurolla), White Bread Black Beer (Anttilasta parilla kolikolla) ja viimeisimpänä Early-kokoelma, joka taitaa kuitenkin olla näistä eniten se mun juttu, vaikka on noilla muillakin ehdottomasti hetkensä.
This must be what jail / I will scratch
songs to remember hankittu, ei kyllä ensikuulemalla juurikaan vakuuta vaikka b-puoli onkin ehkä vähe parempi. cupid & psyche 85 edelleen suosikki näiltä, early tosin pitäis myös hommata.
songs to remember hankittu, ei kyllä ensikuulemalla juurikaan vakuuta vaikka b-puoli onkin ehkä vähe parempi. cupid & psyche 85 edelleen suosikki näiltä, early tosin pitäis myös hommata.
jostain sain päähäni kuunnella näitä ja mietin että vois ton ekan lp:n hankkia, mutta kappas, näköjään olen sen 10 vuotta sitten jostain ostanut. vois ehkä kaivaa esille jos vain löytyy en ole tainnut kuin kerran siis kuunnella tai en muista
Pages: 1